Had in dec 2002 een nieuw abonnement genomen. Voor 32,50 pmaand. Telefoon toestel voor 50,- p.maand, aansluitkosten zouden gratis zijn. Maar kreeg wel een BOL.com waardebon voor 50,-.
1. in de winkel werd een bedrag gezegd omdat ik vroeg hoe mijn eerste factuur eruit zou zien. Bji ontvangst van eerste factuur bleek dat het dubbele te zijn. Uiteindelijk excuses van de regiomanager, maar daar koop ik niks voor, ik was verkeerd voorgelicht.
2. vervolgens krijg ik torenhoge rekeningen, waaruit blijkt dat ik heel veel naar 09xx nummer zou hebben gebeld, heb 1 maand telefoon helemaal uit gehad, enkel een keer om 1 sms te sturen. mag je verwachten dat je alleen je abokosten moet betalen, maar nee hoor BAM weer zo'n absurt bedrag. bij navraag blijkt dat je 12,50 per specificatie moet betalen, dus daar had ik geen trek in.
3. Omdat maandelijkse specificatie voor 2,50 p.maand wel interessant was, heb ik die optie genomen. En wat denk je, vanaf die eerst volgende factuur MET specificatie waren mijn maandelijkse rekeningen ineens 30 euro minder, belgedrag was niet veranderd.
Daarop heb ik mij abo van 32,50 p.maand laten omzetten naar 9,50 per maand.
Toevallig gisteren een aanvraag voor afkopen abonnement tot einde overeenkomst en nummerportering gedaan en krijg maandag voor 114 euro aan totale kosten een nieuw abonnement ergens anders, met een nieuw toestel (samsung E700 voor de geinteresseerden).
overigens zijn de kosten van 114 euro de kosten voor het afkopen abonnement bij debieltel. Die kosten zijn nog minder dan mijn eerste factuur was...... En als het dan ook bij 114 euro blijft (uitgaande van 12x9,50 aan abokosten te moeten betalen), ben ik weer tevreden, maar dat is dan niet door Debitel.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Debitel, never again !
-
Gast
Re: Debitel, never again !
Mijn broertje was ook genaaid door debitel en het beste was om zijn contract af te kopen plus openstaande rekeningen. kosten 1873 euro, rekeningen van rond de 400 euro waren normaal.