vind het erg jammer maar ook ik ondervind dekkingsproblemen... thuis en op mn werk bij T-Mobile
Vroeger toen T-Mobile nog Ben was... en er geen problemen waren was ik al klant... om precies te zijn 04-02-2000... een Nokia 3210
het begon allemaal in 2010 toen mijn Nokia N97 sneuvelde, waarmee ik eigenlijk nooit problemen heb gehad, totdat er een breuk in m'n scherm zat. (pluspunt tijdens Loveparade drama in Duisburg was ik met T-Mobile een van de weinige die wel doorkwam qua sms'en naar huis) men kon niets voor me doen, ook al was ik 10 jaar klant
m'n abonnement kon nog niet verlengd worden, bellen ging niet meer... dus heb ik een prepaid toestel gekocht, daar m'n simkaart in gegooid, zodat ik zodra ik mijn abonnement kon verlengen, een nieuw toestel kon aanschaffen.
Ik verleng altijd maar voor een jaar, want ik verzeker de telefoons niet, want als je schade hebt, valt het vaker niet dan wel onder je verzekering.... midden 2010 nieuw toestel aangeschaft (toestel bb bold 9700), maar elke keer problemen met een simkaart fout, ik kreeg een nieuwe simkaart, dacht probleem opgelost maar met enige regelmaat heb ik nog steeds t zelfde probleem. ik neem het maar voor lief want misschien ligt het aan het toestel.
Eind mei begin juni werd ik erop geattendeerd door mijn broer dat we geen 3g netwerk hadden en dat ik een dekkingsklacht moest indienen, zo gezegd zo gedaan en ik kreeg na onderzoek, 3 maanden compensatie aangeboden 20% op mn factuur... mijn broer vertelde mij dat na 2 maanden hij weer gebeld had met de klantenservice, gehoord heeft dat er pas midden 2012 verbetering komt qua dekking ... tja weer gebeld met T-Mobile, deze wisten mij vorige week te vertellen dat dit pas eind 2012 wordt... nu wil ik een ander toestel, het liefst een Apple Iphone 4 white 32 gb, deze is gratis bij een abonnement van 2 jaar ... terwijl ik om de bovenstaande reden niet langer wil verlengen dan een jaar, moet je 400 euro voor het toestel bij betalen... kost te veel geld... (naast het feit dat T-Mobile dlnd al adverteert op hun website dat de Iphone 5 in oktober 2011 uitkomt) omtrent de dekkingsklacht wil men mij nu een compensatie aanbieden van een 6 maanden 20% korting op m'n factuur, echter verlies ik daarop het recht om mijn contract te ontbinden op grond van mijn dekkingsklacht, kan T-Mobile dan niet in gebreken stellen.
wat nu???? Dan toch maar opzoek naar een andere provider...
wat vinden jullie?
Groetjes
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] dekkingsklacht en de reactie van t-mobile
Re: dekkingsklacht en de reactie van t-mobile
Als ik je verhaal zo lees, dan is het take it or leave it.
Als je slechte dekking hebt moet je weg bij T-Mobile en op zoek naar een ander. Die mogelijkheid heb je volgens mij ook.
Een iPhone 4, 5 of 27 zal niets veranderen aan het aantal zendmasten en de capaciteit van de masten. Je dekking zal dus niet beter worden.
Als je nu verlengd zal dat in mijn ogen een stomme zet zijn aangezien je dan weer voor een X periode aan T-Mobile vast zit met slechte dekking. Hoe leuk die iPhone ook is...
Als je slechte dekking hebt moet je weg bij T-Mobile en op zoek naar een ander. Die mogelijkheid heb je volgens mij ook.
Een iPhone 4, 5 of 27 zal niets veranderen aan het aantal zendmasten en de capaciteit van de masten. Je dekking zal dus niet beter worden.
Als je nu verlengd zal dat in mijn ogen een stomme zet zijn aangezien je dan weer voor een X periode aan T-Mobile vast zit met slechte dekking. Hoe leuk die iPhone ook is...