LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] beltonen ontvangen..

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Cotjah

beltonen ontvangen..

Ongelezen bericht door Cotjah »

hallo,
Ik krijg steeds beltonen gestuurd, en daar moet ik voor betalen, rond de 2 euro per bericht.
ik heb een jaartje geleden ofzo eens gesms't dat ik beltonen krijg (via radio)
maar ik kan er nu niet meer van af komen.
Kan iemand mij helpen :?:

TheovD

Re: beltonen ontvangen..

Ongelezen bericht door TheovD »

Als je nog kunt achterhalen via welk (verkort) sms nummer de beltonen verstuurd worden, dan kun je op de site van Radar een lijst vinden met de afmeldcodes, er staan er heel veel, dus de kans is groot dat die van jou er ook bij zit. Je moet dan een keer die code terug smsen, en dan wordt je 'lidmaatschap'stopgezet.

Succes

Theo

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

kweet het, maar dat is het nou juist, ik weet me god nie meer wat dat nummer was...

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

even smsafzeggen.nl checken.Adhv diverse informatie (afzendnummer, inhoud) kun je checken hoe je het uit moet zetten.

!!!!

Ongelezen bericht door !!!! »

Allereerst moet er bij ieder bericht dat je krijgt een afzender staan.
Dit is een viercijferig nummer.
Wanneer je help stuurt naar dit verkorte nummer moet je een smsje terug krijgen met de mededeling hoe je je af kan melden voor deze dienst.

Ook kan je contact opnemen met je provider.
Die kunnen zien waar deze smsjes vandaan komen en kunnen je ook vertellen hoe je je voor deze dienst af kan melden.

Gesloten