LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Debitel/Vodafone = oplichterij!!

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.

Wat vind U van Debitel icm vodafone abonnement? (als u er eentje heeft)

Uitstekend
3
30%
Goed
2
20%
Redelijk
0
Geen stemmen
Slecht
0
Geen stemmen
Verschrikkelijk
5
50%
 
Totaal aantal stemmen: 10

Anti-Debitel
Berichten: 2
Lid geworden op: 18 mei 2007 23:06

Debitel/Vodafone = oplichterij!!

Ongelezen bericht door Anti-Debitel »

Debitel/Vodafone = OPLICHTERIJ!

Ik heb een abonnement bij Debitel icm het Vodafone netwerk sinds December 2006. Ik kan me belminuten via internet bekijken en hou alles ook in de gaten maar alsnog krijg ik rekeningen dat ik over me belminuten heen ben terwijl ik het de hele maand in de gaten houd via internet en geen belminuut erover heen ga, dit maand heb ik zelfs me belminuten NIET eens gebruikt en nu maar afwachten of ik toch nog een rekening krijg... Me broer heeft dezelfde abonnement en zit in dezelfde problemen. Hij was op den duur ZO kwaad geworden dat hij op het idee kwam om radar in te schakelen. Wij zijn zeker niet de enigen dus wil ik ook graag een mening van jullie. En zou wel in het programma willen komen om erover te praten als het door jullie word gecontroleerd.

PS: Wat info:

Netwerk: Debitel icm Vodafone
Belminuten: 350 Min.
Bedrag Per maand: €9.50

Duurste bedrag ooit erboven 119€ en laagste 60/70 €

Hoop echt dat jullie ingrijpen!

Fully
Berichten: 44
Lid geworden op: 09 sep 2005 23:55

Re: Debitel/Vodafone = oplichterij!!

Ongelezen bericht door Fully »

heb je debitel niet gebeld en gevraagd om opheldering...? je kunt ook een specificatie van je factuur opvragen en kijken wat er gebeurd is...
ik vind een abonnement van 350 minuten voor 9,50 trouwens wel erg goedkoop, dus ik twijfel sterk aan de bundelgrootte van je abonnement

Ron58
Berichten: 1157
Lid geworden op: 21 feb 2007 12:07

Re: Debitel/Vodafone = oplichterij!!

Ongelezen bericht door Ron58 »

ik vind een abonnement van 350 minuten voor 9,50 trouwens wel erg goedkoop, dus ik twijfel sterk aan de bundelgrootte van je abonnement
Daar ben ik het mee eens, ik heb een sim-only abonnement bij debitel op Vodafone netwerk, door een aanbieding kost het me 4,50, de normale prijs is volgens mij 9,50.
Het is 150 belminuten of 300 sms'jes, de sms'jes worden ook als belminuten van het tegoed afgetrokken.
Heb je die getallen niet verward??

Mijn dochter en ik hebben beiden dat abonnement in december 2006 afgesloten, en 350 minuten voor die prijs hebben we beslist niet gezien.

Als je je belminuten via internet kunt bekijken dan kun je op dezelfde manier ook je facturen en gesprek specificaties zien.
[/quote]

Anti-Debitel
Berichten: 2
Lid geworden op: 18 mei 2007 23:06

Re: Debitel/Vodafone = oplichterij!!

Ongelezen bericht door Anti-Debitel »

Ik hou alles toch in de gaten via internet, dus weet ik zeker dat ik 350 belminuten heb, en op de papieren stond ook 350 belminuten ik heb me zeker niet verward. Hoop echt dat er gaat worden ingegrepen!

Mini
Berichten: 84
Lid geworden op: 21 jul 2005 12:17

Re: Debitel/Vodafone = oplichterij!!

Ongelezen bericht door Mini »

Welke abonnement heb je, wat is de naam ervan?
En zijn die extra kosten voor bellen? Sms'jes? 0900-nr's? Bellen in/naar het buitenland? Sms-infodiensten of Vodafone Content?

Kika29
Berichten: 555
Lid geworden op: 24 jul 2006 15:50

Re: Debitel/Vodafone = oplichterij!!

Ongelezen bericht door Kika29 »

Even een aanvulling op mini : Hou je er rekening mee dat je eerste belminuut je starttarief is ook al bel je maar 10 seconden????

Fully
Berichten: 44
Lid geworden op: 09 sep 2005 23:55

Re: Debitel/Vodafone = oplichterij!!

Ongelezen bericht door Fully »

en de belbundel geldt alleen voor bellen naar nederlandse vaste en mobiele nummers en de voicemail en voor smsjes naar nederlandse mobiele en vaste nummers.

Ron58
Berichten: 1157
Lid geworden op: 21 feb 2007 12:07

Re: Debitel/Vodafone = oplichterij!!

Ongelezen bericht door Ron58 »

Je hebt nog niet gereageerd op het feit dat je bij Debitel online je factuur met gespreksspecificatie kunt zien.

Rolandroland

Re: Debitel/Vodafone = oplichterij!!

Ongelezen bericht door Rolandroland »

Ik adviseer je als ze niet willen reageren een zwaar pakketje te sturen met in de tekst er bij dat je ze toch dringend vraagt om een reactie. Het zware pakketje moeten zij immers dan betalen! Antwoordnummers 3 t/m 3:
Debitel Nederland BV Antwoordnummer 312 2130 VB Hoofddorp

Tel. 0800Debitel.

Mini
Berichten: 84
Lid geworden op: 21 jul 2005 12:17

Re: Debitel/Vodafone = oplichterij!!

Ongelezen bericht door Mini »

@rolandroland: TS heeft volgens mij niet eens de moeite genomen om de KS te benaderen, en reageert zelfs niet op onze vragen. Daarnaast is het 0800-nr alleen voor dealers en kom je er niet in zonder dealercode. En oude topics vervuilen met dit soort non-informatie heeft natuurlijk ook weinig nut he. Als de kosten voor debitel omhoog gaan, gaan de kortingen op abonnementen gewoon weer omlaag...

Ron58
Berichten: 1157
Lid geworden op: 21 feb 2007 12:07

Re: Debitel/Vodafone = oplichterij!!

Ongelezen bericht door Ron58 »

TS heeft volgens mij niet eens de moeite genomen om de KS te benaderen, en reageert zelfs niet op onze vragen.
Inderdaad, ik neem deze ook niet meer serieus.

Gesloten