LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] eenzijdig wijzigen orderdatum door Telfort

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Phoelich
Berichten: 2
Lid geworden op: 22 nov 2010 19:11

eenzijdig wijzigen orderdatum door Telfort

Ongelezen bericht door Phoelich »

op 20-10-2010 heb ik via mijn abonnement van Telfort de nieuwe HTC Disire HD besteld. Deze zou binnenkomen op 11-11-2010. Ik kreeg een bevestiging voor mijn bestelling, met als leveringsdatum 19-11-2010.
Echter op die dag werd er niets geleverd. Hierop mijn orderstatus er weer op nageslagen. Bleek dat de leveringsdatum door Telfort verschoven was naar 22-11-2010. Hierop telefonisch contact gehad met de klantendienst van Telfort. Hier werd zelfs mondeling bevestigd dat de levering op22-11-2010 plaats zou vinden. De hele dag op 22-11-2010 gewacht. Echter GEEN levering. Wederom de orderstatus erbij gezocht. wat schets mijn verbazing. Telfort had de leveringsdatum opgeschoven naar 05-01-2011. Van al deze verschuivingen totaat geen berichtje van Telfort. Ikheb wederom de klachtendienst van Telfort gebeld. Wederom een medewerker aan de telefoon, die mij het nietzeggende antwoord gaf van; ja helaas, maar Uw telefoon zat niet bij onze zending en U moet dus maar gewoon wachten.

MrV1976
Berichten: 66
Lid geworden op: 09 nov 2010 14:18

Re: eenzijdig wijzigen orderdatum door Telfort

Ongelezen bericht door MrV1976 »

De toestellevering wordt door HTC steeds uitgesteld. De communicatie hierover naar u kan inderdaad beter, echter kan telfort niet iets leveren wat ze niet op voorraad hebben

Moshtaba
Berichten: 3
Lid geworden op: 23 nov 2010 00:19

Re: eenzijdig wijzigen orderdatum door Telfort

Ongelezen bericht door Moshtaba »

Ik heb dus precies het zelfde probleem. Maar het leukste is dus dat ik 2 maanden lang voor een abbo met toestel en internet betaal, waar ik de toestel ( en dus ook internet) niet kan gebruiken.
En ik had ook wel uiterlijk 22-11 mijn Desire HD verwacht.

hdpaddy
Berichten: 89
Lid geworden op: 02 dec 2007 08:21

Re: eenzijdig wijzigen orderdatum door Telfort

Ongelezen bericht door hdpaddy »

Ik heb mijn DHD op 6-11 gehad/
Factuur datum stond op 5-11/
Portering gebeurt op 3-12
Nu heb ik gebeld wanneer mijn abbo ingaat, dat is vanaf 3-12 (portering).

Dit wel allemaal bij Vodafone als nieuwe klant, het kan dus wel.

Moshtaba
Berichten: 3
Lid geworden op: 23 nov 2010 00:19

Re: eenzijdig wijzigen orderdatum door Telfort

Ongelezen bericht door Moshtaba »

Dat is dan netjes geregeld bij jou door vodafone.

Alleen met telfor kwam het bij mij wel veel goedkoper uit, maar je ziet het ook niet aan komen, dat je 2 maanden moet wachten voor je toestel terwijl je abbo de volgende week al in gaat :P

Phoelich
Berichten: 2
Lid geworden op: 22 nov 2010 19:11

Re: eenzijdig wijzigen orderdatum door Telfort

Ongelezen bericht door Phoelich »

Na een klacht via de klantenafdeling en een klacht via internet en een stukje op dit forum kan hjet schijnbaar toch wel
krijg vandaag al mijn nieuwe toestel geleverd
Heb de zending via TNT al kunnen traceren
Blijkbaar is men bij Telfort toch wel gevoelig voor klachten :D

Roytheslayer
Berichten: 432
Lid geworden op: 26 apr 2006 13:02

Re: eenzijdig wijzigen orderdatum door Telfort

Ongelezen bericht door Roytheslayer »

Desire HD is ontzettend populair en word maar mondjesmaat uitgeleverd.
Een bedrijf kan inderdaad niet leveren wat ze niet hebben en zijn zelf ook weer afhankelijk van de datums die verschuiven bij de leverancier.

Moshtaba
Berichten: 3
Lid geworden op: 23 nov 2010 00:19

Re: eenzijdig wijzigen orderdatum door Telfort

Ongelezen bericht door Moshtaba »

Phoelich schreef:Na een klacht via de klantenafdeling en een klacht via internet en een stukje op dit forum kan hjet schijnbaar toch wel
krijg vandaag al mijn nieuwe toestel geleverd
Heb de zending via TNT al kunnen traceren
Blijkbaar is men bij Telfort toch wel gevoelig voor klachten :D
Ik heb ook al paar keer gebeld, ik heb nog niet eens een bevestiging kunnen ontvangen! Hebben ze nu ook geen papieren of is het zo moeilijk een mailtje te sturen ?

Gesloten