LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Claim Lifeline verzekering

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Elwood

Claim Lifeline verzekering

Ongelezen bericht door Elwood »

Hallo,

Het volgende is gebeurt: mijn telefoon is in de trein gestolen. Ik had de telefoon in de jaszak, die afgsloten was dmv een rits.

Ik heb aangifte gedaan en ben vervolgens naar The Phone House gegaan met de verzekeringspapieren.

Ik zou binnen 72 uur (dus vrijdag) een brief krijgen met de uitspraak.
Nu kreeg ik vandaag pas de brief en hierin stond dat mijn claim was afgewezen.

Er staat vermeld: u heeft niet alle redelijke voorzorgsmaatregelen getroffen om de telefoon te beschermen tegen diefstel, schade etc. Het is verstandiger het toetstel in uw binnenzak op te bergen of op het lichaam te dragen, vooral in een drukke omgeving.

ten eerste: de tel. zat in me jaszak die was afgesloten.
ten tweede: ik heb alle voorzorgsmaatregelen in acht genomen.
ten derde: ze maken gebruik van de situatie door alles precies andersom te zeggen (jaszak, binnenzak op lichaam dragen, drukke omgeving extra alert zijn etc.)

Ik ga dus een bezwaarschrift indienen.

Hoe kan ik dit het beste aanpakken?

Groet,
Ewout.

mobiwizard

Re: Claim Lifeline verzekering

Ongelezen bericht door mobiwizard »

de enige die kan beoordelen of het diefstal is, is de politie.
wat staat er boven je PV (Proces Verbaal)?

Als er staat vermissing.......bespaar je de moeite. Als er staat diefstal; duidelijk hiernaar verwijzen.

Suc6

gravedigger

Ongelezen bericht door gravedigger »

@mobiwizard
Lees nog eens heel goed het vetgedrukte! De verzekering ontkent helemaak niet dat het apparaat gestolen is, Ze stellen alleen dat Elwood niet de nodige voorzorgsmaatregelen heeft getroffen om de diefstal te VOORKOMEN. Daar tegen zal hij \ich moeten verweren en dat zal een hele klus zijn. Het maakt dus niks uit wat er boven dat PV staat. Al zou er moord of zoiets staan dan doet dat nog niet ter zake.

Elwood

Ongelezen bericht door Elwood »

Er staat duidelijk vermeld: diefstal.

Nogmaals, die voorwaarden zijn niet transparant en dubbelzinnig. Ik heb het bezwaarschrift al bijna klaar. deze ga ik morgen per mail versturen.

Slaat toch nergens op, wat heb je aan een verz. die toch niets dekt?

mobiwizard

Ongelezen bericht door mobiwizard »

@Gravedigger:

Ja, ik kan prima lezen. Als er 'vermissing' had gestaan boven het PV dan had de TS geen poot om op te staan gehad. Nu dat wel zo blijkt te zijn, lijkt het mij dat een bezwaarschrift wel gerede kans maakt.

(Enne, ietsjes vriendelijker mag wel hoor. Ik probeer ook maar te helpen :wink:)

Nogmaals suc6 Elwood

Gesloten