LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Dixons

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
dixon?

Dixons

Ongelezen bericht door dixon? »

Graag zou ik wilen weten wie er allemaal slechte ervaringen hebben met frima Dixons.
Om te verkopen zijn ze prima,echter als je de service erna bekijkt bijvoorbeeld bij een reparatie wat dan??.

Zie mijn voorbeeld :Telefoon gekocht van het merk Samsung X530 een schuifmodel.gekocht in juni 2007 voor 99,-euro.Nu is de telefoon defect ,het display doet niets meer en terug naar Dixons.Na twee weken kwam er een telefoontje,reparatie is 160,- euro en valt niet onder de garantie? welke garantie dan?.Ik ga er vanuit dat er op consumenten goederen minimaal 1 jaar garantie op zit ,u toch ook.

Ik ben dus nieuwsgierig wie er nog meer problemen hebben met firma Dixons.

queenfan

Re: Dixons

Ongelezen bericht door queenfan »

kijk even in je boekje die bij je telefoon hoort daar staat vast wel in wat er onder de garantie valt.

Voor de rest heb ik wel goede ervaring met Dixons.

Martijn_vduijn

Ongelezen bericht door Martijn_vduijn »

Ik denk dat je probleem meer bij Samsung ligt dan bij Dixons, Dixons stuurt de toestellen die gerepareerd moeten worden normaal gesproken op naar de leverancier, Samsung in dit geval dus, en die handelt het dan verder af. Samsung is dus waarschijnlijk ook degene die heeft beoordeeld dat deze reparatie niet onder de garantie valt.

Tieskevanbalkum

Ongelezen bericht door Tieskevanbalkum »

twee weken geleden een trust toetsenbord gekocht bij Dixons in `s-Hertogenbosch.
Na één week was het hele spul defect.
Was op maandag dus moest ik bij een andere winkel een nieuw toetsenbord halen.
Dinsdag terug naar Dixons en er werd meteen een nieuw toetsenbord gehaald, zonder vragen of opmerkingen gratis een nieuw bord.

Liever had ik mijn geld terug gehad maar ja, voorwaarden zijn voorwaarden en dus kreeg ik een nieuw product.

Wat mij betreft houden ze zich dus aan de garantie.
Ik denk dat je moet klagen bij Samsung omdat daar het probleem zit.

Gesloten