LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Citroen C1 bij telefoon abonnement

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Mieke-2

Citroen C1 bij telefoon abonnement

Ongelezen bericht door Mieke-2 »

Hallo,

Ik ben benieuwd of hier ook mensen zitten die de aanbieding van GSM track hebben gezien, waarbij je een Citroen C1 kan leasen bij een telefoon abonnement

Je kan deze auto leasen, bij een twee jarig contract, je betaalt 150 euro, en je mag 20.000 kilometer per jaar rijden, daarbij zit een belbundel van 100 minuten per maand.
De auto is gloednieuw.

Ik was benieuw wat mensen hier van vinden, en of er mensen zijn die dit zelf ook doen, of overwegen dit te doen.

Groetjes Mieke.

C200K

Re: Citroen C1 bij telefoon abonnement

Ongelezen bericht door C200K »

100 belminuten met een sim-only kosten je nog geen 5 euro.

Dus betaal je 145 euro per maand voor de lease van deze wagen. Dat is een heel normaal bedrag voor zo'n wagen.

De vraag is eerder; kan de dealer je niet met zo'n financiering helpen.

Dan heb je een dealer in de buurt, dus ook makkelijker met de garantie.

Overigens is het alleen de auto. U zal de MRB, verzekering, onderhoud en brandstof zelf moeten betalen.

Mieke-2

Ongelezen bericht door Mieke-2 »

Dat klopt ook....de auto kost 145 euro per maand, en naar ik begrepen heb "losse Lease van deze Citroen C1 zou 200 euro kosten (per maand)

Verzekerin (all risk) 60 euro per maand (jeugdige rijder) en wegenbelasting is 16 euro per maand

Daarom vroeg ik me af of dit een "gunstige" deal is....

groetjes Mieke

gravedigger

Ongelezen bericht door gravedigger »

Je mag 20000km in 2 jaar rijden. Elke km daarboven € 0,03 pkm. En 10000 per jaar is niet veel ;)

Gesloten