Jongens, wanneer leren jullie eerst te kijken en dan pas te kopen. Kost niets. Een abonnement is niet aan me besteed. Die komt bij mij sowieso nooit binnen en een prepaid van KPN is moeilijk om de klantenservice mee te bereiken dus ik heb dat nummer wel gebruikt om grtis een sms te kunnen sturen

. Daarna ben ik overgestapt op Orange. Goedkoop en zeker niet duur en zeker niet met de smart prepaid die ze hebben. Heerlijk.
Verder incassobureaus komen er bij mij niet in en gaat direct retour afzender. Dat zijn lui, die geen opleiding hebben genoten en die juist daardoor een incassobureau gaan beginnen en meteen op de plaats van een gerechtsdeurwaarder willen staan. Dus wanneer die lui voor de deur staan (doen ze niet meer, ze hebben ook wel wat geleerd); krijgen ze een flinke trap tegen het kruis en kunnen ze jankend van mijn pad weglopend naar hun auto de vervolgens 30 minuten later stumperend vertrekt, want dan moet hij eerst bijkomen van de pijn. Dat doe ik met agressieve Jehovas ook zo. Heel hard, direct en heel goed en heel erg effectief.
Dus dan weet je ghoe ik over dat soort incassobedrijven denk en hoe ze werken. Ik kan dan alleen maar zeggen dat die lui stinkend rijk worden over de ellende die de bedrijven creëren bij mensen.
Komt er een gerechtsdeurwaarder, dan handelen qwe dat gewoon met allerlei feiten bij de Kantonrechtbank af. Ik heb alleen maar op die wijze en een goede advocaat de rechtzaken gewonnen.
Ik kan dan alleen maar zeggen, dat ik niets te maen heb met die lui en wil ook niets met die lui te maken hebben. Verder telefoonbedrijven krijgen dus nooit geld van me, want ik heb een freetime abonnemet van UPC, dat werkt perfect en een prepaid van orange die ik nooit hoef op te waarderen. Wat die telefoon aangaat is gewoon een tweedehandsje voor 10,= en werkt perfect. Het is een Nokia 3310. Goed genoeg.
Dus ik ben wat slimmer. Ik ga niet naar de pijpen dansen van MeneerCommercie, want ze willen alleen maar geld van je, meer niet en ik stink niet in het feoit dat er een dvd speler aan vast zit, zoals T(ering)- Mobile mee aankomt. Dus weg met die troep.
Ik denk dat je het beste zo ook kan oplossen. Dat is gewoon goed te noemen.
Succes,
Neptunus.