LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] dynafix vodafone samsung galaxy s3

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
marina1271

dynafix vodafone samsung galaxy s3

Ongelezen bericht door marina1271 »

Op 23-02-2013 is de samsung galaxy S3 van mijn dochter na valschade voorzien van een nieuw scherm a 202,00. Op 08-03-2013 zaten wij op de bank toen er (zonder dat er iets aan vooraf was gegaan) spontaan 1 scheurtje aan de zijkant van het scherm ontstond, er naar kijkende verscheen de 2e scheur. Op 11-03-2013 ben in naar de vodafone/dynafix store gegaan waarbij mij verteld werd dat het vermoedelijk drukschade was, want hun hebben nog nooit een scherm/display foutief geplaatst..... Het enige zou kunnen zijn dat ze aan het whatsappen was maar daar kan geen drukschade door ontstaan bij een touchscreen telefoon... Vervolgens heb ik gebeld met dynafix a 0,45 ct pm! Na heel veel gediscussieer heb ik het toestel op 15-03-2013 ter beoordeling aangeboden bij de vodafone/dynafix store. mij was beloofd dat ik hiervoor geen onderzoekskosten hoefde te betalen. deze week kreeg ik een mail met daarin de conclusie dat de schade druk/val/stoot schade betrof. Kosten hiervoor: 180,00!! als ik het toestel niet wilde laten repareren moet ik eer 36,30 overmaken voor ik het toestel terug krijg. Vodafone benaderen over deze slechte service (scherm wat na 2 weken stuk gaat zonder oorzaak, slechte service/bereikbaarheid van dynafix) is niet anders mogelijk dan per mail.... Ik heb hier echt een rot gevoel over. Vodafone gooit alles op dynafix. Toen ik aan de mevrouw van vodafone vroeg waar zij heen gaat over een klacht van een product uit de supermarkt, gaf ze aan dan terug te gaan naar de supermarkt. Ik zei haar dat ik dat vreemd vond omdat als ik een telefoon koop bij vodafone met abonnement ik bij een klacht naar dynafix toe moet...... vanmiddag mag ik dus weer naar de vodafone/dynafix store. Parkeergeld is goedkoper dan de 0,45 ct pm die je moet betalen als je dymafix belt, waar je echt niet korter dan 10 minuten aan het lijntje gehouden wordt

olaf79

Re: dynafix vodafone samsung galaxy s3

Ongelezen bericht door olaf79 »

Aangezien het defect binnen 6 maanden optreedt, moet de verkoper, in dit geval vodafone aantonen dat het defect u aan te rekenen valt. Dat kan niet via dynafix, die is niet onpartijdig. Als vodafone dit niet kan of wil aantonen hebt u recht op kosteloze reparatie.

rozemarijntje

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

Nou de een na de ander meld zich met de s3 met zelfde euvel!! Gebruikersfout gooien ze het op!!
Mijn man heeft hem vanaf juli gelukkig geen problemen!

Snap niet dat samsung niet met coulance komt zou internet eens afspeuren allemaal zelfde klachten!!!

olaf79

Ongelezen bericht door olaf79 »

rozemarijntje schreef:Nou de een na de ander meld zich met de s3 met zelfde euvel!! Gebruikersfout gooien ze het op!!
Mijn man heeft hem vanaf juli gelukkig geen problemen!

Snap niet dat samsung niet met coulance komt zou internet eens afspeuren allemaal zelfde klachten!!!
Dit is geen samsung probleem waarschijnlijk. De reparateur heeft waarschijnlijk het nieuwe glas verkeerd gemonteerd. Dat schijnt erg precies te komen. Dat was na valschade en daar kan Samsung al helemaal niks aan doen.
Ik vermoed dat dynafix heeft zitten prutsen bij de montage van het scherm.

S3 is wel wat gevoeliger omdat hij zo dun is. Je moet er voorzichtig mee omgaan, maar dat moet je met elk apparaat dat 500 euro kost. Maar spontaan barsten doet hij niet. Dit is dus duidelijk gevalletje, garantie op de eerdere reparatie.

Gesloten