LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] BlackBerry Bold 9700 i.c.m. Vodafone abonnement

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Rowinn
Berichten: 7
Lid geworden op: 21 dec 2008 19:26

BlackBerry Bold 9700 i.c.m. Vodafone abonnement

Ongelezen bericht door Rowinn »

Hallo,

Na veel problemen met activering van mijn BlackBerry internet op mijn toestel is het allemaal gelukt. Ik had hierdoor E42,00 overige kosten gemaakt aangezien ik was gaan internetten terwijl ik niet wist dat mijn speciale BlackBerry (BIS) abonnement was geactiveerd. Volgens de medewerkster (Marissa van Schijnen) werd dit allemaal netjes gecrediteerd en heeft ze mijn BIS abonnement binnen 5 minuten geactiveerd. Ik had al een stuk of 5 keer gebeld, maar uiteindelijk loste Marissa het probleem op, klasse!

Nu heb ik het toestel en hij kraakt aan de rechterkant bij de chromen rand. Het lijkt namelijk alsof de chromen rand niet goed bevestigd zit, en dat het dus daardoor komt! Ook zit er een spleet tussen het scherm en de chromen rand, en dit zie je vooral 's avonds en daar ga je je na een tijd aan irriteren? Ik neem aan dat dit niet zo hoort, en dat ik direct recht heb op een nieuwe? Het toestel is immers net 1 week oud.

Zal ik donderdag naar een Vodafone filiaal gaan en dit probleem uitleggen en een nieuwe eisen, of heeft dit toch geen nut? Ik wil namelijk direct een nieuw toestel, het toestel is namelijk pas 1 week oud..?

Bedankt!

dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: BlackBerry Bold 9700 i.c.m. Vodafone abonnement

Ongelezen bericht door dhc »

Je hebt helaas GEEN recht op een nieuwe.
Je hebt recht op kostenloze reparatie (indien nodig) en/of vervanging als reparatie niet mogelijk is.

GodsSon
Berichten: 203
Lid geworden op: 21 feb 2010 18:59

Re: BlackBerry Bold 9700 i.c.m. Vodafone abonnement

Ongelezen bericht door GodsSon »

Binnen 7 dagen kunnen ze nog wat voor je betekenen, daarna is het idd een reparatie kwestie. Maak van de donderdag iig dinsdag dan heb je een kans.
Ik kan je wel vertellen dat reparatie van blackberries bij Vodafone zeer goed geregeld is, het zal waarschijnlijk nog geen week duren.

Rowinn
Berichten: 7
Lid geworden op: 21 dec 2008 19:26

Re: BlackBerry Bold 9700 i.c.m. Vodafone abonnement

Ongelezen bericht door Rowinn »

OK. Het toestel is zaterdag 15 mei binnen gekomen. Ik wil geen hersteld toestel maar een splinternieuwe..
Een nieuwe krijg ik waarschijnlijk niet direct mee?

GodsSon
Berichten: 203
Lid geworden op: 21 feb 2010 18:59

Re: BlackBerry Bold 9700 i.c.m. Vodafone abonnement

Ongelezen bericht door GodsSon »

Rowinn schreef:OK. Het toestel is zaterdag 15 mei binnen gekomen. Ik wil geen hersteld toestel maar een splinternieuwe..
Een nieuwe krijg ik waarschijnlijk niet direct mee?
Dat klinkt als via internet een bestelling gedaan?

Dan zal je het via internet moeten regelen en kan een winkel niks voor je betekenen.

Rowinn
Berichten: 7
Lid geworden op: 21 dec 2008 19:26

Re: BlackBerry Bold 9700 i.c.m. Vodafone abonnement

Ongelezen bericht door Rowinn »

GodsSon schreef:
Rowinn schreef:OK. Het toestel is zaterdag 15 mei binnen gekomen. Ik wil geen hersteld toestel maar een splinternieuwe..
Een nieuwe krijg ik waarschijnlijk niet direct mee?
Dat klinkt als via internet een bestelling gedaan?

Dan zal je het via internet moeten regelen en kan een winkel niks voor je betekenen.
Meen je dit serieus!? Dit kan toch niet??
Het betreft een personeelsaanbieding, en die kan/kon je niet in de winkel aanschaffen.. Het moest dus via de online shop. Ik wil morgen een nieuwe, en ga hier niet mee akkoord! Het toestel is net 1 week oud! :x

Ravx
Berichten: 122
Lid geworden op: 10 mei 2010 15:15

Re: BlackBerry Bold 9700 i.c.m. Vodafone abonnement

Ongelezen bericht door Ravx »

Je kunt natuurlijk een heleboel willen, maar als het niet kan dan lukt dat niet..
Ik denk dat als je bij Vodafone afdwingt dat je een nieuw toestel WIL hebben, ze je gewoon verzoeken het toestel op te sturen en te wachten op de reparatie..

Je had tenslotte ook bij ontvangst van de telefoon kunnen bekijken of het naar behoren functioneerde. Doet die dat niet dan terugsturen en nieuwe bestelling plaatsen ....

henk51
Berichten: 1679
Lid geworden op: 07 jun 2005 17:59

Re: BlackBerry Bold 9700 i.c.m. Vodafone abonnement

Ongelezen bericht door henk51 »

Meen je dit serieus!? Dit kan toch niet??
Is toch echt serieus bedoeld door GodsSon.
Het betreft een personeelsaanbieding, en die kan/kon je niet in de winkel aanschaffen.. Het moest dus via de online shop. Ik wil morgen een nieuwe, en ga hier niet mee akkoord! Het toestel is net 1 week oud!
Als je toch naar de winkel gaat gebruik dan niet zoveel het woord ik wil dit ik wildat ,daar bereik je weinig mee.Vriendelijk en beleefd blijven bereik je veel meer mee.
Vooral het woord personeelsaanbieding is cruciaal, je bedrijf heeft afspraken gemaakt met de online shop dus daar moet je zijn. Misschien kan je bedrijf bemiddelen.

gr Henk

VincentVega
Berichten: 4
Lid geworden op: 03 aug 2010 13:02

Re: BlackBerry Bold 9700 i.c.m. Vodafone abonnement

Ongelezen bericht door VincentVega »

Ik lees op deze site over de blackberry bold http://www.kpn.com/mobiel/alle-telefoon ... sku=958962 dat er wel gps in zit maar ik kan niet zo snel vinden wat voor navigatiesoftware er bij zit. Weet iemand dat? Want ik wil nu ook een blackberry toestel gaan nemen. Iedereen is er zo over te spreken. En hoe zijn de ervaringen in combo met KPN? Zit daar nu bij en ik heb geen zin om over te stappen ofzo. Alvast bedankt!

Gesloten