LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] de "geweldige" service van T-Mobile!!
de "geweldige" service van T-Mobile!!
Ik had door persoonlijke omstandigheden een betalingsachterstand bij T-Mobile. Ik was hierdoor ook gedeeltelijk afgesloten. Ik had vorige week de betalingsachterstand voldaan.. via 1202 bleek vanochtend vroeg dat deze betaling ook verwerkt was en dat mijn achterstand 0,00 euro was. Maar bellen kon ik nog niet. Toen ik vanmiddag nog eens belde bleek het ineens toch een achterstand van 25 euro te zijn. Geen idee waar die vandaan kwam..
Eerst dacht ik, dan kan ik via 1202 ook vast een medewerker aan de lijn krijgen, maar nee hoor. Daar begon het gedoe. Toen de klantenservice gebeld. Sta je 5 minuten in de wacht, krijg je een meid eraan. "Ja sorry, mijn systeem loopt vast, ik verbind u even door". Wat denk je dat er gebeurd? Ik kom gewoon meteen weer in de wachtrij terecht. Weer 5 minuten in de wachtrij, krijg ik een man aan de lijn.
"Ja maar mevrouw, u belt hier met de klantenservice, daar zijn wij niet voor" Like, huh?? Maargoed.. zegt hij "U moet het nummer bellen, dat rechtsboven in de hoek op uw factuur staat." ik bedank de meneer geïrriteerd voor zijn vriendelijke hulp en hang op. Ik pak de factuur erbij, maar in de rechterboven hoek staat helemaal geen telefoonnummer!
Nouja, enig leeswerk leerde dat het onderaan de tekst stond. Het nummer 08007113. Bel je dit, blijkt het nummer recent gewijzigd te zijn en moet je naar een mobiel nummer bellen! Geweldig... en je raad het al: Weer 5 minuten in de wachtrij.
Uiteindelijk kon de mevrouw die ik daar aan de lijn kreeg mij vertellen dat het om administratiekosten ging, maar datik gewoon zou moeten kunnen bellen. Toen ik vertelde dat dat niet kon, zei ze me dat ik mijn gsm aan en uit moest zetten en ze verzekerde me dat het dan goed zou komen.
Het kwam uiteindelijk ook goed, maar had de geweldige klantenservice me dat niet meteen kunnen vertellen? In plaats van me van het kastje naar de muur te sturen, me onvriendelijk te behandelen en me in de wachtrij te gooien in plaats van door te verbinden?
als ik dit geweten had, had ik de betalingsachterstandafgekocht. Jeetje T-mobile, wat een service!!
Eerst dacht ik, dan kan ik via 1202 ook vast een medewerker aan de lijn krijgen, maar nee hoor. Daar begon het gedoe. Toen de klantenservice gebeld. Sta je 5 minuten in de wacht, krijg je een meid eraan. "Ja sorry, mijn systeem loopt vast, ik verbind u even door". Wat denk je dat er gebeurd? Ik kom gewoon meteen weer in de wachtrij terecht. Weer 5 minuten in de wachtrij, krijg ik een man aan de lijn.
"Ja maar mevrouw, u belt hier met de klantenservice, daar zijn wij niet voor" Like, huh?? Maargoed.. zegt hij "U moet het nummer bellen, dat rechtsboven in de hoek op uw factuur staat." ik bedank de meneer geïrriteerd voor zijn vriendelijke hulp en hang op. Ik pak de factuur erbij, maar in de rechterboven hoek staat helemaal geen telefoonnummer!
Nouja, enig leeswerk leerde dat het onderaan de tekst stond. Het nummer 08007113. Bel je dit, blijkt het nummer recent gewijzigd te zijn en moet je naar een mobiel nummer bellen! Geweldig... en je raad het al: Weer 5 minuten in de wachtrij.
Uiteindelijk kon de mevrouw die ik daar aan de lijn kreeg mij vertellen dat het om administratiekosten ging, maar datik gewoon zou moeten kunnen bellen. Toen ik vertelde dat dat niet kon, zei ze me dat ik mijn gsm aan en uit moest zetten en ze verzekerde me dat het dan goed zou komen.
