| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Ben jij 1 oktober j.l. ook ingegaan op de aanbieding van..
Ben jij 1 oktober j.l. ook ingegaan op de aanbieding van..
..gratis dagkrant DAG?
Je kon daar een abonnement afsluiten op de site; www.hi.nl/dag
en een fikse korting krijgen[15,50] op je abo met 'gratis' toestel, de samsung omnia.
Als ook jij jouw rekening al hebt gehad, in mijn geval ingaand op 9 oktober j.l., blijkt dat je niet het eerste jaar maar 24,45 moet betalen maar gewoon 30,- Dat zou dan niet de bijberekende BTW zijn zei de jongeman van de hi-klantenserviceen 2,50 voor je online bundel terwijl er duidelijk in de advertentie staat, all inclusive. Dat staat er niet maar totaal betaal je iig 24,45, zie site.
Kan ik hier nu iets tegen beginnen?
Groet, Carmen
Je kon daar een abonnement afsluiten op de site; www.hi.nl/dag
en een fikse korting krijgen[15,50] op je abo met 'gratis' toestel, de samsung omnia.
Als ook jij jouw rekening al hebt gehad, in mijn geval ingaand op 9 oktober j.l., blijkt dat je niet het eerste jaar maar 24,45 moet betalen maar gewoon 30,- Dat zou dan niet de bijberekende BTW zijn zei de jongeman van de hi-klantenserviceen 2,50 voor je online bundel terwijl er duidelijk in de advertentie staat, all inclusive. Dat staat er niet maar totaal betaal je iig 24,45, zie site.
Kan ik hier nu iets tegen beginnen?
Groet, Carmen
Re: Ben jij 1 oktober j.l. ook ingegaan op de aanbieding van..
De korting hoort gewoon 15,50 te zijn.
Normale prijs Hi 30 + Eindeloos Online = 39,95.
Minus Korting is dat dus 24,45.
Die jongen moet niet over de BTW gaan mekkeren, want het is verplicht in het handelen met consumenten om prijzen weer te geven inclusief BTW, op straffe van een boete.
Ik denk dat men je op de verkeerde korting heeft aangesloten.
Normale prijs Hi 30 + Eindeloos Online = 39,95.
Minus Korting is dat dus 24,45.
Die jongen moet niet over de BTW gaan mekkeren, want het is verplicht in het handelen met consumenten om prijzen weer te geven inclusief BTW, op straffe van een boete.
Ik denk dat men je op de verkeerde korting heeft aangesloten.
dank voor je reactie!
Ja, ik denk het ook, daarom zal er ook geen geld te innen zijn op de 24e!
Weet jij verder nog hoe ik het nu het beste kan aanpakken, tel.kosten maak ik niet meer met klantenservice
groet, Carmen
Ja, ik denk het ook, daarom zal er ook geen geld te innen zijn op de 24e!
Weet jij verder nog hoe ik het nu het beste kan aanpakken, tel.kosten maak ik niet meer met klantenservice
groet, Carmen
1200 op je mobiel bellen is geloof ik sowieso gratis, dus das niet de ramp. 
Klacht indienen via de KPN site:
http://www.kpn.com/help-kpn/Klacht-meld ... cht.htm#[0]
Dan word je teruggebeld door mensen die het wel snappen.
Ga niet je rekening blokkeren de 24e, krijg je alleen maar gezeur mee (incassobureau's en dergelijke, wil je niet).
Klacht indienen via de KPN site:
http://www.kpn.com/help-kpn/Klacht-meld ... cht.htm#[0]
Dan word je teruggebeld door mensen die het wel snappen.
Ga niet je rekening blokkeren de 24e, krijg je alleen maar gezeur mee (incassobureau's en dergelijke, wil je niet).
Hé, dankjewel AYB!
Echt een reactie waar ik iets aan heb! En scheelt altijd weer aan frustratie dat je iig niet al minúten aan belbundel voor niets hebt opgebruikt, want KS is gratis:) mooi!
Ga maar eens even een briefje schrijven!
groet, Carmen
Echt een reactie waar ik iets aan heb! En scheelt altijd weer aan frustratie dat je iig niet al minúten aan belbundel voor niets hebt opgebruikt, want KS is gratis:) mooi!
Ga maar eens even een briefje schrijven!
groet, Carmen
Ho even, 1200 is gratis totdat je iemand aan de lijn krijgt, dan bel je het tarief van bellen naar mobiel. Ik zou als ik jou was het eerst bij de telefonische klantenservice proberen, die zit bij Hi namelijk prima in elkaar. Leg je probleem uit en kijk wat hun reactie, als ze aanraden een klacht in te dienen dan kun je dat alsnog doen. Je wordt telefonisch namelijk een stuk sneller geholpen dan dat je wekenlang zit te wachten op de behandeling van je klacht (doorlooptijden zijn op dit moment erg lang).
