LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] de fantastische Arris modem !!!!

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
jillespolak

de fantastische Arris modem !!!!

Ongelezen bericht door jillespolak »

Na 5 jaar internet en zeer tevreden met chello classic heb ik besloten telefoon te nemen bij UPC, nou dit was het begin van het einde, op de afgesproken datum 1 maart kwam de monteur netjes op tijd met de nieuwe modem een Arris Touchstone, keurig alles aangesloten,
De eerste dagen ging het goed al was mijn internet snelheid wel een stuk lager, maar goed ik dacht dat het wel verholpen kon worden, Ik heb dagen achtereen contact gehad met de helpdesk over de modem, maar niets hielp het werd allen maar minder, internet heb ik met een snelheid van een slak nog langzamer als met inbellen op een telefoonmodem, en de telefoon deed het al helemaal niet meer, er zijn al 7 helpdesk medewerkers bezig geweest maar het enige wat er gebeurd is dat het contact telefonisch word verbroken, en het internet steeds zeer langzamer is geworden, voordat ik telefoon had van upc ging mijn internet met snelheid van 450 kbs en nu met 20 kbs ik denk dat er een of andere instelling niet goed staat(maar ja na 7x helpdesk ???) kan je nog niet verwachten dat het al opgelost is, het zou kunnen zijn dat die modem niet goed functioneert, maar ja ik ben geen deskundige, ik betaal netjes per maand 58 euro en daar kan je toch niet te veel van verwachten, ook heb ik al 4x een email gestuurd met gespecificeerde klachten en er ik moet zeggen ik krijg echt reactie hoor, ze verwijzen mij regelrecht naar de helpdesk van upc maar die ga ik echt niet meer bellen (trouwens waar mee de telefoonlijn is hartstikke dood) want het enige wat die doen is de verbinding steeds verder onklaar maken, volgens mij zou het leuk zijn als er misschien bij upc is nagedacht word over echte deskundigheid !!! (p.s. ik ga de boel gewoon opzeggen !!!!)

Radar
Site Admin

Re: de fantastische Arris modem !!!!

Ongelezen bericht door Radar »

Dit onderwerp bestaat al en is daarom gesloten. Met de zoekfunctie bovenaan het forum kunt u het onderwerp terugvinden.

TROS Radar Internetredactie

Gesloten