LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ervaring met switchen van Mobiel Netwerk.

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Gast

Ervaring met switchen van Mobiel Netwerk.

Ongelezen bericht door Gast »

Ik wilde graag van T-Mobile naar Telfort of Vodafone maar wel met nr. behoud. Ik wilde weten of iemand hier goed/slecht ervaring mee had gehad.

Gast

Re: Ervaring met switchen van Mobiel Netwerk.

Waarom zou je overstappen? Telfort biedt geen service en Vodafone is duur en heeft momenteel zeer zeker geen betere netwerkkwaliteit! Lekker bij T-Mobile blijven, zeker nu schijnt dat ze in augustus met een tegenreactie komen op de prijzenoorlog van de concurrentie...

R3d

Ongelezen bericht door R3d »

Aha! Das mooi! Ik mag eind augustus namelijk mijn abbo omzetten!

Gast

Tegen die tijd schijnen ze met een reactie te komen. Ik zou inderdaad maar ff afwachten als ik jou was... Hopelijk is het concurrerend!

Bulletje

Ongelezen bericht door Bulletje »

Idd gewoon bij T Mobile blijven, wil je toch overstappen; ik vind dat dat bij T Mobile erg soepel gaat, ook met nummerbehoud.

Gast

Heb heel slecht ervaring met T-Mobile. Netwerk valt vaak weg. Slecht service en ik weet niet over welke prijzen oorlog julluie hebben. T-Mobile heeft juist net zijn prijzen verhoogt!

ginus

Ongelezen bericht door ginus »

ga snel naar belcompany ,neem daar een ORANGE free 30 contract van 1 jaar met gratis nokia 6230 of K700i sony ericsson ,nummerbehoud word voor je aangevraagd ,2 maanden opzegtermijn t mobile....

succes

ZgurkogeL

Ongelezen bericht door ZgurkogeL »

Hoi gast,

ben afgelopen jaar van Orange (prepaid) naar Vodafone (abonnement) overgestapt met behoud van mijn nummer. Het switchen van provider duurde bij mij circa 6 weken (!) wegens problemen bij het porteren.

Overigens heeft Vodafone mij keurig gefactureerd vanaf de dag dat mijn abonnement actief was. De lange omschakeltijd (lees: de noodzaak om NOG een prepay-opwaardeer-kaart te moeten kopen) daargelaten ben ik tevreden over Vodafone.

Hopelijk kun je hier iets mee.

Groetjes,
Niek

Gast

ik zit zelf met die 4 tot 6 weken. Vind het erg lang en ondertussen dubbel betalen. Vreemd dat het in sommige landen binnen 48uur kan. Het is volgensmij technisch zelfs mogelijk om het binnen enkele uur te doen.

vodafone

Ongelezen bericht door vodafone »

de opta heeft bepaald dat het maximaal 10 dagen mag duren om te porteren

let wel op als je een abonnement hebt is er een opzegtermijn! en dan gaat het nummer automatisch over na je nummerbehoudaanvraag bij het einde van dat termijn

??

Ongelezen bericht door ?? »

@"vodafone":

Die 10 dagen regelgeving heeft op dit moment nog niet zo veel effect. Ten eerste doen de meeste operators er niet aan mee (d'r lopen wat procedures tegen dit OPTA besluit) en ten tweede zit er een vette adder onder het gras: Als je binnen 10 dagen weg wilt moet je je bestaande abonnement (en/of opzegtermijn) afkopen. Dat wil zeggen dat je de resterende maanden van je contract gewoon aan je oude provider moet voldoen. Die oude provider moet accoord gaan met de afkoopsom - en daar ligt nog wel eens een probleem.

Vooralsnog zou ik iedereen het advies willen geven om GEEN gebruik te maken van deze regeling. Het werkt nog niet en je krijgt er alleen maar ellende mee.

Gesloten