LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Blackberry aangeschaft bij de kijkshop

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Zamel00

Blackberry aangeschaft bij de kijkshop

Ongelezen bericht door Zamel00 »

Op 1 juli 2012 schaf ik een Blackberry aan bij de kijkshop.
Het gaat hier om een Blackberry van HI prepaid, volgens de kijkshop kan hier alleen een Hi simkaart in.
Ik heb de telefoon nooit simlock gemaakt.
Door een keer een ander simkaart te hebben geprobeerd, werkte deze kaart gewoon het gaat hier om Vodafone, Tmobile, Lyca etc.
Rondom Feb 2013 heb ik de Blackberry afgegeven bij de kijkshop voor reparatie.
Na 6 weken heb ik mijn Blackberry terug gehad, sinds die dag nog te gebruiken worden mijn telefoongesprekken automatisch onderbroken, telefoon valt uit, mevr op de tel zegt: zeg en opdracht terwijl ik nergens op druk, map van map wordt automatisch geopend.
Dit probleem is begonnen na dat deze is gerepareerd, dus er is echter geen juiste reparatie verricht.
De probleem was echter niet erg, en daarom ben ik ook niet naar de kijkshop terug gegaan ik dacht dit gaat wel over. Maar dit is naar constant geweest.
Verkoopmedewerker van de kijkshop ziet dat ik een Lyca simkaart in heb zitten en die probeert onder mijn schoenen te schuiven dat ik de simlock zelf heb verwijderd terwijl dit niet zo is.
En mevr die daar werkt schrijft ook op de bon, garantievoorwaarden uitgelegd.
Onder mijn voeten wordt ik berooft van mijn rechten, door dat een winkel niet weet wat ze verkopen.

Als je de telefoon 1e x opstuurt, ga je er vanuit dat deze gerepareerd word maar dit wordt wel gedeeltelijk gedaan maar van een gesprek onderbreking staat geen klant te wachten.
Toen ik de telefoon 1e x in feb verstuurde gebruikte ik ook al Lyca Mobile simkaart.
Kijkshop verkoopt producten waar ze niet overal van op hoogte zijn, ik wordt aangevallen met de volgende zaken:
- Op de bon staat garantievoorwaarden uitgelegd
- Heb je de telefoon simlock gemaakt?
- Als je de telefoon simlock hebt gemaakt, moet je €30,- betalen.
- Winkel schuift zaken onder je schoenen die niet waar zijn.
- Je telefoon wordt gedeeltelijk gerepareerd aan een kant, en aan de andere kant defect terug gegeven, als ik wist dat de probleem steeds erger zou worden was ik al direct naar de winkel gestapt.

Ik ben zeer ontevreden hoe verkoopmedewerkers van kijkshop je behandelen, en dat ik als nog in mijn recht sta. Ik heb dus een klacht ingediend bij de kijkshop en als nog moet ik mijn telefoon opsturen voor reparatie en laten beoordelen door de maker. Dit is een langdurige kwestie en ze steken vast wel de simlock onder je voeten, terwijl ik echter nooit de telefoon simlock heb gemaakt. [ongepast taalgebruik verwijderd door de moderator]

Frits Bband

Re: Blackberry aangeschaft bij de kijkshop

Ongelezen bericht door Frits Bband »

Dit is geen serieuze post, toch?

Wat betekent "onder mijn schoenen schuiven"?

dhc

Ongelezen bericht door dhc »

Dit is een manier van xxxxxgezwel.
Zelf wel goed bij je hoofd? Vraag me werkelijk af hoe je het in je hoofd haalt zo'n opmerking te plaatsen, zou mijn tijd maar eens besteden aan het schrijven van een leesbare topic..

Barman

Ongelezen bericht door Barman »

Zamel00 schreef: Kijkshop verkoopt producten waar ze niet overal van op hoogte zijn
Zou dat misschien de formule van de Kijkshop kunnen zijn? :roll:
Zamel00 schreef: - Je telefoon wordt gedeeltelijk gerepareerd aan een kant, en aan de andere kant defect terug gegeven
Repareren ze dan de boven- of de onderkant?
Zamel00 schreef: Dit is een langdurige kwestie en ze steken vast wel de simlock onder je voeten, terwijl ik echter nooit de telefoon simlock heb gemaakt.
Dat geloof ik ook best. Niemand zet zelf een simlock op zijn telefoon.

Gesloten