LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] bezettoon K.P.N.

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
c brouwer

bezettoon K.P.N.

Ongelezen bericht door c brouwer »

Sinds kort krijg ik bij K.P.N.geen bezettoon meer, maar een stem die
vermeld dat het nummer in gesprek is.
Daar zit ik helemaal niet op te wachten,het kost elke keer geld.
En daar zal het K.P.N. wel om te doen zijn.

Rolandroland

Re: bezettoon K.P.N.

Ongelezen bericht door Rolandroland »

En dat is niet waar wat je zegt. De melding is gratis en is als extra service.

patty74

Ongelezen bericht door patty74 »

Hallo c brouwer,
Die dienst Toets 5 bij bezet is gratis en hij is heel handig want nu hoef je dus niet telkens weer dat nummer te draaien omdat je wordt terruggebelt als de lijn vrij is. Dus hou in het vervolg je commentaar voor je als je niet weet waar je het over hebt!

Groetjes patty

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Ik ben het eens met c brouwer. Het kan dan wel niets kosten, maar vervelend is het wel, geef mij maar de inbezet toon. Je denkt minstens dat er iets anders aan de hand is dan dat de lijn gewoon bezet is.

Jan B

Ongelezen bericht door Jan B »

Uitzetten van de melding
Bel 0800-3029800 vanaf uw eigen vaste telefoonaansluiting als u de melding wilt uitschakelen of als u wilt dat men de melding niet hoort als men u belt. Om de melding weer in te schakelen belt u hetzelfde nummer.

Rolandroland

Grappig dat zo'n nummer er is. Mensen die jou bellen horen dan ook de melding niet meer.

Zojuist ff met mijn mobiel dat nummer gebeld (-: Uw nummer wordt niet herkend met allerlei oorzaken word dan genoemd!

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

patty74
Gast

Geplaatst op 21 Sep 2004 18:55 door patty74

--------------------------------------------------------------------------------

Hallo c brouwer,
Die dienst Toets 5 bij bezet is gratis en hij is heel handig want nu hoef je dus niet telkens weer dat nummer te draaien omdat je wordt terruggebelt als de lijn vrij is. Dus hou in het vervolg je commentaar voor je als je niet weet waar je het over hebt!

Groetjes patty
Je geeft jezelf een goeie tip patty.
Hou je commentaar voor je als je niet weet waar je het over hebt.
Het gaat namelijk helemaal niet over de dienst Toets 5.
Het terugbellen is nog helemaal niet aan de orde geweest.
c brouwer heeft het over het feit dat je geen ingesprekstoon meer krijgt, maar een stem die zegt dat het nummer in gesprek is.....
Daarna zou je eventueel de Toets 5 dienst kunnen gebruiken.

Rolandroland

Maar de irratatie bij C. Brouwer gaat om dat hij moet betalen en dat is geen het geval. En wat de boer niet kent eet hij niet?

Wat maakt mij dat nu uit dat ik een dame hoor of leuke toontjes.

Gesloten