LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Dramatisch TELFORT

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
rrooss

Dramatisch TELFORT

Ongelezen bericht door rrooss »

Stel je voor:
-Je stapt binnen Telfort over van Sim-Only naar zakelijk abonnement van Telfort
-Ten eerste moet je dan opnieuw aansluitkosten betalen! (why?)
......Tot hier ging het redelijk goed
-Maar je wilt wel nummerbehoud, dus je besluit je abonnement een maand later te starten, zodat Telfort er zeker genoeg tijd voor heeft om dit klusje te klaren. (ik vroeg dit op 2 oktober 2010 aan)
-Als reminder eind oktober nog even naar Telfort gebeld, om me ervan te verzekeren dat de overgang 1 november moeiteloos zou gaan. Op honende toont: 'Nou, vrouwtje... daar moest ik me vooral geen zorgen om maken, dat was echt met 1 klik op de knop geregeld!
-1 november, er gebeurt niets...
- 2 nov gebeld met klantenservice, later op de middag SMS van Telfort ontvangen 'We hebben volgens afspraak het nummer overgezet.' Niks, volgens afspraak, want dat was de 1e van de maand, maar geen probleem, zo leek me.
-Maarrr ook 3, 4, 5... 30 november gebeurde er niets. En had ik inmiddels niet alleen 2 telefoonrekeningen inclusief oplopende rekeningen bij Telfort... Ik had ook vele uren in de wacht gehangen. Iedere keer te horen gekregen dat het binnen 48 uur geregeld zou zijn. Te horen gekregen hoe naar het voor de leden van de klantenservice was, om dit soort zaken af te moeten handen (huh? is dat niet het werk van de klantenservice) dus na een dikke maand besloot ik 2 december hulp te zoeken in de Telfort winkel Haarlem [persoonsgegevens verwijderd door de moderator]
-In de winkel kreeg ik wederom te horen dat het 48 uur zou duren. Toen ik zei dat dit na 4 weken niet meer geloofwaardig was, besloot ik in ieder geval het contract van het zakelijke nummer te ontbinden. Na 3 tot 4 uur in de winkel, veel onwil van bovengenoemde manager en vriendelijke hulp van een van haar medewerkers verliet ik toch enigszins hoopvol het pand. Ware het niet dat ik diezelfde middag het verkeerde nummer werd afgesloten. Het nummer dat ik al sinds oktober heb proberen te behouden.

Inmiddels 2 weken later. Het nummer is nog altijd niet geactiveerd. De manager heeft niet 1x medeleven getoond. Erger nog, bij binnenkomst van mijzelf of mijn man worden we niet begroet, en al helemaal niet door haar geholpen. (Terwijl zij doorgaans degene is die niets staat te doen) Waardoor we inmiddels bij elkaar 1 werkdag aan wachttijd in haar winkel hebben doorgebracht. Haar standaard antwoord: 'Stel dat ik op een knop kon drukken... en het zou opgelost zijn, dan zou ik het heus wel doen!!' Uiteraard op bijpassende snauwende toon.

Wie ooh wie weet raad? Ik ben echt radeloos wat te doen. Aangezien ik mijn telefoonnummer echt terug wil hebben!
Alle hulp welkom

Telfort webcare
verified
Contacteer:

Re: Dramatisch TELFORT

Ongelezen bericht door Telfort webcare »

@rrooss,

Uw gegevens zijn bekend en het probleem is al in behandeling. Inmiddels is er ook al sprake van een tussentijdse tegemoetkoming. Wij hebben ook vernomen, dat er morgen (vrijdag) vervolgacties worden ondernomen. Uiteraard bieden wij onze excuses aan voor het ervaren ongemak.

Laïla

rrooss

Ongelezen bericht door rrooss »

Dit probleem dateert vanaf 1 november 2010. Dat het in behandeling nemen van het probleem dus wederom niet vandaag, maar altijd weer morgen plaats gaat vinden, hoor ik al sinds 1 november.

Jullie begrijpen toch ook wel, dat dit anderhalve maand van heen en weer bellen, meerdere bezoeken aan de winkel en zeer onprettig contact met de manager aldaar, niet al te geloofwaardig overkomt?

Wat gaan jullie eigenlijk doen om dit weer een beetje goed te maken?

Telfort webcare
verified
Contacteer:

Ongelezen bericht door Telfort webcare »

@all,

Inmiddels zijn er achter de schermen een aantal acties uitgevoerd en is er contact geweest met gebruiker Rrooss. Het probleem is in principe al opgelost. Morgen (vrijdag 24 december) wordt het laatste puntje op de i door ons gezet, waardoor onze klant met een gerust hart en een tevreden gevoel de overeenkomst met Telfort kan voortzetten. Uiteraard betreuren wij zelf ook dat het relatief lang heeft geduurd voordat de juiste acties zijn ondernomen. Onze oprechte excuses hiervoor. Wij streven ernaar dit in de toekomst te voorkomen en zeker te verbeteren.

Daphne

Gesloten