LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Bij prepaid geen 0900 meer kunnen bellen

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Wilma Heite

Bij prepaid geen 0900 meer kunnen bellen

Ongelezen bericht door Wilma Heite »

Sinds deze week is het niet meer mogelijk om met een prepaidkaart 0900 nummers te bellen. Ze dwingen je zo om een abonnement af te sluiten.

Heeft iemand daar ook al ervaring mee

en mag dat zomaar!!!!! :oops:

jelle.

Re: Bij prepaid geen 0900 meer kunnen bellen

Ongelezen bericht door jelle. »

Welke provider?

Yme

Ongelezen bericht door Yme »

Het zal vast weer ergens in de voorwaarden staan. Om welke provider gaat het eigenlijk? Ik heb de prepaidtarieven van KPN, T-Mobile, Hi, Vodafone en Debitel gecheckt maar daar staan gewoon de tarieven voor bellen naar servicenummers vermeld.

Bellen met een abonnement is trouwens goedkoper dan met prepaid. Zeker als je naar servicenummers belt.

Wilma Heite

ik kwam er vandaag achter en hebeen ah prepaid maar ook mijn dochter met vodafone lukt het niet ik heb van ah mobiel bericht gekregen dat ze de individu niet meer toegangkelijk stellen voor de 0900 nummers waarom hebben ze me niet verteld heb ik wel gevraagd

ik hen mijn prepaid alleen voor nood gevallen dus dan is het goedkoper dan een abonnement

ik heb er alleen problemen mee dat ik bv mijn bank pas niek kan blokkeren bij nood gevallen is ook een 0900 nummer

stofzuigertje

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

0900 kost meestal €1,15 per minuut ongeacht het tarief wat gemeld word.

Enkele aanbieders doen het wel voor de normale prijs en toeslag van normale gesprekskosten als vast nummer.

Dus vooraf informeren is beter.

Meer info zie www.bellen.com en ga naar mobieltjes....

Wilma Heite

nog even ik kon tot voor kort er wel mee bellen met ah prepaid en dit heb ze nu geblokkeerd en daar heb ik nog geen antwoord op waarom ik kreeg een mailtje dat het alleen nog maar voor bepaalde instellingen mogelijk was om di nummers te deblokkeren maar niet voor individuen waarom stond er niet bij ik heb zo'n 2 jaar wel mee gebeld vandaar dat ik het vreemd vind
PS het is alleen ah mobiel ik schreef eerder dat het ook vodafone was maar die telefoon was even tijdelijk geheel uit de lucht

wietse de vries 1989

Ongelezen bericht door wietse de vries 1989 »

Met T-mobile kan je dus ook geen 0900-nummers meer bellen, ik vind dit echt belachelijk. Ik ben namelijk student en ik kan alleen maar met mijn mobieltje bellen. iemand zou een rechtzaak moeten beginnen! :!:

rob74

Ongelezen bericht door rob74 »

Vanochtend in de Telegraaf een heel artikel over http://www.0900prepaid.nl

Dat is een dienst waarmee je de hoge kosten die telco's rekenen voor prepaid bellen naar 0900, kunt omzeilen en op die manier tot 85% kunt besparen.

Daarnaast maakt deze dienst het ook mogelijk om vanuit het buitenland en met een 0900 blokkade toch naar 0900 nummers te bellen.

Rolandroland

Ongelezen bericht door Rolandroland »

Nog beter is www.vraagalex.nl of www.0900alternatieven.nl Bij het programma Ka$$a had een mevrouw klachten over AH prepaid. Zij had een GSM aangeschaft om een taxi te kunnen bellen. En dat taxi bedrijf werkt (helaas) ook via een duur 0900 nummer. Op verzoek van de klant heeft AH Prepaid het bewuste nummer gedeblokkeerd. Dus niet alle 09 nummers zijn bij AH mobiel geblokkeerd. Je kunt dus een verzoek indienen bij AH prepaid als je graag een bepaalde 09 nummer wilt bellen.

Gesloten