Ik ben op 12-09-2007 een contract aangegaan met telfort voor 24 maanden dus tot 12-09-2009 ,nou heb ik een brief gestuurd naar telfort in maart 2009 met de mededeling dat ik per einde contract datum 12-09-2009 het contract niet meer verder wens te verlengen, Ik kreeg daarop na 3 weken een bevestiging dat mijn contract met in achtneming van een opzeg termijn van 3 maanden op 12-12-2009 zou eindendigen ????? was toch al langer van te voren dat ik die brief hat gestuurd ??????
nou had ik dus een nieuwe brief gestuurd dat ik dat niet goed vond en uitleg wilde, ik dacht toch 3 maanden voor einde contract datum waaraan ik toch aan voldaan had, na 1 maand geen bericht heb ik geprobeerd te bellen 2x met een prepaid kaart om de kosten niet te hoog te laten worden maar telkens werdt verbindin na 12 en 14 min verbroken!!! dus maar niet, 2 maanden geleden heb ik een nieuwe telefoonaanbieder aangesproken (vodafone )die ik alles heb uitgelegt en ook zeiden dat het niet kon en het voor mij zouden opzeggen!! na 2 weken had ik mijn nieuwe simkaart met nummer behoud van vodafone, maar tot mijn verbazing stond in de brief dat mijn contract zou aanvangen op12-12-2009
waarop ik vadafone heb gebeld en mij vertelden dat telfort dit als einde datum hadden opgegeven, waarna ik weer belde na vodafone en mij werdt verteld wederom dat het geregeld zou worden, inmiddels heeft wel snel telfort het nieuwe bedrag van oktober afgeboekt(47 euro) van de nieuwe maand.
nou das het zo beetje wat kan ik nog zeggen ja dat ik nog een paar keer gebeld heb met vodafone maar mij niet verder konden helpen doordat TELFORT HAAR KOP STIJF HOUD MET EINDE DATUM !!!!
M.vriendelijke groeten;
Dave