LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Dynafix: Stommer dan stom?
-
- Berichten: 35
- Lid geworden op: 20 feb 2012 09:05
Dynafix: Stommer dan stom?
Mail naar dynafix 18 februari 2012
Vorige week vrijdag de 10e februari heb ik mijn Samsung GT-B7722 aangetekend naar jullie opgestuurd. Op 14 februari is het door PostNL bij jullie afgeleverd.
Ik begrijp dat het toestel nog niet gerepareerd is, maar ik begrijp niet waarom ik via jullie status webpagina het toestel nog niet kan vinden.
Ik gebruik het IMEI nummer (zonder spaties e.d. en heb beide nummers geprobeerd) en mijn postcode of telefoonnummer.
Wat doe ik fout?
Samsung GT-B7722
IMEI 1: 35XXXX/XX/XXXXXX /X
IMEI 2: 35XXXX/XX/XXXXXX /X
S/N: XXXXXXXXX
(In de mail stonden hier natuurlijk wel de echte nummer)
Met vriendelijke groeten,
Henk Kelder
Antwoord Dynafix 21 februari 2012
Met de door u opgegeven gegevens kunnen wij de reparatie van het product helaas niet traceren. Als u ons kunt voorzien van het iRMA-nummer of IMEI nummer van respectievelijk deze reparatie of uw product, dan kunnen wij alle reparatiegegevens opzoeken en uw vraag correct beantwoorden.
Het IMEI nummer vindt u aan de binnenzijde van uw toestel na het verwijderen van de batterij. Ook kunt u dit nummer oproepen door *#06# in te toetsen, deze verschijnt dan in het display van uw toestel. U vindt een instructie in de bijlage van deze e-mail.
De mail bevatte ook geen bijlage...
Ben ik gek of zij?
Geen wonder dat ze zoveel kwijt raken....
Vorige week vrijdag de 10e februari heb ik mijn Samsung GT-B7722 aangetekend naar jullie opgestuurd. Op 14 februari is het door PostNL bij jullie afgeleverd.
Ik begrijp dat het toestel nog niet gerepareerd is, maar ik begrijp niet waarom ik via jullie status webpagina het toestel nog niet kan vinden.
Ik gebruik het IMEI nummer (zonder spaties e.d. en heb beide nummers geprobeerd) en mijn postcode of telefoonnummer.
Wat doe ik fout?
Samsung GT-B7722
IMEI 1: 35XXXX/XX/XXXXXX /X
IMEI 2: 35XXXX/XX/XXXXXX /X
S/N: XXXXXXXXX
(In de mail stonden hier natuurlijk wel de echte nummer)
Met vriendelijke groeten,
Henk Kelder
Antwoord Dynafix 21 februari 2012
Met de door u opgegeven gegevens kunnen wij de reparatie van het product helaas niet traceren. Als u ons kunt voorzien van het iRMA-nummer of IMEI nummer van respectievelijk deze reparatie of uw product, dan kunnen wij alle reparatiegegevens opzoeken en uw vraag correct beantwoorden.
Het IMEI nummer vindt u aan de binnenzijde van uw toestel na het verwijderen van de batterij. Ook kunt u dit nummer oproepen door *#06# in te toetsen, deze verschijnt dan in het display van uw toestel. U vindt een instructie in de bijlage van deze e-mail.
De mail bevatte ook geen bijlage...
Ben ik gek of zij?
Geen wonder dat ze zoveel kwijt raken....
Re: Dynafix: Stommer dan stom?
Het kan allemaal nog goed komen.
Ik had hetzelfde, telefoon was niet te traceren, op mails nooit antwoord gehad, maar toch de telefoon in goede orde terug ontvangen.
"Beantwoorden" van een mail, zonder deze gelezen te hebben, zit niemand op te wachten.
Heb je een printscreen van de ontvangst? Ook van de handtekening + naam?
Ik had hetzelfde, telefoon was niet te traceren, op mails nooit antwoord gehad, maar toch de telefoon in goede orde terug ontvangen.
"Beantwoorden" van een mail, zonder deze gelezen te hebben, zit niemand op te wachten.
Heb je een printscreen van de ontvangst? Ook van de handtekening + naam?
-
- Berichten: 35
- Lid geworden op: 20 feb 2012 09:05
Re: Dynafix: Stommer dan stom?
De telefoon is volgens Track & Trace afgeleverd, maar de handtekening ontbreekt. Ik heb daar een hardcopy van.
