LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] euphony mobiel
euphony mobiel
hallo allemaal ;
kent iemand euphony ,naart schijnt partner van mobistar , iemand ervaring goeie en slechte
kent iemand euphony ,naart schijnt partner van mobistar , iemand ervaring goeie en slechte
Re: euphony mobiel
Wel van gehoord, echter geen enkele ervaring om met je te delen
Re: euphony mobiel
Ik heb hier een abonnement van.
Dit raad ik je echter af.
Ik heb dit namelijk afgesloten toen het nog maandelijks opzegbaar was. Daarna is dit veranderd in een 1 / 2 jaarcontract.
Nu ben ik al vanaf 10 december 2011 bezig om het op te zeggen.
En ik heb nog 0 reacties gekregen. En aan de telefoon beloven ze van alles, maar ze maken niets waar.
Niet aan beginnen dus!
Dit raad ik je echter af.
Ik heb dit namelijk afgesloten toen het nog maandelijks opzegbaar was. Daarna is dit veranderd in een 1 / 2 jaarcontract.
Nu ben ik al vanaf 10 december 2011 bezig om het op te zeggen.
En ik heb nog 0 reacties gekregen. En aan de telefoon beloven ze van alles, maar ze maken niets waar.
Niet aan beginnen dus!
Re: euphony mobiel
Hier op 't forum is een Euphonytopic: http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 57&t=72867
Re: euphony mobiel
bedankt voor de tips , ik had 8febr contract getekend en pas dan de negatieve dingen horen zeggen , heb 9 febr naar mobistar gebeld om raad , na jullie reacties , dus ik heb aangetekend het contract laten beeindigen , mag binnen de 7 werkdagen naart schijnt , ik hoop hiervan geen last te hebben met euphony en blijf lekker bij mobistar . Mercikes allemaal
Re: euphony mobiel
Gelukkig dat je er van af bent!hympi schreef:bedankt voor de tips , ik had 8febr contract getekend en pas dan de negatieve dingen horen zeggen , heb 9 febr naar mobistar gebeld om raad , na jullie reacties , dus ik heb aangetekend het contract laten beeindigen , mag binnen de 7 werkdagen naart schijnt , ik hoop hiervan geen last te hebben met euphony en blijf lekker bij mobistar . Mercikes allemaal
Bij mij is het helaas nog lang niet opgelost.
Re: euphony mobiel
Helaas ben ik te laat erachter gekomen dat de praktijken bij Euphony niet correct zijn. Ben zelf BC bij hen maar heb mijn activiteiten daarom ook stilgezet. Inderdaad allemaal mooie beloftes maar tegendeel blijkt waar te zijn. Zij willen ook dat je zoveel mogelijk kennissen, familie, zakenrelaties benadert om een contract te schrijven.
Dit natuurlijk omdat die personen niet zo moeilijk gaan doen tegenover jou als er iets niet correct is. Ik was fanatiek begonnen maar merkte snel dat er het een en ander niet klopte. Ben ook nu nog steeds bezig voor de personen die ik als klant heb aangemeld om hun problemen op te lossen. Niets lukt naar behoren. Ben nu bezig om uit te zoeken welke weg bewandeld moet worden om alle contracten op te zeggen en hoop voor mijn vrienden, kennissen etc. dit tot een goed eind te kunnen brengen. De mensen die op kantoor zitten in Nieuwegein zijn grotendeels personen die daar gewoon niet de kennis bezitten van hoe ze het probleem of problemen moeten aanpakken en oplossen. Wordt van alles beloofd maar niets waargemaakt. ik hoop dat Radar binnenkort hier nog een programma aan besteed want dit gaat echt de verkeerde kant op en wie is de pineut? DE KLANT !