Het kwam uiteindelijk ook goed, maar had de geweldige klantenservice me dat niet meteen kunnen vertellen? In plaats van me van het kastje naar de muur te sturen, me onvriendelijk te behandelen en me in de wachtrij te gooien in plaats van door te verbinden?
als ik dit geweten had, had ik de betalingsachterstandafgekocht. Jeetje T-mobile, wat een service!!
Re: de "geweldige" service van T-Mobile!!
eigen schuld, gewoon op tijd betalen of op tijd vragen of je iets later mag betalen...
Re: de "geweldige" service van T-Mobile!!
Precies RobbieP, gewoon betalen en niet moeilijk doen. Betaal op tijd en je voorkomt een hoop ellende.
Re: de "geweldige" service van T-Mobile!!
Tss.. jeetje.. gezellig zijn jullie. Ik zei dus door persoonlijke omstandigheden kon ik niet betalen.
Re: de "geweldige" service van T-Mobile!!
ja dat zeggen ze allemaal... en dat heeft t-mobile ook vast meer gehoord...
Re: de "geweldige" service van T-Mobile!!
Persoonlijke omstandigheden zijn de meest gebruikte smoes bij dit soort dingen en daar zal een telco dan ook geen enkele boodschap aan hebben.
Gewoon betalen en anders niets.....
Gewoon betalen en anders niets.....
Re: de "geweldige" service van T-Mobile!!
bovendien had je al contact met ze kunnen opnemen lang voordat je afgesloten werd, i.p.v. gewoon niet betalen en afwachten.
als je gewoon op tijd belt en vraagt of het goed is dat je wat later betaalt, dan zullen de meeste bedrijven daar niet moeilijk over doen.
als je gewoon op tijd belt en vraagt of het goed is dat je wat later betaalt, dan zullen de meeste bedrijven daar niet moeilijk over doen.
Re: de "geweldige" service van T-Mobile!!
beste lauraatje ,,,het is wellicht hard maar je sluit iets af met tmobile waarin je iedere maand een rekening dient te betalen,wat voor reden je ook aanvoerd,je bent deze betaling verplicht... helaas is het hele voorval geen slecht service van tmobile maar een oorzaak en gevolg.succes
Re: de "geweldige" service van T-Mobile!!
AnnePanne:
t-mobile is inderdaad een beetje raar begrijp volkomen je standpunt.
tegenwordig zijn mensen niet zo medelevend meer en krijg je dat soort antwoorden waar je niet op zit te wachten.
nu maar hopen dat alles goed kom en anders zou ik ze gewoon schrijven.
Hopelijk krijg je snel een antwoord terug want ik wacht al een maand op een antwoord van mijn aangetekende brief
t-mobile is inderdaad een beetje raar begrijp volkomen je standpunt.
tegenwordig zijn mensen niet zo medelevend meer en krijg je dat soort antwoorden waar je niet op zit te wachten.
nu maar hopen dat alles goed kom en anders zou ik ze gewoon schrijven.
Hopelijk krijg je snel een antwoord terug want ik wacht al een maand op een antwoord van mijn aangetekende brief
Re: de "geweldige" service van T-Mobile!!
Laura, wat ontzettend vervelend voor je dat je nu problemen hebt met T-Mobile, ook helemaal buiten je schuld om. Ik hoop dat je heel snel verlost bent van dit nare bedrijf en.... ff serieus als je 150 rijdt op een weg waar je 100 mag dan ga je toch ook niet op medeleven rekenen omdat je een prent krijgt? Ik geloof best dat Laura ff niet kon betalen vanwege persoonlijke omstandigheden, maar dan had ze gewoon op tijd moeten bellen. Als je belt naar de debiteurenafdeling met de vraag of je een paar weken later mag betalen, dan houden ze ook rekening met je betaalgedrag in het verleden. Heb je al twee jaar een abonnement en nog nooit eerder te laat betaald, dan is het geen probleem. Is het echter elke maand hetzelfde liedje dan zullen ze moeilijker doen. Laat je helemaal niks horen (zoals Lauraatje dus nu gedaan heeft), en wacht je gewoon af tot T-Mobile aktie onderneemt, ja dan sluiten ze je vanzelf een keer af. Maar voordat het zover is gekomen dan heb je naast je gewone factuur ook al enkele herinneringen ontvangen.niet zo medelevend meer en krijg je dat soort antwoorden waar je niet op zit te wachten.
