LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] een HI abonnement maar kan niet bellen

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
chelsey12

een HI abonnement maar kan niet bellen

Ongelezen bericht door chelsey12 »

hallo.
ik heb pas geleden een HI abonememnt afgesloten,
kreeg ik een mooie telefoon bij, nou een dag later komt de koerrier
telefoon wordt overhandigd, foto,s genaakt van mijn paspoort en de papieren.
papieren natuurlijk eerst ondertekend.
nou doe ik dus het kaartje in de telefoon, wil mijn man gelijk bellen dat hij er is.
normaal kan dat ook. neeee :evil: zegt er een muts, om administratieve redenen is uw aansluiting geblockeerd!!!
ik denk ja hoor wat is dit nou. verdonme he.
heb ik een abonnement kan ik nog niet bellen.
en dit is nu de 2de keer.
de vorige keer vertelde ze me dat ik nog wat open had staan,
waarom geef je me een abonnement dan vroeg ik, ja dat snap ik ook niet zeggen ze dan dood leuk.
maar nu is het dan weer. ik ga ze maandag maar ff bellen want ik vind dit niet normaal.
kan ik hier wat mee doe?
want wordt echt simpel van die mensen :x

Snertjong

Re: een HI abonnement maar kan niet bellen

Ongelezen bericht door Snertjong »

U wisselt nogal ,s - wel leuk he elke keer ,n nieuwe tel ?

Het is al de 2e keer :o je moet wel eesrt je bestaande Rek; betalen he

En die voor u "Mutzz" weet ook niet alles - want die staat
morgen bij Mac Donalds broodjes te verkopen :mrgreen:

chelsey12

Ongelezen bericht door chelsey12 »

nou snertjong dat is het nou juist. kreeg ik maar een rekening, als ik hem dan niet zou betalen dan hadden ze idd een reden.
maar zoals met de vorige bb ook, dan stuurde ze wel een rekening, MAAR werd niet aangesloten, ben echt ook nooit aangesloten geweest. dus de rekening kon ook niet te hpog zijn, het waren ook alleen de abonnements koste.

en das nu denk weer, zal wel weer zo iets krijgen maar kan er niks mee. heb nu maar mijn prepaid kaartje weer in gedaan ook van hi, maar met het abo kaartje kan ik gewoon niks. ligt voor niks op de kast.

bitterbal2

Ongelezen bericht door bitterbal2 »

Het lijkt er op dat de simkaart en telefoon al geleverd zijn voordat je door de creditcheck heen bent gekomen.

Bij het aansluiten van een mobiel abonnement wordt altijd een zogenaamde creditcheck uitgevoerd. Pas nadat de creditcheck akkoord is wordt je abonnement daadwerkelijk aangesloten en zul je je spullen in ontvangst mogen nemen.

Het is in de praktijk echter mogelijk dat dit andersom loopt. Je wordt dus eerst aangesloten en geleverd, maar pas daarna wordt de credticheck uitgevoerd. In jouw geval lijkt het er op dat je uiteindelijk niet door de creditcheck bent gekomen en ze je abonnement alsnog hebben geannuleerd.

Ik zou in ieder geval ZSM contact opnemen met Hi om navraag te doen want voor je het weet krijg je een rekening van een paar honderd euro omdat je wel een toestel hebt ontvangen (ja, zo zijn ze ook wel weer..)

Gesloten