PostNL gebeld en gevraagd waarom de handtekening ontbreekt. Ze gaan het uitzoeken en hebben me een formulier toegestuurd dat ik nu aan het invullen ben.
De reactie van Dynafix blijft echter verbijsterend
Ik had overigens ook gebeld met Dynafix.
Wachttijd: bijna 20 minuten, dus 9 euro. (45 ct/m)
Niet echt iets dat je dus vaker doet...
PostNL gebeld en gevraagd waarom de handtekening ontbreekt. Ze gaan het uitzoeken en hebben me een formulier toegestuurd dat ik nu aan het invullen ben.
De reactie van Dynafix blijft echter verbijsterend
Ik had overigens ook gebeld met Dynafix.
Wachttijd: bijna 20 minuten, dus 9 euro. (45 ct/m)
Niet echt iets dat je dus vaker doet...
Re: Dynafix: Stommer dan stom?
Die zijn natuurlijk al die vermiste telefoons aan het zoeken.henkkelder schreef:Ik had overigens ook gebeld met Dynafix.
Wachttijd: bijna 20 minuten, dus 9 euro. (45 ct/m)
Niet echt iets dat je dus vaker doet...
Maar even serieus. Het antwoord van Dynafix op de mail van TS geeft je niet echt het vertrouwen, dat er daar serieus gewerkt en gerepareerd wordt. Ik wens TS dan ook veel sterkte.
-
- Berichten: 35
- Lid geworden op: 20 feb 2012 09:05
Re: Dynafix: Stommer dan stom?
Antwoord Dynafix 22 februari 2012
Wij hebben uw e-mail in goede orde ontvangen. Hieronder vindt u onze reactie.
Beide IMEI nummers die u opgeeft zijn niet te traceren in ons systeem. Dit zal ook de reden zijn dat u de e-mail heeft ontvangen met de melding over ontbrekende informatie.
Graag willen wij u dan ook verzoeken om nogmaals te controleren wat het juiste IMEI nummer is zodat wij uw reparatie juist kunnen traceren en u een correct antwoord kunnen geven.
Indien u nog verdere vragen heeft zijn wij graag bereid deze te beantwoorden.
Ja.. moment.. ik pak mijn mobiel even om te controleren of ik de IMEI nummers goed heb opgeschreven.. ****.. waar is tie nou??
O ja, hij ligt bij jullie..... alleen zijn jullie hem kwijt...
EZELS!!!
Wij hebben uw e-mail in goede orde ontvangen. Hieronder vindt u onze reactie.
Beide IMEI nummers die u opgeeft zijn niet te traceren in ons systeem. Dit zal ook de reden zijn dat u de e-mail heeft ontvangen met de melding over ontbrekende informatie.
Graag willen wij u dan ook verzoeken om nogmaals te controleren wat het juiste IMEI nummer is zodat wij uw reparatie juist kunnen traceren en u een correct antwoord kunnen geven.
Indien u nog verdere vragen heeft zijn wij graag bereid deze te beantwoorden.
Ja.. moment.. ik pak mijn mobiel even om te controleren of ik de IMEI nummers goed heb opgeschreven.. ****.. waar is tie nou??
O ja, hij ligt bij jullie..... alleen zijn jullie hem kwijt...
EZELS!!!
Laatst gewijzigd door henkkelder op 22 feb 2012 18:40, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Berichten: 35
- Lid geworden op: 20 feb 2012 09:05
Re: Dynafix: Stommer dan stom?
Bericht naar Dynafix 22 februari 2012
Geachte dames en heren van Dynafix,
Beide nummers zijn juist en voldoen aan de eisen gesteld aan een IMEI nummer.
Zie deze site: http://imei-number.com/imei-validation-check/
Ik stel voor dat jullie iets harder zoeken.
Met vriendelijke groeten,
Henk Kelder
Geachte dames en heren van Dynafix,
Beide nummers zijn juist en voldoen aan de eisen gesteld aan een IMEI nummer.
Zie deze site: http://imei-number.com/imei-validation-check/
Ik stel voor dat jullie iets harder zoeken.
Met vriendelijke groeten,
Henk Kelder
Re: Dynafix: Stommer dan stom?
wat een gezever!
verwacht je nou binnen een week je telefoon terug?
verwacht je nou binnen een week je telefoon terug?
-
- Berichten: 4625
- Lid geworden op: 12 dec 2010 16:19
Re: Dynafix: Stommer dan stom?
Je kunt toch ook je iRMA nummer doorgeven, misschien dat ze het apparaat daar wel op vinden.
