LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Contract Opzeggen T-Mobile

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Jopa
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 okt 2007 20:50

Contract Opzeggen T-Mobile

Ongelezen bericht door Jopa »

Zo te lezen schijnen er veel mensen te zijn die problemen hebben hun contract met T-Mobille op te kunnen zeggen , zo ook ik .
Onlangs kocht ik via een webwinkel een nieuwe telefoon merk Nokia type N73 met daarbij een tweejarig T-mobile abonnement.
Al gauw bleek dat de bereikbaarheid bij mij thuis ver te wensen overliet.
Na klachten bij de verkoper gaf deze aan dat T-mobile in deze gehouden is het contract onmiddelijk te ontbinden en ik zonder problemen kon over stappen naar een nieuwe provider.
Mooi niet dus T-Mobil geeft aan dat zij er niets aan kunnen doen en dat volgens hun de bereikbaar heid wel goed is. Het enige advies probeer je abonnement door te verkopen. Ze boden wel een reductie van de belkosten aan. Ook na verschillende mailings over en weer blijft T-mobil bij hun stadpunt, en lijkt de enige weg de rechter.
Of heeft iemand anders nog een oplossing.
Aan het toestel ligt het niet uitwisseling vd Simkaart van T-mobile in een ander toestel geeft het zelfde resultaat, alleen vervangen door KPN en Vodafone werkt zonder problemen.

ynnoc63
Berichten: 2
Lid geworden op: 01 nov 2007 18:09

Re: Contract Opzeggen T-Mobile

Ongelezen bericht door ynnoc63 »

Ik heb twee jaar geleden ook problemen gehad met mijn T-mobile abonnement. Vanaf de eerste dag had ik geen goed bereik. Ik kon nog niet eens binnen bellen. Ik krijg het advies om dan maar in de tuin te gaan staan. :twisted: Belachelijk natuurlijk. Gek was het wel dat ik buiten mijn woonplaats nagenoeg geen problemen ondervond. Ook in het buitenland niet. Waar ik woon (Zwijndrecht) schijnt het niet helemaal goed te gaan, ook al ontkennen ze dat. Ik heb uiteindelijk een aantal maanden een reductie gehad op de abonnementskosten en uiteindelijk heb ik voortijdig een kpn-abonnement afgesloten om van het gezeik af te zijn en veel belangrijker nog, om bereikbaar te zijn. Kortom: van mijn verhaal word je niet vrolijker en ik vrees dan ook dat de gang naar de rechter het enige is dat je nog rest (maar dat kost ook een godsvermogen). Sterkte.

Gesloten