LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] door tot de rechtbank

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Ryscha

door tot de rechtbank

Ongelezen bericht door Ryscha »

Ja, beste UPC-fans, het is één groot drama daar.
Tot viermaal ben ik nu aangemaand voor een bedrag, zonder enig argument waarom. Mogelijk zou het met een verhuizing te maken hebben gehad, maar zowel upc als het incassobureau zwijgt over de achtergrond van de vordering. Overigens ben ik verder geheel bij met betalen. De gewone, maandelijkse betalingen gaan intussen door, totdat upc een van die betalingen afhaalt van de incassovordering. Om me vervolgens te tracteren op een aanmaning van die betaling.
Kunt u het nog volgen? Een rechtszaak hangt in de lucht en ik ben er blij mee. Een unieke ervaring om mee te kunnen maken, dankzij upc.
:roll: Verder zeg ik al mijn abonnementen natuurlijk op, want met dit stelletje ongeregeld wil je toch never meer te maken hebben?!

Gast

Re: door tot de rechtbank

Ongelezen bericht door Gast »

Ik heb alles opgezegd.

ex speelbal

Ongelezen bericht door ex speelbal »

Zelfde meegemaakt, zij hebben er maling aan werkverschaffing zo zien die idioten dat.Spelletjes spelen en kijken of ze van je kunnnen winnen.
De klant is hun speelbal.

Lada

Ongelezen bericht door Lada »

Als je alles hebt opgezegd zorg er dan wel voor dat je alles goed bewaart en je automatische incasso intrekt. Je kan er vergif op innemen dat ze nog het een en ander voor je in petto hebben.
Verder adviseer ik je om je niet bang te laten maken door allerlei brieven van obscure incassobureautjes zoals I.J.
Sterkte in de strijd tegen UPC.

Gesloten