| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] doorverkoop onze telefoonnummers
-
Gast
doorverkoop onze telefoonnummers
ik ben er pas geleden via een vriendin die werkzaam is bij een call-center, achtergekomen dat de telefoonbedrijven onze telefoonnummers doorverkopen aan de call-centers. hoe zit het dan met onze privacy ? en mag dit zomaar?
-
gerritje
Re: doorverkoop onze telefoonnummers
Ik heb al jaren een "geheim" nummer
Ben nooit meer ongewenst gebeld sindsdien
Da's pas rustig.
Diegene waarvan ik wil dat ze mijn nummer kennen geef ik dat zelf wel
een aanrader
Ben nooit meer ongewenst gebeld sindsdien
Da's pas rustig.
Diegene waarvan ik wil dat ze mijn nummer kennen geef ik dat zelf wel
een aanrader
-
Tosbaga
ruim een tijd geleden heb je een brief gehad waarin stond dat je kon aangeven of je wilde dat kpn je nummers mocht door verkopen, dit moest van de opta, maar zoals alle andere consumenten heb je deze brief niet gelezen of er niet op gereageerd!
-
Gast
die brief heb ik dus echt nooit gekregen. zelfs toen wij een geheim nr. hadden werden wij nog gebeld. dat was 5 jaar geleden. toen vaste telefoon opgezegd , allebei mobiel . en na 4 dagen werden we door de eerste al gebeld . dan zijn ze wel snel . maar als wij naar een bedrijf of een instantie bellen dan kunnen we een kwartier wachten. eigenlijk moeten wij ook ervoor kunnen zorgen dat zij zolang moeten wachten.
-
Gast
Nou, ik heb hier ook geen brief gezien.
Als ze bellen moet je ze gewoon lang aan de praat houden of vragen 'heeft u even een momentje' en dan in de wacht zetten...
Als ze bellen moet je ze gewoon lang aan de praat houden of vragen 'heeft u even een momentje' en dan in de wacht zetten...
-
Gast
dat is wel een heel goed idee. bedankt voor de tip.