LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Check je ei - app

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
sjohie

Check je ei - app

Ongelezen bericht door sjohie »

Mocht je denken, is mijn ei fipronil vrei (haha), dan is er nu een app voor. De link is voor android gebruikers, voor iOS schijnt de app ook al in de appstore te staan.

MichielHagen

Re: Check je ei - app

Ongelezen bericht door MichielHagen »

en die app scant mijn ei?

Jefdus

Ongelezen bericht door Jefdus »

Leuk, een app die full network access verlangt enkel en alleen om zo iets onzinnigs als fipronil eieren te checken...

sylvesterb

Ongelezen bericht door sylvesterb »

Jefdus schreef:Leuk, een app die full network access verlangt enkel en alleen om zo iets onzinnigs als fipronil eieren te checken...
Logische want de lijst met nummers wordt regelmatig nog gewijzigd, hoe wil je zonder netwerk toegang die update binnen halen?

Harm.calc

Ongelezen bericht door Harm.calc »

Ik koop misschien maar 2 keer per jaar 6 eieren of zo, dus ze laten liggen deze dagen is geen probleem voor mij.
Wel vind ik het onbegrijpelijk de reuring die is ontstaan door onduidelijkheden en tegenstrijdige berichten. Ik begrijp ook dat de vraag naar veilig eieren consumeren, dat die niet bevestigd kan worden. Mensen dreigen Leen Bakker al met een rechtszaak om een hoogslaper. Dit betreft de gezondheid van mensen. Daar brandt natuurlijk niemand z'n vingers aan.

Begin jaren 80 had je de nitriet affaire van Iglo. Nitriet, een kanker verwekkende stof uit het koelsysteem van de koelwagens van Iglo hadden diepvries maaltijden en groentes besmet. 2 doden en 2½ miljoen gulden, toen nog, schade.

Jefdus

Ongelezen bericht door Jefdus »

sylvesterb schreef:
Jefdus schreef:Leuk, een app die full network access verlangt enkel en alleen om zo iets onzinnigs als fipronil eieren te checken...
Logische want de lijst met nummers wordt regelmatig nog gewijzigd, hoe wil je zonder netwerk toegang die update binnen halen?
Niet. Maar de vraag is natuurlijk of het nut van deze app opweegt tegen de eventuele veiligheidsrisicos

scontra

Ongelezen bericht door scontra »

Leve de ei-apper-scannner , die heb ik nou altijd al gemist.
De ei-apper-scanner is inmiddels al wel achterhaald want alle eieren die niet ei-apper-scanner bestendig waren zijn inmiddels verwerkt tot advocaat.
Misschien kan iemand een advocaat-ei-apper-scanner ontwikkelen !

Gesloten