-
- Berichten: 3
- Lid geworden op: 07 mar 2006 19:48
Re: de "geweldige" service van T-Mobile!!
Ja Laura ik vind dat robbie P gelijk heeft en dat je gewoon op tijd moet betalen of uitstel moet vragen van betaling. ik heb zelf 3 jaar een abonnement bij t-mobile en het is altijd perfect gegaan.
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 01 okt 2006 16:07
Re: de "geweldige" service van T-Mobile!!
Echt uitzuigers zijn het die ..........
Heb echt genoeg van die lui. Elke keer administriekosten terwijl ik OP TIJD betaal!!!!
Bellen, bellen, bellen maar nee hoor. Zelfs op HETZELFDE moment een berichtje krijgen; u bent geblokkeerd voor uitgaande gesprekken en: uw blokkering is opgeheven. En dat terwijl ik DEZELFDE dag met een spoedbetaling betaald heb!!! Rekeningen komen op een ander adres aan waardoor het steeds net op t randje is....
Grrrrr als dit abbonement is afgelopen ...never, nooit, nada t-mobile meer!!!!!
Heb echt genoeg van die lui. Elke keer administriekosten terwijl ik OP TIJD betaal!!!!
Bellen, bellen, bellen maar nee hoor. Zelfs op HETZELFDE moment een berichtje krijgen; u bent geblokkeerd voor uitgaande gesprekken en: uw blokkering is opgeheven. En dat terwijl ik DEZELFDE dag met een spoedbetaling betaald heb!!! Rekeningen komen op een ander adres aan waardoor het steeds net op t randje is....
Grrrrr als dit abbonement is afgelopen ...never, nooit, nada t-mobile meer!!!!!
Re: de "geweldige" service van T-Mobile!!
Misschien je adres veranderen? Dat wil nog wel eens helpen......Rekeningen komen op een ander adres aan waardoor het steeds net op t randje is....
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 01 okt 2006 16:07
Re: de "geweldige" service van T-Mobile!!
huh, was dat maar waar!! doen ze niet!!!! wij wonen op een camping, kan je geen post ontvangen maar heb wel een postbus. Maar neehee, dáár sturen ze echt geen post naartoe. Pfff, nee stel je voor, moeten ze het veranderen, kost tijd en...geld!!!
Re: de "geweldige" service van T-Mobile!!
dan ga je toch automatisch betalen?? probleem opgelost
Re: de "geweldige" service van T-Mobile!!
Idd automatische incasso misschien een optie???
Re: de "geweldige" service van T-Mobile!!
Geen enkele provider accepteert overigens een postbus als (woon)adres.
Re: de "geweldige" service van T-Mobile!!
Uit ervaring weet ik dat veel klanten een nogal vreemde definitie hebben van 'op tijd'.Elke keer administriekosten terwijl ik OP TIJD betaal!!!!
"Maar ik heb pas twee herinneringen gehad en moet nu al administratiekosten betalen???"
is een vaak gehoorde quote...
Re: de "geweldige" service van T-Mobile!!
Betekent dit dat zwervers geen mobieltje kunnen aanschaffen?Geen enkele provider accepteert overigens een postbus als (woon)adres.
Discriminatie
pvd
Re: de "geweldige" service van T-Mobile!!
Lauraatje, in je eerste berichtje schrijf je---
je kreeg een meid aan de telefoonn
daarna -- had je een mevrouw aan de telefoon --
Uh????
je kreeg een meid aan de telefoonn
daarna -- had je een mevrouw aan de telefoon --
Uh????