De volgende bedragen heb ik de afgelopen maanden ontvangen
19,95 betaald
9,95 betaald
22,95 niet betaald en die weiger ik te betalen.
Ik heb met de klantenservice gemaild
Zij berichten mij het volgende:
Geachte heer *********,
>
> Naar aanleiding van uw e-mail berichten wij u als volgt.
>
> Uw actiekorting is reeds aangepast naar €10,55 incl. BTW per maand. De bedragen
> zullen worden verrekend met de eerstvolgende factuur.
>
> Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben
Mensjes wat moet ik hiermee? Moet ik die facturen blijven betalen of zouden jullie in dat geval een ander mening erop nahouden? Die gastjes weten kennelijk niet hoe zij zich professioneel moeten gedragen.Geachte heer *********,
Naar aanleiding van uw e-mail berichten wij u als volgt.
Tot onze spijt is er een fout geslopen in de actiekorting van uw abonnement. U heeft de korting gekregen van een debitel 25,00 euro SIM only abonnement, terwijl dit voor het debitel 35,00 euro SIM only abonnement had moeten zijn. Wij hebben dit aangepast in onze systemen en op de volgende factuur krijgt u een verrekening van deze actiekorting. Wij bieden u onze excuses aan voor het ontstane ongemak.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet,
debitel Nederland B.V