LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] blokkeren van telefoonnummer van oud-ziggo klanten

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
immarian

blokkeren van telefoonnummer van oud-ziggo klanten

Ongelezen bericht door immarian »

Ik ben jaren klant geweest bij Ziggo. Omdat een andere aanbieder glasvezel heeft aangelegd, zijn we klant geworden van de nieuwe aanbieder en ons abonnement bij Ziggo opgezegd. Nu blijkt dat ons telefoonnummer bij andere Ziggo klanten is geblokkeerd, zodat ze worden gedwongen ons mobiel te bellen. Hebben anderen ook deze ervaring?

bprosman

Re: blokkeren van telefoonnummer van oud-ziggo klanten

Ongelezen bericht door bprosman »

Alleen jullie telnr. of alle telnrs bij je nieuwe provider ?.
Ziggo al eens gebeld ?

Dirkie

Ongelezen bericht door Dirkie »

Het bericht van TS is niet helemaal duidelijk, maar volgens mij is het zo, dat als je belt via Ziggo en je zegt je abonnement op, dan vervallen je telefoonnummers. Als je belt via Ziggo en je stapt over naar een andere provider, dan wordt je telefoonnummer geporteerd (=overgedragen) aan de nieuwe provider. Dat heet nummerbehoud.

Pareltje31

Ongelezen bericht door Pareltje31 »

ik denk dat TS bedoelt dat klanten bij ziggo hem niet meer kunnen bellen,dat heeft met routering te maken. Zou ziggo even bellen!

Hatertje

Ongelezen bericht door Hatertje »

Ik sluit me aan bij Pareltje. Los daarvan kan de routering natuurlijk ook bij een andere provider fout staan. Ik gok dat de fout bij Ziggo ligt maar het kan ook elders.

Overigens is dit de taak van jouw nieuwe provider om dat op te lossen. Hoewel de fout bij misschien niet bij hun ligt, zijn zij jouw serviceprovider en dienen zij jouw problemen te verhelpen. Zij moeten contact opnemen met Ziggo.

immarian

Ongelezen bericht door immarian »

Ik ga beide providers aanschrijven met dit probleem. Dank jullie wel voor de reacties!

Gesloten