Ik heb mijn abonnement schriftelijk en 3 maanden van te voren opgezegd bij Dutchtone met behoud van nummer.Ik heb toen een ander abonnement gekozen bij Dutchtone.
Het eigen nummer behouden was niet mogelijk dus kreeg ik een nieuw nummer.
Mijn nieuwe abonnement ging eerder in dan het oude was afgelopen daarom had ik mijn oude nummer doorgeschakeld naar het nieuwe.
Je mag er toch van uitgaan dat je oude nummer wordt afgesloten als het abonnement is afgelopen.
Tot mijn verbazing kreeg ik nog twee maanden lang een rekening van het oude abonnement.
IK heb de automatische incasso ingetrokken en deze f 100,--
niet betaald.
Nu achtervolgen ze mij al bijna een jaar met aanmaningen en dreigingen van afsluiting van mijn huidige nummer.
Vergelijking:(Stel dat ik mijn krant opzeg, moet ik dan mijn brievenbus dichtplakken als ik die krant niet meer wil???? en toch betalen als hij toch wordt bezorgd.)
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] dutchtone abonnement
Re: dutchtone abonnement
beste arjan,
je hebt teminste een telefoon, ik heb geen telefoon en krijg alsnog rekeningen van dutchtone.Mijn abonement is na overleg met klantenservice en dealer, geen bereik in regio wat ze wel garanderen, geanuleerd met inname van telefoon.Alleen de telefoon dus de abonement heb ik nog met de nodige facturen welke ik dus ook niet betaal!Bovendien hoef je niet te bellen met klantenservice want je wordt gewoon misselijk behandeld.
grt harold
je hebt teminste een telefoon, ik heb geen telefoon en krijg alsnog rekeningen van dutchtone.Mijn abonement is na overleg met klantenservice en dealer, geen bereik in regio wat ze wel garanderen, geanuleerd met inname van telefoon.Alleen de telefoon dus de abonement heb ik nog met de nodige facturen welke ik dus ook niet betaal!Bovendien hoef je niet te bellen met klantenservice want je wordt gewoon misselijk behandeld.
grt harold
Ik heb nog veel meer gezeik met Prutstone. Ik behartig de zaak voor mijn broer, zijn vriendin en mijn eigen zaak. Ik ben vrij goed privaat zaken. Mocht je advies willen hebben kan je me bellen op 06-53191770 (Vodafone).
Tip: NIET BETALEN!
Lars
Tip: NIET BETALEN!
Lars
Ik ben het met je eens dat je door de klantenservice schandalig wordt behandeld.
Als ze hun gelijk niet krijgen gooien ze gewoon de hoorn erop!
maar ik zie dat het dus wel kan je abbonemt annuleren met intrekking van je telefoon? want dan gaat die van mij zsm retour!!
Als ze hun gelijk niet krijgen gooien ze gewoon de hoorn erop!
maar ik zie dat het dus wel kan je abbonemt annuleren met intrekking van je telefoon? want dan gaat die van mij zsm retour!!
Edith: kan niet.
Annuleren van een contract kan alleen binnen 24 uur.
Annuleren van een contract kan alleen binnen 24 uur.
Weten jullie dat Dutchtone mobiele nummers die geporteerd zijn = behouden zijn, niet kunnnen bereiken?
Ik ben van O2 naar Ben overgegaan, met nummerbehoud. Ik kan geen telefoontjes ontvangen van vrienden met een Dutchtone abbonement. Dutchtone erkent dit sinds 26 februari en legt de schuld bij Ben "onze poort gaat open, die van Ben niet". En Ben zegt natuurlijk dat het aan dutchtone ligt. Nu heb ik een melding ervan gemaakt bij Ben, die het door heeft gestuurd naar hun technische afdeling. Je moet wel 3 dutchtone-nummers kunnen doorgeven hiervoor.
Ik ben van O2 naar Ben overgegaan, met nummerbehoud. Ik kan geen telefoontjes ontvangen van vrienden met een Dutchtone abbonement. Dutchtone erkent dit sinds 26 februari en legt de schuld bij Ben "onze poort gaat open, die van Ben niet". En Ben zegt natuurlijk dat het aan dutchtone ligt. Nu heb ik een melding ervan gemaakt bij Ben, die het door heeft gestuurd naar hun technische afdeling. Je moet wel 3 dutchtone-nummers kunnen doorgeven hiervoor.