LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] discriminatie oude nieuwe klanten SIMPEL

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
ad27

discriminatie oude nieuwe klanten SIMPEL

Ongelezen bericht door ad27 »

SIMPEL rekent voor bestaande klanten indien ze hun abonnement willen omzetten naar meer belminuten een hoger nieuw beltarief (30ct) buiten de bundel dan voor hun omzetting (25ct).

Nieuwe klanten gaan nog steeds (25ct) betalen bij het afsluiten van een abonnement.

Dit is pure discriminatie van bestaande klanten maar SIMPEL verwijst naar de algemene voorwaarden.
Het lijkt mij dat dit onderscheid niet gemaakt mag worden. Tarieven moeten voor een ieder gelijk zijn.

Heeft iemand hier ook ervaring mee.

angel1978

Re: discriminatie oude nieuwe klanten SIMPEL

Ongelezen bericht door angel1978 »

ad27 schreef:SIMPEL rekent voor bestaande klanten indien ze hun abonnement willen omzetten naar meer belminuten een hoger nieuw beltarief (30ct) buiten de bundel dan voor hun omzetting (25ct).

Nieuwe klanten gaan nog steeds (25ct) betalen bij het afsluiten van een abonnement.

Dit is pure discriminatie van bestaande klanten maar SIMPEL verwijst naar de algemene voorwaarden.
Het lijkt mij dat dit onderscheid niet gemaakt mag worden. Tarieven moeten voor een ieder gelijk zijn.

Heeft iemand hier ook ervaring mee.
Hoezo moeten tarieven voor iedereen gelijk zijn ?

Je hebt gelijk als je zegt dat als 2 gelijke mensen iets aanvragen dat voor hen de tarieven gelijk moeten zijn en er op basis van geloof, afkomst of huidskleur geen onderscheid gemaakt mag worden..
Natuurlijk mag er een apart tarief worden geboden voor reeds bestaande klanten t.o.v. nieuwe... Je hebt zelf de vrijheid hierop in te gaan of niet.

ad27

Uiteraard heb ik deze vrijheid.
Het blijft echter ridicuul dat je als bestaande klant anders (slechter) behandelt wordt dan als nieuwe.

angel1978

Ongelezen bericht door angel1978 »

ad27 schreef:Uiteraard heb ik deze vrijheid.
Het blijft echter ridicuul dat je als bestaande klant anders (slechter) behandelt wordt dan als nieuwe.
Dit is al zo oud als er mobiele abonnementen bestaan..
Ik vind het ridicuul dat men zich hier na al die jaren nog steeds over verbaast.

Simpelconsumenten

Ongelezen bericht door Simpelconsumenten »

Beste forumbezoeker,

Heb je vragen, suggesties of klachten over Simpel? Dan kan je mij mailen. Ik los eventuele problemen persoonlijk voor je op, en zal mijn best doen je vragen te beantwoorden. Mail me een korte en duidelijke omschrijving van je vraag (o.v.v. je naam, klant- en 06-nummer), zodat ik je het beste kan helpen. Graag hoor ik van je.

Met vriendelijke groeten,

Michiel Overvecht
[email protected]

ad27

Goede reactie van Michiel. Voorkomen had echter beter gewerkt dan genezen.
Simpel mag blij zijn met dit soort medewerkers. :P

CaptainSlow

Ongelezen bericht door CaptainSlow »

ad27 schreef: Simpel mag blij zijn met dit soort medewerkers. :P
Hoezo? Denk je dat hij het uit eigen initiatief doet?
Dit soort medewerkers worden door de bedrijven aangesteld om (vanwege de negatieve publiciteit) op te ruimen wat te klantenservice gelijk al had moeten oplossen.

Simpelconsumenten

Ongelezen bericht door Simpelconsumenten »

Beste forumbezoeker,

Mocht je vragen of klachten over Simpel hebben, dan mag je mij een bericht sturen. Graag behandel ik persoonlijk je bericht, omdat elke klant anders is. Vermeld behalve een bondige omschrijving van je vraag ook je naam, telefoon- en klantnummer, dan kan ik je snel te woord staan.

Met vriendelijke groeten,

Anna van Dijck
[email protected]

Gesloten