LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] beltegoed weg!!Door Sony ericsson W300i

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
adhdeetje

beltegoed weg!!Door Sony ericsson W300i

Ongelezen bericht door adhdeetje »

Arg!!!!Mijn dochter van 11 heeft een nieuwe mobiel [de sony ericsson W300i]van haar eigen centjes gekocht!Ze smst er af en toe mee en ze kan er mij in geval van nood mee bellen.Verder is hij leuk om foto's te maken etc.
Ze kreeg 10 euro beltegoed als nieuwe klant van t-mobile.En er stond al 5 euro op. Nu is dat beltegoed als sneeuw voor de zon verdwenen.
Heb zojuist wéér gebeld met t-mobile want ze kreeg ook nog eens 400 gratis smsjes te versturen!!
Nu blijkt dus dat de instellingen voor de gprs verbinding niet goed zijn.Ze heeft nu constant verbinding en daardoor sijpelt haar beltegoed weg!!Ik moest maar kijken op de site van sony ericsson voor de instellingen .Maar die pagina waar het op zou moeten staan krijg ik niet te pakken!! :twisted:
Wat moet ik nu doen?Ik ga morgen zeker ff met sony bellen!Zijn er meer mensen met dit probleem?
Alvast bedankt voor de reacties
Groetjes els

Stanley

Re: beltegoed weg!!Door Sony ericsson W300i

Ongelezen bericht door Stanley »

Om die 10 euro beltegoed te krijgen moet u de bijgevoegde antwoordkaart invullen en opsturen naar T-Mobile. Dat kan een paar weken duren, helaas, maar u krijgt het uiteindelijk wel.

Trouwens, het heeft niets met het toestel SonyEricsson te maken, maar zo is het systeem van T-Mobile, zoals overigens met alle andere providers.

Kika29

Ongelezen bericht door Kika29 »

Even de Gprs instellingen veranderen zodat er geen verbinding meer gemaakt kan worden. Probleem opgelost.

TimesX

Ongelezen bericht door TimesX »

GPRS maakt alleen kosten als je er iets mee doet. Je betaalt namelijk voor het verzenden en ontvangen van informatie en niet voor de tijd dat je verbonden bent. Als je dus geen informatie uitwisselt (en dat doet het toestel niet uit zichzelf) is het onmogelijk dat je kosten maakt met een open verbinding.

Dit is dus niet de verklaring voor dit probleem. Ik zou maar eens nagaan of dochterlief niet stiekem of per ongeluk via jamba ringtones zit te bestellen. :wink:

Overigens is het niet mogelijk van de gratis sms-jes gebruik te maken wanneer er geen beltegoed is. Dan wordt de sms-functie uitgeschakeld. Gratis sms-en is dus alleen mogelijk wanneer er meer dan 8 eurocent beltegoed resteert (krom, maar waar).

ehltech

Ongelezen bericht door ehltech »

volgens mij is dit een bekend probleem van dit pakket,heb je klantenservice tmobile al gebeld,volgens mij was dat een softwarefout in dat toestel !

Gesloten