We worden elek avond om klokslag 11 uur gebeld anoniemnummer en dat gaat ca 20x over. we nemen niet op het is op de vaste telefoon hoe komen we daar vanaf. dit gaat al maanden zo eert was het 1200 uur nu na dat de klok is verzet dus 11.00 uur.
in het schermpje van de telefoon staat geen nummer en ook niet bij gemist.
we hebben internet en tv en telefoon van Ziggo
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] elke dag om klokslag 2300 uur worden we gebeld
Re: elke dag om klokslag 2300 uur worden we gebeld
Heb je al contact opgenomen met Ziggo?
Ik zou bijna denken dat er ergens een (persoonlijk) alarmeringssysteem een verkeerd nummer gebruikt voor z'n updates ofzo.
Ik zou bijna denken dat er ergens een (persoonlijk) alarmeringssysteem een verkeerd nummer gebruikt voor z'n updates ofzo.
Re: elke dag om klokslag 2300 uur worden we gebeld
Al maanden ! Na een weekje ben je daar toch wel klaar mee.
Het zal inderdaad wel iets automatisch zijn, wat zegt Ziggo ?
Zou eens wel opnemen en kijken wat je hoort ?
Het zal inderdaad wel iets automatisch zijn, wat zegt Ziggo ?
Zou eens wel opnemen en kijken wat je hoort ?
Dorfje
vindt dit leuk
Re: elke dag om klokslag 2300 uur worden we gebeld
Zorg abonnement gehad? Of is het een nieuw recentelijk nummer?
Lukt mij een zorg abo die het kastje belt om te kijken of de verbinding goed is.
Lukt mij een zorg abo die het kastje belt om te kijken of de verbinding goed is.
Dorfje
vindt dit leuk
Re: elke dag om klokslag 2300 uur worden we gebeld
Waarom neem je niet eens gewoon op, en hoor wat er gebeurt! Dat lijkt me toch het begin van de oplossing.......
kuklos
, Aygulf
, Dorfje
, Erthanax
, moederslink
, bennie02
en juliomariner
vinden dit leuk
-
- Berichten: 12013
- Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30
Re: elke dag om klokslag 2300 uur worden we gebeld
inderdaad : neem vanavond eens gewoon wél op , zeg hallo en dan weet je wellicht wat meer.