LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] BENcontract opzeggen na 2 maanden, kan dat?

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Kitty84

BENcontract opzeggen na 2 maanden, kan dat?

Ongelezen bericht door Kitty84 »

Sinds 2 maanden ben ik klant bij BEN. Waarom werkt dit nooit goed? BEN heeft een app ontwikkeld voor smartphones. Ik heb een Apple iPhone en zou hierop dus zeer zeker moeten werken. Dit werkt niet en ik ben hier al weken over aan het klagen en een oplossing aan het zoeken met BEN. Krijg ik steeds dezelfde nutteloze antwoorden en nu zelfs wordt het blijkbaar te moeilijk en teveel, voor ze; 'Ohh .. nou tja, de app werkt voor u niet mevrouw, gaat u maar gewoon inloggen via de website.' Ik word hier zo moe van. Steeds dezelfde adviezen en antwoorden, maar het .. werkt .. gewoonweg .. niet. Moeilijke zin misschien? Ik ben nu nog maar 2 maanden klant bij Ben en ik heb er nu al ongelofelijke spijt van. Na veel gepuzzel kan ik nu zo af en toe inloggen op de site, wanneer mijn klantnummer of 06nummer worden geaccepteerd. Maar zelfs mijn nieuwe factuur kan ik niet bekijken.

Ik ben dit zo ontzettend beu, zo langzamerhand. Maar wat nu? Ik ben 2 maanden klant en heb destijds een contract afgesloten voor 24 maanden. Wat is mijn recht nu? Kan ik mijn contract ontbinden of zit ik hier de komende 22 maanden nog gewoon aan vast?

bprosman

Re: BENcontract opzeggen na 2 maanden, kan dat?

Ongelezen bericht door bprosman »

Werkt je telefonie (daarvoor heb je tenslotte een contract afgesloten) wel goed ?
Zo'n app. is "nice to have" en zal geen onderdeel uitmaken van je overeenkomst.

sjohie

Ongelezen bericht door sjohie »

Kitty84 schreef:Sinds 2 maanden ben ik klant bij BEN. Waarom werkt dit nooit goed? BEN heeft een app ontwikkeld voor smartphones. Ik heb een Apple iPhone en zou hierop dus zeer zeker moeten werken. Dit werkt niet en ik ben hier al weken over aan het klagen en een oplossing aan het zoeken met BEN. Krijg ik steeds dezelfde nutteloze antwoorden en nu zelfs wordt het blijkbaar te moeilijk en teveel, voor ze; 'Ohh .. nou tja, de app werkt voor u niet mevrouw, gaat u maar gewoon inloggen via de website.' Ik word hier zo moe van. Steeds dezelfde adviezen en antwoorden, maar het .. werkt .. gewoonweg .. niet. Moeilijke zin misschien? Ik ben nu nog maar 2 maanden klant bij Ben en ik heb er nu al ongelofelijke spijt van. Na veel gepuzzel kan ik nu zo af en toe inloggen op de site, wanneer mijn klantnummer of 06nummer worden geaccepteerd. Maar zelfs mijn nieuwe factuur kan ik niet bekijken.

Ik ben dit zo ontzettend beu, zo langzamerhand. Maar wat nu? Ik ben 2 maanden klant en heb destijds een contract afgesloten voor 24 maanden. Wat is mijn recht nu? Kan ik mijn contract ontbinden of zit ik hier de komende 22 maanden nog gewoon aan vast?
Dat kan enkel als je niet kan bellen, smssen of internetten, of echt geen bereik hebt op je telefoon. 1 app van de honderdduizenden in de desbetreffende appstore die niet werkt, is geen reden tot ontbinden. En doorgaans staat bij die beltegoed apps, waar je blijkbaar op doelt, ook vermeld dat die enkel ter info dienen, en je aan de getoonde info geen rechten kan en mag ontlenen. Die apps zijn dus een extraatje/bonus bovenop de basisfunctionaliteiten zoals bellen, smssen en internetten.

dhc

Ongelezen bericht door dhc »

Ik heb een Apple iPhone en zou hierop dus zeer zeker moeten werken.
Aanname....ik neem aan dat het gewoon aan je foon ligt en niet aan de app...

Gesloten