In maart 2006 heb ik een telefoon gekocht met een telefoonverzekering. Deze verzekering zou na 3 jaar automatisch worden stopgezet. Dit bedrijf heeft na maart 2009 nog 3 keer afgeschreven van mijn rekening. Hier heb ik bezwaar tegen gemaakt. Na aardig wat moeite en een onleesbare brief over allerlei rechten en plichten heb ik het gelukkig toch voor elkaar dat ze in ieder geval de toezegging hebben gedaan om alles terug te storten. Dit gebeurd binnen 1,5 maand. Erg lang maar ik wacht af.
Blijf dus goed kijken wat er van je rekening wordt afgeschreven.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Connor Davis telefoonverzekering
-
Re: Connor Davis telefoonverzekering
Ik kwam er zojuist achter dat dit bedrijf niet eens per kwartaal, maar maandelijks 16,50 afschrijft van mijn rekening! Ik had ze daar al eerder op betrapt en kreeg toen het geld teruggestort.. maar nu flikken ze het al een paar maanden opnieuw! Ik ga ze morgen bellen en baal er intens van dat ik ook nog voor de kosten van dat telefoontje moet gaan opdraaien. Een terugbelservice zou voor dit *** -bedrijf wel gepast zijn.
Na wat gegoogle schok ik van alle slechte ervaringen die consumenten met C.D. hebben. Is hier nou sprake van oplichterij??
Na wat gegoogle schok ik van alle slechte ervaringen die consumenten met C.D. hebben. Is hier nou sprake van oplichterij??
Ik hoop dat je je geld krijgt!Dit gebeurd binnen 1,5 maand. Erg lang maar ik wacht af.
-
Ze hebben eindelijk het teveel betaalde bedrag terug gestort. Heeft wel lang geduurd.
-
Wat is een "telefoonverzekering" en waarom zou je dat willenIn maart 2006 heb ik een telefoon gekocht met een telefoonverzekering.
Is het de garantie je ook gebeld gaat worden ?...
-
heeft iemand een webadres of postadres van deze maatschappij??
Ik heb daar ook nog een tel. verzekering lopen die opgezegd kan worden eigenlijk best
Thnx alvast
Ik heb daar ook nog een tel. verzekering lopen die opgezegd kan worden eigenlijk best
Thnx alvast
Je kan er natuurlijk ook zelf naar zoeken in Google, maar bij deze:
http://www.connerdavis.com/
http://www.connerdavis.com/
-
klopt patrick, heb ik achteraf ook gedaan, ben gewoon weer eens te vroeg geweest met hier te posten
maar bedankt in elk geval
maar bedankt in elk geval