-
- Berichten: 35
- Lid geworden op: 20 feb 2012 09:05
Re: Dynafix: Stommer dan stom?
Er is geen iRMA nummer. Mijn telefoonleverancier heeft geen contract. Het toestel is na telefonisch contact met Dynafix conform hun instructies ingestuurd en is nu zoek geraakt.Leo The Emperor schreef:Je kunt toch ook je iRMA nummer doorgeven, misschien dat ze het apparaat daar wel op vinden.
-
- Berichten: 35
- Lid geworden op: 20 feb 2012 09:05
Re: Dynafix: Stommer dan stom?
Lezen blijft moeilijk he...mich24 schreef:wat een gezever!
verwacht je nou binnen een week je telefoon terug?
1) sinds 10 februari zijn er 12 dagen = bijna 2 weken verstreken.
2) ik geef aan dat ik niet verwacht dat tie al klaar is, maar wel dat het raar is dat het toestel niet in de track en trace staat. Dynafix zegt toch zelf ook dat ze het toestel niet kunnen vinden....
-
- Berichten: 35
- Lid geworden op: 20 feb 2012 09:05
Re: Dynafix: Stommer dan stom?
Status update
Intussen 4 mails heen en weer verder, waarbij Dynafix blijft stellen mijn telefoon niet te kunnen vinden. Ik moet maar bewijs leveren dat de telefoon echt is afgeleverd en dan starten ze wel een intern onderzoek.
Gelukkig was vanavond de verzamelkennisgeving aanwezig in het Track & Trace systeem van PostNL. Dit is het document wat bij aflevering van een aantal zendingen door de ontvanger - Dynafix hier - getekend moet worden.
Op deze lijst staat mijn 'barcode' - het nummer waaronder mijn telefoon aangetekend is verzonden - als eerste genoemd.
Ook staat er een handtekening van een medewerker van Dynafix onder(neem ik aan, ik ken die handtekeningen natuurlijk niet niet).
Conclusie: Mijn mobiel is gewoon afgeleverd bij Dynafix en daar 'zoek' geraakt.
Nou, ben benieuwd hoe dit verder gaat
Intussen 4 mails heen en weer verder, waarbij Dynafix blijft stellen mijn telefoon niet te kunnen vinden. Ik moet maar bewijs leveren dat de telefoon echt is afgeleverd en dan starten ze wel een intern onderzoek.
Gelukkig was vanavond de verzamelkennisgeving aanwezig in het Track & Trace systeem van PostNL. Dit is het document wat bij aflevering van een aantal zendingen door de ontvanger - Dynafix hier - getekend moet worden.
Op deze lijst staat mijn 'barcode' - het nummer waaronder mijn telefoon aangetekend is verzonden - als eerste genoemd.
Ook staat er een handtekening van een medewerker van Dynafix onder(neem ik aan, ik ken die handtekeningen natuurlijk niet niet).
Conclusie: Mijn mobiel is gewoon afgeleverd bij Dynafix en daar 'zoek' geraakt.
Nou, ben benieuwd hoe dit verder gaat
Re: Dynafix: Stommer dan stom?
Hoeveel telefoons heb je opgestuurd? Aangezien je 2 imei nummers hebt meegestuurd. Een imei is een unieke code van een telefoon en iedere telefoon heeft er maar 1
-
- Berichten: 35
- Lid geworden op: 20 feb 2012 09:05
Re: Dynafix: Stommer dan stom?
Normaliter heb je gelijk. Dit is echter een duosim toestel, dus met twee sims en dus met 2 imei nummers.berndv schreef:Hoeveel telefoons heb je opgestuurd? Aangezien je 2 imei nummers hebt meegestuurd. Een imei is een unieke code van een telefoon en iedere telefoon heeft er maar 1
Re: Dynafix: Stommer dan stom?
Ik had hetzelfde moest postcode invoeren met een spatie tussen de getallen en letters en toen kwam ik er wel in..
-
- Berichten: 35
- Lid geworden op: 20 feb 2012 09:05
Re: Dynafix: Stommer dan stom?
Dynafix zegt zelf mijn telefoon niet te kunnen vinden in hun systemen.rivered schreef:Ik had hetzelfde moest postcode invoeren met een spatie tussen de getallen en letters en toen kwam ik er wel in..
-
- Berichten: 35
- Lid geworden op: 20 feb 2012 09:05
Re: Dynafix: Stommer dan stom?
