LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] blinko is back !!

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
papadiva

blinko is back !!

Ongelezen bericht door papadiva »

... of is hij nooit weggeweest ???
hoe dan ook, omdat ik zo langzamerhand wel wijzer ben geworden, heb ik net op tijd kunnen voorkomen dat blinko mij met een peperduur abnonnement opzadelt : deze slinkse manier heb ik opgedaan bij een reclamecampagne op internet om gratis een apple iphone te winnen.

radaristi, hoedt u voor BLINKO !!!

hartelijke groet,
J.

Pruim

Re: blinko is back !!

Ongelezen bericht door Pruim »

Wie of wat is Blinko?

papadiva

kijk maar op www.blinko.nl, meer schrijf ik er niet over. ik wil alleen maar waarschuwen, dat je moet opletten en zorgvuldig de algemene voorwaarden moet lezen wanneer je echt met blinko in zee wil gaan

TomH

Ongelezen bericht door TomH »

Met een beetje verstand weet je toch wel dat je dan gelijk aan een abbonementsdienst zit....

TomH

Ongelezen bericht door TomH »

staat op de website:

Afmelden
Afmelden van de Blinko Club is mogelijk door CLUB OFF te sms'en naar 2221.

Als je niet zeker bent op welke Blinko dienst je geabonneerd bent, kun je STOP sms'en naar 2221. Hiermee word je uitgeschreven uit elke Blinko dienst.

papadiva

inderdaad staat dat allemaal op de website, daarom geef ik ook die waarschuwing dat je de voorwaarden goed moet lezen.
maar de uiteindelijke vraag is natuurljk : is blinko 'gewoon legaal bezig' (ahum !) of kunnen gedupeerden nog wat ondernemen om hun geld terug te krijgen ?

ik kan me niet voorstellen dat wie dan ook geïnteresseerd is in een dergelijk abonnement.

Gesloten