LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Cashback lg telefoon

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
flowolf

Re: Cashback lg telefoon

Ongelezen bericht door flowolf »

De cashback-acties worden uitgevoerd door ODC Benelux in opdracht van de grote bedrijven zoals LG, Huawei en Samsung. Je kunt het beste contact opnemen met het hoofdkantoor van de betreffende fabrikant (in NL en anders in het buitenland) en daar je beklag doen over de oplichters van ODC Benelux.

Dat bedrijf schaadt de reputatie van betrouwbaarheid en klantenservice die die fabrikanten met veel moeite proberen op te bouwen. De fabrikanten zullen inzien dat dit bedrijf ze heel veel klanten en goodwill gaat kosten en ODC afstoten.

Zo straf je ODC voor hun praktijken en gaan ze (hopelijk) vanzelf failliet.

isahar

Ongelezen bericht door isahar »

Ik heb in February mijn mobiel gekocht maar nog steeds de 20 € niet op mijn rekening .Na vele mailtjes te hebben gestuurd naar Lg en steeds een standaard mail terug hebben gekregen heb ik geen hoop meer dat ik de 20 € nog op mijn rekening krijg heb vandaag weer een mail gestuurd en gezegd dat ik een persoonlijke mail terug verwacht.Nu ik ook hier alle berichten lees heb ik er geen vertrouwen in dat ik de 20 euro nog krijg

schlager

Ongelezen bericht door schlager »

Ik wacht sinds oktober 2014 op een tablet van LG. Ik zou hem krijgen bij een tv aktie. Bericht gekregen dat ik aan alle actievoorwaarden had voldaan.binnen 6 weken zou tablet bezorgd worden. Het is nu half februari 2015 en nog niets. Mailen helpt niet. Een dikke zooi bij LG en voor mij nooit meer een LG product.

Gesloten