LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] complimentje Ben
complimentje Ben
Ik weet dat er veel mensen klagen over telefoonmaatschappijen en ja, heb ik ook zeker gedaan.
Maar ik had in december een aanbieding geaccepteerd van Ben. Helaas bleek al snel dat ook Ben bijna geen internet verbinding in mijn huis kon zorgen. Al snel heeft een medewerker van Ben er voor gezorgd dat het internet uit mijn contract ging.
Daarna bleef Ben nog wel de korting verrekenen voor het internet, maar toen ik het aan gaf, zei Ben wij hebben deze fout gemaakt dus u hoeft niet voor de kosten op te draaien.
Tot en met april heb ik de korting van internet wel gehad, maar geen internet gehad. Hierdoor dus hele lage rekeningen.
Bedankt Ben, heel aardig dat jullie het dan niet met terugwerkende kracht nog willen incasseren.
Maar ik had in december een aanbieding geaccepteerd van Ben. Helaas bleek al snel dat ook Ben bijna geen internet verbinding in mijn huis kon zorgen. Al snel heeft een medewerker van Ben er voor gezorgd dat het internet uit mijn contract ging.
Daarna bleef Ben nog wel de korting verrekenen voor het internet, maar toen ik het aan gaf, zei Ben wij hebben deze fout gemaakt dus u hoeft niet voor de kosten op te draaien.
Tot en met april heb ik de korting van internet wel gehad, maar geen internet gehad. Hierdoor dus hele lage rekeningen.
Bedankt Ben, heel aardig dat jullie het dan niet met terugwerkende kracht nog willen incasseren.
Re: complimentje Ben
zeg!
kan niet he? Complimentjes sturen doe je maar ergens anders!Ben je nou helemaal beso*&^%d?
kan niet he? Complimentjes sturen doe je maar ergens anders!Ben je nou helemaal beso*&^%d?
dus ben heeft u een aanbieding gedaan voor internet en kan die niet leverenesme42 schreef:Ik weet dat er veel mensen klagen over telefoonmaatschappijen en ja, heb ik ook zeker gedaan.
dat lijkt me geen complimentje waard
Compliment of klacht mag je hier geven
En het is een wonder dat zij niet moeilijk doen over geen internet ontvangst op mijn huisadres
Met Vodafone heb ik er maanden over moeten vechten
En het is een wonder dat zij niet moeilijk doen over geen internet ontvangst op mijn huisadres
waarom dacht u eigenlijk dat ben wel internet kon leveren als vodafoon het niet kon?esme42 schreef:Compliment of klacht mag je hier geven
hebt u dat ben wel eerst verteld?
Ik had ze voor ik het abonnement afsloot een email gestuurd
Dus ja ik had het wel aangegeven maar ben zegt op het netwerk van
T mobile te zitten
T mobile te zitten
Dr Oetker pizza schreef:Nog even, en alle fouten van ben zijn de schuld van esme42ruud_a schreef:waarom dacht u eigenlijk dat ben wel internet kon leveren als vodafoon het niet kon?esme42 schreef:Compliment of klacht mag je hier geven
hebt u dat ben wel eerst verteld?
soms begrijp ik dingen gewoon niet
maar goed dat krijg je als je een dagje ouder wordt
dan zie je door de kalk in je aderen je gedachten niet meer
dan heeft ben dus geen complimentje tegoed, maar een bad in een kuip gevuld met ijsblokjesesme42 schreef:Ik had ze voor ik het abonnement afsloot een email gestuurd
T mobile te zitten
vers uit de diepvries
Maar hoe kan Ben dan weten hoe de dekking in een willekeurig huis is? Je kunt niet van Ben verwachten dat ze van alle huizen in Nederland weten hoe de dekking binnenshuis is. Dat hangt namelijk van heel factoren af waar Ben (en andere providers) geen invloed op hebben.ruud_a schreef: dus ben heeft u een aanbieding gedaan voor internet en kan die niet leveren
dat lijkt me geen complimentje waard
Dus dit is wel degelijk een complimentje waard.
Binnenshuis kunnen ze het inderdaad niet zien maar wel tot (letterlijk) de voordeur. Bij mijn ouders op de camping had Vodafone een "gat" in de dekking.Maar hoe kan Ben dan weten hoe de dekking in een willekeurig huis is? Je kunt niet van Ben verwachten dat ze van alle huizen in Nederland weten hoe de dekking binnenshuis is. Dat hangt namelijk van heel factoren af waar Ben (en andere providers) geen invloed op hebben.
Vodafone had een applicatie waarin je letterlijk kon zien wat de dekkking was en dus welk veld op de camping wel, geen of slechte dekking had.
Door de mast iets te draaien was dit op te lossen zonder dat de andere klanten daar last van hadden/kregen.
De eerlijkheid gebied mij te zeggen dat we dit niet "zomaar via de helpdesk" geregeld hebben.