ik heb dit jaar een prepaid blackberry curve 9300 bij de belcompany gekocht,
na een week of 4 was deze defect, het toetsenbord deedt raar.
terug naar de belcompany, daar werdt mij verteld dat het ongeveer 6 tot 8 weken zou duren voordat ik mijn bb terug zou hebben.
na 7 weken had ik hem dan ook terug... hij heeft het 2 wkn gedaan, toen weer dezelfde problemen, alleen nu werdt me verteld dat de wachttijd 2,5 tot 3 maanden zou duren.
dit terwijl het toestel gewoon nog onder de garantie valt.
mijn bb is dus nu al meer opgestuurd geweest dan dat ik hem zelf had.
een leentoestel is blijkbaar niet te regelen bij de bc, is dit een verplichting of niet?
mvg gj
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] blackberry curve 9300 voor de 2e keer defect
-
- Berichten: 26
- Lid geworden op: 02 sep 2008 11:17
- Locatie: Veenendaal
- Contacteer:
Re: blackberry curve 9300 voor de 2e keer defect
Beste klant,
Wij willen je graag helpen met het oplossen van je klacht. Zou je tijdens kantoor uren contact willen opnemen met onze klantenservice op nummer 0318-569 852. Je klacht is bij ons bekend onder referentie BC1106-341.
Met vriendelijke groet,
BelCompany klantenservice
Wij willen je graag helpen met het oplossen van je klacht. Zou je tijdens kantoor uren contact willen opnemen met onze klantenservice op nummer 0318-569 852. Je klacht is bij ons bekend onder referentie BC1106-341.
Met vriendelijke groet,
BelCompany klantenservice