LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Digitenne heeft het niet op orde
Digitenne heeft het niet op orde
Vandaag kreeg ik en brief in de bus waarin KPN bevestigd dat ik mij abonnement voor Digitenne heb opgezegd. Alleen, dat heb ik nooit gedaan. Ik had een defecte ontvanger en deze hebben ze voor mij opgeruild. Tegelijk met deze actie werd mijn abonnement stopgezet. De bevestigingsbrief kwam in huis op het moment dat ook de termijn verstreken was. Met andere woorden, toen ik de brief kreeg was het Digitenne signaal weg. Logische stap is dan om de servicedesk te bellen en het even in orde te maken. Daar werd mij verteld dat ik niet de eerste ben waarbij dat gebeurd. Ergste nu is dat de techniek bij het bedrijf KNP nog uit de oertijd stamt, want het duurt TWEE DAGEN om het euvel te verhelpen. TWEE DAGEN!!! Alle gegevens van mij zijn bekend, wat is het probleem. Even een vinkje zetten bij voortzetting contract en dat is het zou ik zeggen. Maar nee, het hele circus wordt opgetuigd, aanvragen in triplo van de ene afdeling naar de andere gestuurd, stempels moeten gezet worden, goedkeuring door allerlei verantwoordelijken etc. etc. Geweldig hoor, goeie service van KPN.
Re: Digitenne heeft het niet op orde
vlipje schreef:. Geweldig hoor, goeie service van KPN.
leuk toch ... kpn
ik zou toch een ander nemen dan!
Wellicht hebben ze uw aanvraag verwisseld met mijn opzegging. Ik kreeg namelijk een welkomstbrief voor een tweede abonnement.
-
Tja het is dan wel een groot en log bedrijf, maar ze maken het altijd wel netjes in orde voor je. Nog even geduld svp.