LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] En die post betalen we zelf
En die post betalen we zelf
Dat zit ik net te bedenken: Ik snap nu waarom het ontvangen van een acceptgiro Eur 1,- moet kosten. Voor de porto om al die rommel door mijn brievenbus te krijgen
Re: En die post betalen we zelf
Zucht.
Er moet een mannetje jou overschrijving handmatig in gaan zitten voeren.
KOST GELD.
Er moet een mannetje jou overschrijving handmatig in gaan zitten voeren.
KOST GELD.
Dat is niet het probleem van de klant maar het probleem van het bedrijf. Een manier is om de overschrijvingskosten in rekening te brengen. Dit zou ik niet accepteren en dus opzeggen.
Automatisch betalen kan ook nog, kost niks, oe dat per jaar en krijg korting ..... (3 hele euro's )
Mijn bericht was eigenlijk bedoeld als vervolg op mijn vorige berichten onder "UPC verkopers aan de deur".
Natuurlijk kost het verwerken van administratie geld, net als het hebben van een bedrijfspand. Alleen grijpt UPC elk denkbaar argument aan om weer een prijsverhoging door te voeren waaronder dit. Dus ik zie die €3,- niet als een korting, maar als een noodzakelijke kostenpost om plundring van mijn bankrekening te voorkomen.
Natuurlijk kost het verwerken van administratie geld, net als het hebben van een bedrijfspand. Alleen grijpt UPC elk denkbaar argument aan om weer een prijsverhoging door te voeren waaronder dit. Dus ik zie die €3,- niet als een korting, maar als een noodzakelijke kostenpost om plundring van mijn bankrekening te voorkomen.
tja dat is nog niks, dan moet je verhuizen binnen dezelfde gemeente,
krijg je doodleuk 29,50 euro administratiekosten in je mik. (is wel ff 66 harde guldens...........)
krijg je doodleuk 29,50 euro administratiekosten in je mik. (is wel ff 66 harde guldens...........)
Tja, er hoeft natuurlijk ook helemaal geen werk verzet te worden om jou in je nieuwe woning van tv en radio signaal te voorzien...
Nee inderdaad, er hoeft geen monteurs langs om signaal te schakelen en er hoeft administratief niks te worden geregeld... gaat allemaal zo vanzelf.
Wees maar blij dat je de volledige kosten van deze installateur niet hoeft te betalen, das namelijk net iets meer dan 30 euro.
Wees maar blij dat je de volledige kosten van deze installateur niet hoeft te betalen, das namelijk net iets meer dan 30 euro.
er komt dus wel degelijk een monteur langs, in de straat, dus niet bij je thuis.
en voor alle kosten die daarvoor gemaakt worden betaal je €35,11 incl. BTW en dat valt dus best mee.
en voor alle kosten die daarvoor gemaakt worden betaal je €35,11 incl. BTW en dat valt dus best mee.
wij hebben laatst nog een upc dombo compleet afgeroffeld zouden meer mensen moeten doen neemt het recht toch in eigen handen mensen uitroeien die hap.
@sockolsky:
Ik had je moeder vannacht ook flink afgeroffeld.
Ik had je moeder vannacht ook flink afgeroffeld.
@sockolsky:
hoop ik dat ze jou als UPC mederwerker ook eens een flinke roffel op je maffe hoofd verkopen....
hoop ik dat ze jou als UPC mederwerker ook eens een flinke roffel op je maffe hoofd verkopen....
@Ed Gein:
Wie zegt dat hij een UPC medewerker is?
LEEEEEEEEEEEZEN.
Wie zegt dat hij een UPC medewerker is?
LEEEEEEEEEEEZEN.