Een telecom provider die niet bereikbaar is !!!! Hier beknopt mijn ervaring met Hollandsnieuwe.
• 22 juli nieuw abonnement aangevraagd en nummerbehoud.
• 23 juli kreeg ik bericht: je aanvraag voor nummerbehoud voor mobiel nummer …… en simkaartnummer …… is geweigerd. Dit komt doordat dit mobiele nummer nog niet is vrijgegeven voor nummerbehoud in verband met de opzegtermijn bij je oude provider. Neem hiervoor contact op met je oude provider. Zodra je oude provider je nummer vrijgeeft, kun je een nieuwe aanvraag voor nummerbehoud doen via mijn Hollandsnieuwe.
• Een mail gestuurd naar mijn huidige provider (Telfort) op 25 juli kreeg ik een keurig antwoord van Telfort via een mail adres waarop je kunt antwoorden met aan wijzigingen wat te doen.
• Deze mail meteen doorgestuurd naar Hollandsnieuwe met de vraag erbij voor een antwoord hoe nu verder. Volgens het automatische antwoord wat ik kreeg zou ik binnen 2 werkdagen bericht krijgen.
• Op 29 juli nog steeds niets vernomen, maar weer eens een mail gestuurd.
• Op 6 augustus weer een mail gestuurd of men een antwoord wil geven.
• Op 9 augustus werd ik eindelijk door een dame teruggebeld. Ze was niet echt op de hoogte van wat er speelde en vroeg mij wat het probleem was, heb het uit gelegd en verteld wat Telfort in de mail had gezegd. Ze zou weer opnieuw nummer behoud gaan aanvragen.
• Op 11 augustus werd ik weer gebeld nu door een meneer, met weer dezelfde vraag.
• Op 14 augustus heb ik maar weer eens mail gestuurd en gevraagd hoe de stand van zaken nu is.
• Op 23 augustus heeft ene Deemadebi me geprobeerd te bellen, de telefoon gaat twee keer over en de verbinding is weg, je moet natuurlijk wel de kans krijgen om de telefoon aan te nemen. Vervolgens kreeg ik de volgende mail:
Ik probeerde zojuist telefonisch contact met je op te nemen, echter kreeg ik je helaas niet te pakken. Ik weet nu ook niet wat je vraag was?
Weet niet wat je vraag was, ik vraag me af wat ze daar bij Hollandsnieuwe aan het doen zijn ?
Ik ben eens gaan Googelen op Hollandsnieuwe, mijn mond viel open van verbazing, wat een problemen en dat al een paar jaar lang. Snap niet dat men daar niks aan doet. Wat heeft het voor een nut als je zoveel adverteert maar vervolgens kun je de klanten niet behouden, laat ze maar eens wat minder adverteren en met die besparing de organisatie op orde brengen.
De betekenis van het woord “klantenservice” kennen ze ook niet, wat een drama. Het is schandalig als je een bedrijf belt om hun veroorzaakte problemen op te lossen je € 0,15 per minuut moet betalen, ik heb het niet gedaan want je wordt geplukt, ze laten je minuten wachten (uit de reacties gelezen)
Een gewaarschuwd mens telt voor twee.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Een telecom provider (Hollandsnieuwe) die niet bereikbaar is
-
Re: Een telecom provider (Hollandsnieuwe) die niet bereikbaar is
Tja, iets aanvragen zonder daar eerst even op t googelen is vragen om problemen.
Van Hollandse Nieuwe hoor ik de laatste twee (ja echt, twee) jaar niets dan ellende!
Van Hollandse Nieuwe hoor ik de laatste twee (ja echt, twee) jaar niets dan ellende!
Beetje mosterd na de maaltijd, maar misschien een tip voor de toekomst om dat eerst te doen alvorens ergens een contract af te sluiten.[email protected] schreef: Ik ben eens gaan Googelen op Hollandsnieuwe, mijn mond viel open van verbazing, wat een problemen en dat al een paar jaar lang.
Niet alles moet je geloven, want wat je hier meldt is onzin. Klantenservice kost 45 cent per gesprek. Ongeacht de wachtrij. Dus pak die telefoon en bel. Nummerbehoud kan niet moeilijk zijn om te regelen.[email protected] schreef: De betekenis van het woord “klantenservice” kennen ze ook niet, wat een drama. Het is schandalig als je een bedrijf belt om hun veroorzaakte problemen op te lossen je € 0,15 per minuut moet betalen, ik heb het niet gedaan want je wordt geplukt, ze laten je minuten wachten (uit de reacties gelezen)
-
Beste bernv. dit is geen onzin Hollandsnieuwe vermeld het zelf in de antwoorden: Mocht je nog vragen hebben, kun je ons bereiken op telefoonnummer 0900-0324, maandag tot en met vrijdag van 9.00 tot 17.00 uur (kosten 15 cent per minuut). Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Volgens mij is nummerbehoud aanvragen ook niet zo moeilijk maar vertel ze dat maar eens bij HN.
Volgens mij is nummerbehoud aanvragen ook niet zo moeilijk maar vertel ze dat maar eens bij HN.
Vreemd, dit heb ik zonet op hun site gevonden:[email protected] schreef:Beste bernv. dit is geen onzin Hollandsnieuwe vermeld het zelf in de antwoorden: Mocht je nog vragen hebben, kun je ons bereiken op telefoonnummer 0900-0324, maandag tot en met vrijdag van 9.00 tot 17.00 uur (kosten 15 cent per minuut). Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Ook niet raar, aangezien het wettelijk niet meer mag, per minuut kosten rekenen voor een klantenservice.De dienstverlening van hollandsnieuwe is helemaal gericht op self-service. Op deze manier kunnen wij de kosten voor jou als klant zo laag mogelijk houden. Alle zaken kun je daarom eenvoudig zelf online regelen.
Heb je het antwoord op jouw specifieke vraag hier niet kunnen vinden, neem dan contact met ons op via 0900-0324 (€0,45 per gesprek, van maandag t/m vrijdag tussen 9.00 - 17.00). Voor vragen over zakelijke abonnementen bel je 0900-0325.
Even bij de optie voor een vraag stellen alleen maar contact intypen, daarna nog een keer, vervolgens kiezen voor "ik kom er niet uit" en dan "ik wil telefonisch contact". Moet wel zeggen dat ze het niet makkelijk maken. Maar dat merk je in de maandprijs
en nog gekker. Een provider kan helemaal geen nummer vasthouden. Een nummerportatie ( zo heet nummerbehoud bij een provider ) kan wel afkeurd worden omdat de NAW gegevens niet overeen komen. Verder is het gewoon een kwestie van nummer invullen en twee klikken verder staat de NP in het systeem. 7 werkdagen cool-off en daarna komt-ie er toch echt aan..
Naw controle vind al ruim 3 jaar niet meer plaats bij een portatieverzoek. Contractuele verplichtingen worden wel gecontroleerd.encore schreef:en nog gekker. Een provider kan helemaal geen nummer vasthouden. Een nummerportatie ( zo heet nummerbehoud bij een provider ) kan wel afkeurd worden omdat de NAW gegevens niet overeen komen. Verder is het gewoon een kwestie van nummer invullen en twee klikken verder staat de NP in het systeem. 7 werkdagen cool-off en daarna komt-ie er toch echt aan..