Na het nemen van de bundel eindeloos sms bij mn Hi abbo kreeg ik een maand later de eerste afrekening, tot mijn verbazing bleek ik meer kosten te hebben dan mijn abbo (Hi15) plus eindeloos sms (9,95).
In de specificatie vond ik terug dat ik meer dan 1000 smsjes had verstuurd (vandaar eindeloos sms bundel). Ik heb KPN gebeld met de vraag wat in hun ogen eindeloos inhoud en waarom nergens staat vermeld dat eindeloos in hun ogen max. 1000 smsjes inhoud dit staat ook niet op hun website vermeld. Ook bij het afsluiten van eindeloos sms heb ik gevraagd of ik nu kon smsen zoveel ik wilde en hierop werd gezegd jawel meneer zoveel u wilt.
Is dit nu werkelijk eindeloos sms? of ben ik simpelweg een oor aangenaaid zo ja kan dit ook zo maar.
Dirk
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Eindeloos sms is helemaal niet eindeloos
-
Re: Eindeloos sms is helemaal niet eindeloos
Het staat wel degelijk op de website van Hi; Eindeloos sms.
-
idd het staat nu wel op de website, ik heb deze bundel in Dec. 2007 erbij genomen toen stond dit er nog niet, waarmee ik wil zeggen dat eindeloos in mijn ogen geen 1000 smsjes zijn.
-
Ik heb dit ook gehad en ik kreeg als antwoord van een medewerker: dat ze er nooit vanuit zijn zijn gegaan dat mensen over de 1000 smsjes gaan.
Dus ik zei: Als het eindeloos is is het eindeloos dus net zoveel je wilt, dan ga je ook aan de hand daarvan smsen en dan red je de 1000 makkelijk. Noem het dan geen 'eindeloos' smsen.
Medewerker: Meneer ik kan deze discussie niet aangaan met u.
Toen was ik er klaar mee. Vind het echt belachelijk hoe ze met je omgaan daar..
Als je ergens een feestje hebt en het is onbeperkt drinken en na 10 drankjes moet je ineens betalen hoe reageer je dan??
Dat is ongeveer hetzelfde toch??
Dus ik zei: Als het eindeloos is is het eindeloos dus net zoveel je wilt, dan ga je ook aan de hand daarvan smsen en dan red je de 1000 makkelijk. Noem het dan geen 'eindeloos' smsen.
Medewerker: Meneer ik kan deze discussie niet aangaan met u.
Toen was ik er klaar mee. Vind het echt belachelijk hoe ze met je omgaan daar..
Als je ergens een feestje hebt en het is onbeperkt drinken en na 10 drankjes moet je ineens betalen hoe reageer je dan??
Dat is ongeveer hetzelfde toch??
Tja het is niet eindeloos, maar ik kan mij wel voorstellen dat ze er niet vanuit gaan dat mensen meer dan 1000 smsjes sturen per maand.
Zelfs ik red dat niet eens en heb die bundel niet, want had mij te veel geld gekost voor iets wat ik mezelf kan beperken.
Ja ik heb Hi en sms regelmatig, maar zeker geen 1000 smsjes per maand!
Zelfs ik red dat niet eens en heb die bundel niet, want had mij te veel geld gekost voor iets wat ik mezelf kan beperken.
Ja ik heb Hi en sms regelmatig, maar zeker geen 1000 smsjes per maand!