Dit natuurlijk omdat die personen niet zo moeilijk gaan doen tegenover jou als er iets niet correct is. Ik was fanatiek begonnen maar merkte snel dat er het een en ander niet klopte. Ben ook nu nog steeds bezig voor de personen die ik als klant heb aangemeld om hun problemen op te lossen. Niets lukt naar behoren. Ben nu bezig om uit te zoeken welke weg bewandeld moet worden om alle contracten op te zeggen en hoop voor mijn vrienden, kennissen etc. dit tot een goed eind te kunnen brengen. De mensen die op kantoor zitten in Nieuwegein zijn grotendeels personen die daar gewoon niet de kennis bezitten van hoe ze het probleem of problemen moeten aanpakken en oplossen. Wordt van alles beloofd maar niets waargemaakt. ik hoop dat Radar binnenkort hier nog een programma aan besteed want dit gaat echt de verkeerde kant op en wie is de pineut? DE KLANT !
Re: euphony mobiel
Misschien heeft HW007 wel een oplossing? Stuur hem een PB'tje zou ik zeggen. Heb je het al bij je eigen upline geprobeerd? Die zijn zéér deskundig ( ) en kunnen echt àlle problemen oplossen!
Re: euphony mobiel
had dit onderwerp al in het euphony-topic geplaatst.
Re: euphony mobiel
Upline? gewoon onbereikbaar en als je die iets vraagt weet hij alleen maar te melden dat je Nieuwegein moet bellen of formulier moet invullen, met als eindresultaat geen reactie of wordt het probleem niet aangehaald en opgelost.
dus al met al gewoon waardeloos!
dus al met al gewoon waardeloos!
Re: euphony mobiel
Dat verbaast me werkelijk , ik had begrepen dat iedere zelfstandige zakenman/vrouw via prachtige seminars in luttele maanden de benodigde kennis kon opbouwen. Het is tenslotte allemaal gebaseerd op replicatie, toch? Je zou de upline dag en nacht moeten kunnen bereiken en zij hebben een directe lijn naar deskundige mensen bij de eigenlijke telecom-provider (Mobistar of KPN).a3D schreef:Upline? gewoon onbereikbaar en als je die iets vraagt weet hij alleen maar te melden dat je Nieuwegein moet bellen of formulier moet invullen, met als eindresultaat geen reactie of wordt het probleem niet aangehaald en opgelost.
dus al met al gewoon waardeloos!
Curieus.....
Re: euphony mobiel
als replicatie is dan ben ik ook niet bereikbaar. tegendeel is waar, altijd bereikbaar 24/7. heb mijn members ook al aangegeven dat ze beter kunnen stoppen omdat het zo niets uithaalt, alleen maar problemen problemen.
ik prijs ze in ieder geval niet meer aan bij bekenden. heb mijn lesje wel geleerd. heb nu andere aanbieders die gebruik willen maken van mijn diensten via mijn website. als zo doorgaat zie ik Euphony nog op de schop gaan in Nederland.
ik prijs ze in ieder geval niet meer aan bij bekenden. heb mijn lesje wel geleerd. heb nu andere aanbieders die gebruik willen maken van mijn diensten via mijn website. als zo doorgaat zie ik Euphony nog op de schop gaan in Nederland.
Re: euphony mobiel
Wel wel, wat een sensatielust.
Wie is a3D eigenlijk ?
Gaat tekeer met het afsluiten van abonnementen, blijkt vele members te hebben en komt hier even binnen met 3 berichten.
Vervolgens gebruiken, Puma, Newmikey en anderen deze onbekende die in hun straatje praat, om wat extra olie te gooien op zaken waarbij ik géén enkele grondslag lees.
Als a3D een zijn BC nummer zou posten, kon ik tenminste enigzins zien wat er allemaal waar is. Wat mij betreft mogen alle a3D memebers zich bij mij melden. Uplines onvindbaar ??? niet door mij. Ook al is hen niet mijn upline, ik vind die wel en weet dan exact of het allemaal waar is wat hier zo door a3D gesteld wordt.
Ben benieuwd of de wijsneuzen net zo op de voorgrond blijven als blijkt dat a3D een alter ego van een van de wijsneuzen blijkt te zijn.
Anders kan a3D altijd een PB sturen met zijn gegevens. