Dag allemaal,
Ik maak niet of nauwelijks gebruik van mijn mobiele telefoon.
Ben risicopatiënt en om die reden heb ik een voor noodgevallen.
Om die reden had ik een sim-abonnement bij Call4Care waarbij ik betaalde als ik belde.
Ja dit soort normale bedrijven bestaan nog, of misschien bestonden nog.
Vandaag bericht gekregen dat Call4Care naar een andere provider gaat.
Wie heeft voor mij een alternatief, waarbij ik alleen betaal wat ik verbel, dus geen pre-paid maar in feite post-paid, wat ik nog steeds normaal vind.
Je koopt ook geen broden bij de bakker die je de komende maand waarschijnlijk zult gaan eten.
J.Minekus
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Call4Care stopt helaas, maar nu??
Re: Call4Care stopt helaas, maar nu??
je weet nooitJe koopt ook geen broden bij de bakker die je de komende maand waarschijnlijk zult gaan eten
maar effe serieus , is simpel.nl iets voor je?
hier staan er verschillende op.
http://www.bellen.com/
Hallo,
de nieuwe provider die Call4Care heeft overgenomen hanteert (nog) dezelfde voorwaarden als bij Call4Care.
Dus ook hierbij geldt dat er alleen betaald hoeft te worden voor de gebruikte minuten.
Dit geldt overigens niet voor de bestaande abonnement van de nieuwe provider. Daarbij geldt wel een zogenaamde 'keep alive fee' van €2.50.
Hoop dat je hier iets aan heb.
de nieuwe provider die Call4Care heeft overgenomen hanteert (nog) dezelfde voorwaarden als bij Call4Care.
Dus ook hierbij geldt dat er alleen betaald hoeft te worden voor de gebruikte minuten.
Dit geldt overigens niet voor de bestaande abonnement van de nieuwe provider. Daarbij geldt wel een zogenaamde 'keep alive fee' van €2.50.
Hoop dat je hier iets aan heb.
dag alle reacteurs,
dank voor het meedenken.
inmiddels het contract bij youfone doorgezet.
mochten echter de voorwaarden veranderen dan wordt het topic weer geopend.
dutch1
dank voor het meedenken.
inmiddels het contract bij youfone doorgezet.
mochten echter de voorwaarden veranderen dan wordt het topic weer geopend.
dutch1