LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] binnen wat voor termijn recht op een nieuw toestel na defect

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Fiona5

binnen wat voor termijn recht op een nieuw toestel na defect

Ongelezen bericht door Fiona5 »

Hallo,

Had al eerder een bericht geplaatst over mijn toestel die defect is geraakt.
Had op 9 februari een toestel los gekocht zonder abonnement.
Zaterdag 2 mei heeft het toestel de geest gegeven en ben ik dezelfde middag nog naar de KPN gegaan.
Heb daar het toestel ingeleverd voor reparatie bij Samsung.

Nu las ik in het vorige topic dat de klant de keuze heeft tussen vervanging of reparatie, maar KPN geeft te weten dat ik alleen recht zou hebben op een nieuw toestel als deze binnen 2 weken defect raakt.

Nu lees ik op internet overal dat als je toestel of apparaat binnen 6 maanden defect gaat dat je kan kiezen voor reparatie of vervanging??

Hoe zit dit precies?

Fiona5

Re: binnen wat voor termijn recht op een nieuw toestel na defect

Ongelezen bericht door Fiona5 »

Toestel is bij teleplan en is vandaag pas ontvangen in het service centrum. Wordt dus gerepareerd.
Nou heb er weinig vertrouwen in als ik alle slechte revieuws lees, het internet staat bomvol met klachten over dit bedrijf.

alfatrion

Re: binnen wat voor termijn recht op een nieuw toestel na defect

Ongelezen bericht door alfatrion »

Fiona5 schreef:Nu lees ik op internet overal dat als je toestel of apparaat binnen 6 maanden defect gaat dat je kan kiezen voor reparatie of vervanging??
Ik volsta met mijn opmerking in het andere topic.
https://forum.www.radartv.nl/viewtopic. ... 7#p2161047

Gesloten