LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Debitel

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Henk van der Renst

Debitel

Ongelezen bericht door Henk van der Renst »

Ik heb sinds 3 Maart dit jaar een abbonement afgesloten bij debitel icm een Sony Z7 telefoon.
Sinds Maart heb ik 3 van deze toestellen "versleten".
De klachten lopen uiteen van wegvallen verbinding tot een electronisch stem geluid aan de andere zijde van de telefoon.Omdat deze problemen zich aanhouden ook na het vervangen van de toestellen heb ik Debitel en Sony laten weten geen prijs meer te stellen op dit model en ook dat ik geen vertrouwen meer heb in Sony.
Debitel wil niets meer voor mij doen en zegt dat ik geen ander toestel kan krijgen.Zelf stelde ik voor om tegen een kleine bijbetaling te kiezen voor een ander toestel.
Debitel wil hier niet aan meewerken.
(andere toestellen waar ik mee belde hadden deze problemen niet in soortgelijke situaties.)
Wat zijn mijn mogelijkheden als consument en is er iemand die soortgelijke problemen heeft gehad.
M.vr.gr.

Henk

Sander Hakze

Re: Debitel

Ongelezen bericht door Sander Hakze »

soort gelijke situatie zit ik nu mijn samsung a300 had een defect display na de reparatie die onder mijn verzekering viel heb een toestel gekregen wat ook een defect had er zit een hele hoge piep in mijn toestel na meerdre keren mijn toestel aangeboden te hebben voor reperatie zegt debitel momenteel dat men niks meer voor mij kan doen aangezien ze bij debitel reperatie dienst de hoge toon niet horen een medewerker van debitel hoort hem wel maar zegt niks meer te kunnen doen om dat hun eigen reperatie dienst zegt dat er niks aan mankeert.
met vriendelijke groet

Sander

Gesloten