Statusupdate
Zo snel als Dynafix was om te roepen dat ik eerst maar moest aantonen dat ze het toestel wel ontvangen hadden....
Nu ik intussen een door Dynafix zelf getekende ontvangstverklaring van PostNL heb gestuurd krijg ik geen enkele reactie meer.....
Zo snel als Dynafix was om te roepen dat ik eerst maar moest aantonen dat ze het toestel wel ontvangen hadden....
Nu ik intussen een door Dynafix zelf getekende ontvangstverklaring van PostNL heb gestuurd krijg ik geen enkele reactie meer.....
-
- Berichten: 35
- Lid geworden op: 20 feb 2012 09:05
Re: Dynafix: Stommer dan stom?
Mail naar Dynafix, 29 februari 2012
Hallo,
Afgelopen donderdag heb ik jullie de bewijzen geleverd dat mijn telefoon door jullie in ontvangst is genomen.
Op het moment dat jullie kunnen wijzen naar een andere partij heb ik binnen een dag antwoord…
(22 februari vraag, volgende dag antwoord: ‘Bewijs maar dat wij het ontvangen hebben’ )
Nu het duidelijk is geworden dat het zoekraken van mijn telefoon toch echt aan jullie ligt hoor ik niets,
zelfs geen bevestiging dat jullie intern op zoek zijn…
Kan ik misschien een statusupdate krijgen?
P.S. Als ik binnen een week geen reactie van jullie ontvangen heb ga ik jullie formeel in gebreke stellen en zowel het verlies als overige geleden schade op jullie verhalen.
Met vriendelijke groeten,
Henk Kelder
Hallo,
Afgelopen donderdag heb ik jullie de bewijzen geleverd dat mijn telefoon door jullie in ontvangst is genomen.
Op het moment dat jullie kunnen wijzen naar een andere partij heb ik binnen een dag antwoord…
(22 februari vraag, volgende dag antwoord: ‘Bewijs maar dat wij het ontvangen hebben’ )
Nu het duidelijk is geworden dat het zoekraken van mijn telefoon toch echt aan jullie ligt hoor ik niets,
zelfs geen bevestiging dat jullie intern op zoek zijn…
Kan ik misschien een statusupdate krijgen?
P.S. Als ik binnen een week geen reactie van jullie ontvangen heb ga ik jullie formeel in gebreke stellen en zowel het verlies als overige geleden schade op jullie verhalen.
Met vriendelijke groeten,
Henk Kelder
-
- Berichten: 35
- Lid geworden op: 20 feb 2012 09:05
Re: Dynafix: Stommer dan stom?
Status 1 maart 2012
Vanmorgen heb ik een 'terugbelverzoek' ingevuld. En warempel, om 11 uur gaat mijn telefoon (niet de zoekgeraakte ).
Een aardige jongeman is verbaasd dat ik nog geen response op mijn mails heb en beloofd het uit te gaan zoeken...
Ik wacht weer af.
Vanmorgen heb ik een 'terugbelverzoek' ingevuld. En warempel, om 11 uur gaat mijn telefoon (niet de zoekgeraakte ).
Een aardige jongeman is verbaasd dat ik nog geen response op mijn mails heb en beloofd het uit te gaan zoeken...
Ik wacht weer af.
-
- Berichten: 35
- Lid geworden op: 20 feb 2012 09:05
Re: Dynafix: Stommer dan stom?
Toestel terecht?
Nog niks gehoord van Dynafix, maar toch nog even gecontroleerd of het toestel in de track&trace gevonden kan worden. En ja hoor.. mijn telefoon zit in de molen en verschijnt in het status scherm...
Het heeft gelukkig maar 20 dagen geduurd nadat ik het verzonden heb..
Ben benieuwd hoe het verder gaat....
Nog niks gehoord van Dynafix, maar toch nog even gecontroleerd of het toestel in de track&trace gevonden kan worden. En ja hoor.. mijn telefoon zit in de molen en verschijnt in het status scherm...
Het heeft gelukkig maar 20 dagen geduurd nadat ik het verzonden heb..
Ben benieuwd hoe het verder gaat....
-
- Berichten: 35
- Lid geworden op: 20 feb 2012 09:05
Re: Dynafix: Stommer dan stom?
JAAAAAAAAA ik heb mijn telefoon terug
Jammer alleen dat de klacht waarom ik hem nu een maand geleden opstuurde niet verholpen is...
Jammer alleen dat de klacht waarom ik hem nu een maand geleden opstuurde niet verholpen is...