LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] daar gaan we weer, na jaren stilte weer terreur van pretium!

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
wela11

daar gaan we weer, na jaren stilte weer terreur van pretium!

Ongelezen bericht door wela11 »

Een jaar of 5 geleden zijn wij ook genept door Pretium, ongevraagd werd er een bedrag afgeschreven voor een tijdschrift van hen (privilege) dat ons via cold calling was aangesmeerd. Opzeggen bleek haast onmogelijk, pas na veel geruzie en gedreig van hun kant, hebben we uiteindelijk nog betaald ook om er vanaf te zijn en gevraagd om een brief ter bevestiging dat we van ze af zouden zijn. Die brief hebben we ook gehad.
Nu jaren later komt er ineens een brief van Gerecht Incasso (blijkt ook Pretium zoals op internet te zien is). Ze beweren nog geld van ons te krijgen, waarom en waarvan staat er niet in en er staat in dat ze herhaaldelijk brieven hebben gestuurd(al jaren niets van ze gehad) en er wordt meteen gedreigd met een deurwaarder!!!
Iemand ook een soortgelijke ervaring???? Nogmaals alles is al jaren geleden opgezegd!!!!!!!!

ciske

Re: daar gaan we weer, na jaren stilte weer terreur van pretium!

Ongelezen bericht door ciske »

je hebt toch die bevestiging? dan lekker zo laten , hun moeten bewijzen dat je iets van hun hebt en dat heb je niet.

ellyvloon

Re: daar gaan we weer, na jaren stilte weer terreur van pretium!

Ongelezen bericht door ellyvloon »

Ook mijn demente moeder is een abonement aangesmeerd door de telefoonterreur van Pretium,met de smoes dat het goedkoper zou zijn dan haar huidige profider.Kort daarna blijkt ze gebeld te zijn door Privelege.Mijn moeder dacht dat het een blaadje was dat gratis bij de telefoonabbonement zat,zo was haar verteld zegt ze.Ik zag een afschrift van 63,17 en dat bleek van dat zogenaamde gratis blaadje te zijn.Ze kon me geen blaadje laten zien.Het waren er 4 per jaar vertelde ze.Komt er net het eerste kwartaal blaadje in de bus.Ik was woest!!een reclame blaadje was het, en dat voor 63,17.!!Na bellen met Pretium zeiden ze dat het een dochteronderneming was van hun,en verwees me naar een ander betaald 0800 nummer.Na 2x gebeld te hebben vertelde ze dat het een webshop was.Nu vraag ik je!!??Mijn moeder heeft niet eens een computer !!!dit is pure oplichtrij van oude weerloze mensen!schandalig voor woorden.Heb het geld terug laten storten, voor dit jaar,en het incasso laten blokkeren bij de bank,en als ze enig fatsoen hebben de andere 63,17 van het jaar daarvoor terug storten want dit hebben ze ook onrechtmatig verkregen.Gelijk ook de telefoonabonement opgezegd bij deze oplichters!!Dat dit allemaal door de beugel kan in Nederland is werkelijk niet te geloven!Achter slot en grendel dit soort criminelen!

Gesloten