Maar... wat staat er eigenlijk precies op je contract?
Maar... wat staat er eigenlijk precies op je contract?
Reageer nooit op telefonische aanbiedingen maar zoek zelf het online uit.
Je kunt dan rustig nalezen en vergelijken en vaak nog goedkoper ook.
Dus laat je nooit door mooie verhalen overhalen want het zijn ervaren studenten die provisie willen en desnoods dingen beloven die niet kloppen, als je maar JA zegt aan het einde wat wel word opgenomen en dan is hun dag weer goed.
Dus koop en beslis dit soort dingen nooit per telefoon, maar ga achter je PC rustig zoeken en vergelijken!
Dus laat je nooit door mooie verhalen overhalen want het zijn ervaren studenten die provisie willen en desnoods dingen beloven die niet kloppen, als je maar JA zegt aan het einde wat wel word opgenomen en dan is hun dag weer goed.
Dus koop en beslis dit soort dingen nooit per telefoon, maar ga achter je PC rustig zoeken en vergelijken!
Wat heeft dat met dit topic te maken? Het gaat hier over een abonnement dat online is afgesloten.Reageer nooit op telefonische aanbiedingen maar zoek zelf het online uit.
Nou ja, TS heeft de klantenservice al beproefd en 0 op het rekest gekregen. Mijn ervaring met dit soort wijzigingen is dat het in een e-mail wat beter overkomt en dat je dan juist een snellere afhandeling krijgt.Ik zou als ik jou was het eerst bij de telefonische klantenservice proberen, die zit bij Hi namelijk prima in elkaar.
Een KS medewerker kan ook niet gelijk iets wijzigen, dan moet je maar weer afwachten of het goed doorgezet wordt en weet je na je gesprek dus nog niks.
Zal er nog tzt mail komen hierover?Het is toch te gek voor woorden dat je een contract hebt, online geregeld, 15,50 korting omdát je het online hebt geregeld, wordt het een hoger bedrag en lijkt het alsof ze oostindischdoof zijn! Zucht..
groetjes van Carmen
Vandaag telefonisch info met kpn aangevraagd over het ABO wat ik heb maar speelde even een nieuwe klant. Deze meneer raadde me aan hetvia hem en niet via internet af te sluiten ondat er dan nog teveel afdelingen overheen gaan met alle mogelijke fouten van dien
Wat hij iig bevestigde is het totale bedrag van 24,45 en niets wat er mndls nog bijkomt. Nou, dan gaan ze nu maar even herstellen, ik ben er helemaal klaar mee! Kun je niet eens fatsoenlijk meer iets regelen via internet en wie zegt dat zo'n mannetje geen fouten maakt?
Het blijft sowieso allemaal ondoorzichtig!
De strijd gaat voort, pitbull als ik ben, heb de IC laten terugboeken en het juiste bedrag meteen overgemaakt. Zit een risico aan, weet ik, maar voelt nu iig fijn!!
Nooit geen ABO meer, doe mij maar pre-paid. Wel een leuk toestel trouwens wat ik nu heb
!
Wat hij iig bevestigde is het totale bedrag van 24,45 en niets wat er mndls nog bijkomt. Nou, dan gaan ze nu maar even herstellen, ik ben er helemaal klaar mee! Kun je niet eens fatsoenlijk meer iets regelen via internet en wie zegt dat zo'n mannetje geen fouten maakt?
Het blijft sowieso allemaal ondoorzichtig!
De strijd gaat voort, pitbull als ik ben, heb de IC laten terugboeken en het juiste bedrag meteen overgemaakt. Zit een risico aan, weet ik, maar voelt nu iig fijn!!
Nooit geen ABO meer, doe mij maar pre-paid. Wel een leuk toestel trouwens wat ik nu heb
Dat is nou dom. Ondanks dat je een lopende case hebt moet je automatisch incasso's gewoon laten gaan, wat je teveel betaald hebt kan achteraf nog gecrediteerd worden. Nu krijg je te maken met herinneringen en in het slechtste geval incassobureau's.De strijd gaat voort, pitbull als ik ben, heb de IC laten terugboeken en het juiste bedrag meteen overgemaakt. Zit een risico aan, weet ik, maar voelt nu iig fijn!!
