Mijn vrouw vraagt een sim only abonnement aan bij Telfort en wordt gisteren (23-10-12) geweigerd vanwege krediet risico. Dat is vernederend, want zij heeft geen kredieten en nergens een onbetaalde rekening. Helemaal absurd is dat wij al sinds 2007 abonnee zijn van andere Telfort diensten w.o. internet en bellen en sinds kort iTV. Daar zijn we wel tevreden over. Automatisch incasso, nooit een probleem.
Nou ja, we gaan in ieder geval niet bedelen. Dan maar een andere aanbieder.
Wel wat vaag wie daar achter die kredietwaardigheid-beoordeling zit. Kun je bij hen, wie dat ook zijn, een klacht indienen? Hoe?
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Bestaande Telfort abonnee wordt opeens geweigerd
Re: Bestaande Telfort abonnee wordt opeens geweigerd
je kan toch aan hun uitleg vragen?
Re: Bestaande Telfort abonnee wordt opeens geweigerd
Ja ik heb T. om uitleg gevraagd. Maar wat heb je aan uitleg? Reactie komt misschien nog. De vrouw durft geen ander abo aan te vragen. Straks zeggen ze dat ze zich vergist hebben en zit ze met twee abonnementen..
Re: Bestaande Telfort abonnee wordt opeens geweigerd
Informeer wie de krediet beoordelaar is en hoe je in contact met hun kan komen.
Er kan iets "scheef" staan in de administratieve systemen.
Er kan iets "scheef" staan in de administratieve systemen.