En om na één foutje meteen "nooit geen abonnement meer" lijkt me ook wat overdreven, maargoed daarover kunnen de meningen verschillen
-
Bob Schurkjens
Klacht indienen via site Hi (dus niet gaan bellen met Hi omdat je dan niks op papier hebt) en twee weken daarna een geschil indienen bij de Geschillencommissie Telecommunicatie.
http://hi.custhelp.com/cgi-bin/hi.cfg/p ... atbot=3092
Zodra je dat hebt gedaan moet Hi dit probleem binnen twee weken hebben gecorrigeerd. Dat zal ze niet lukken. Hi is KPN: één grote bak ellende. Op aanwijzing van de Geschillencommissie dien je alle rekeningen van Hi gewoon te voldoen, dus óók het betwiste deel.
Daarna kun je online een geschil indienen bij de Geschillencommissie Telecommunicatie. Hi staat geregistreerd bij KPN:
https://digitaal.degeschillencommissie. ... 447e55ffd9
Vergeet niet minimaal 50 euro schadevergoeding te eisen voor de tijd en moeite die je hier in hebt moeten steken. Als het goed is komt het niet tot een geschil maar neemt KPN contact met je op voor een schikking. Eis dan alsnog van KPN het teveel in rekening gebrachte bedrag + 50 euro schadevergoeding + de 50 euro klachtengeld die je moest betalen aan de Geschillencommissie. Daar gaat KPN dan mee akkoord. Als KPN geen contact met je opneemt voor een schikking: Als je gelijk krijgt is de procedure voor jou gratis. Bij ongelijk (zal niet gebeuren als je alles duidelijk op papier zet) krijg je je betaalde 50 euro klachtengeld niet terug.
Ik baseer e.e.a. op eigen ervaring.
http://hi.custhelp.com/cgi-bin/hi.cfg/p ... atbot=3092
Zodra je dat hebt gedaan moet Hi dit probleem binnen twee weken hebben gecorrigeerd. Dat zal ze niet lukken. Hi is KPN: één grote bak ellende. Op aanwijzing van de Geschillencommissie dien je alle rekeningen van Hi gewoon te voldoen, dus óók het betwiste deel.
Daarna kun je online een geschil indienen bij de Geschillencommissie Telecommunicatie. Hi staat geregistreerd bij KPN:
https://digitaal.degeschillencommissie. ... 447e55ffd9
Vergeet niet minimaal 50 euro schadevergoeding te eisen voor de tijd en moeite die je hier in hebt moeten steken. Als het goed is komt het niet tot een geschil maar neemt KPN contact met je op voor een schikking. Eis dan alsnog van KPN het teveel in rekening gebrachte bedrag + 50 euro schadevergoeding + de 50 euro klachtengeld die je moest betalen aan de Geschillencommissie. Daar gaat KPN dan mee akkoord. Als KPN geen contact met je opneemt voor een schikking: Als je gelijk krijgt is de procedure voor jou gratis. Bij ongelijk (zal niet gebeuren als je alles duidelijk op papier zet) krijg je je betaalde 50 euro klachtengeld niet terug.
Ik baseer e.e.a. op eigen ervaring.
Dankjewel Jelle en Bob!
Ja, boze mensen Jelle, ben zo boos eigenlijk! En wel wat voorbarig 'nooit geen abo meer!' maar dat is NU mn mening, kan altijd weer veranderen..eigenlijk gebruik ik zelden de woorden altijd'' en 'nooit' Eigenlijk nooit!
Fijn om deze gegevens achter de hand te hebben Bob! Dat ga ik zeker doen mocht het tussen ons, KPN en mij, niet rechtgetrokken kunnen worden..
De incasso terugboeken heb ik eigenlijk wel spijt van, krijg er wel een reactie op en kan alsnog bijbetalen. Was even lekker zo voor het wknd, zo'n actie, maar niet wijs.
Wordt vervolgd,
Fijne dag! Carmen
Ja, boze mensen Jelle, ben zo boos eigenlijk! En wel wat voorbarig 'nooit geen abo meer!' maar dat is NU mn mening, kan altijd weer veranderen..eigenlijk gebruik ik zelden de woorden altijd'' en 'nooit' Eigenlijk nooit!
Fijn om deze gegevens achter de hand te hebben Bob! Dat ga ik zeker doen mocht het tussen ons, KPN en mij, niet rechtgetrokken kunnen worden..
De incasso terugboeken heb ik eigenlijk wel spijt van, krijg er wel een reactie op en kan alsnog bijbetalen. Was even lekker zo voor het wknd, zo'n actie, maar niet wijs.
Wordt vervolgd,
Fijne dag! Carmen
Hou ons op de hoogte en succes ermee 
..en dan krijg je geen reactie meer..alleen een verzoek tot nabetaling, dat doen we dan maar!
Fase 2 nu in werking, het advies van Bob dus
wordt vervolgd
groet van Carmen
Fase 2 nu in werking, het advies van Bob dus
wordt vervolgd
groet van Carmen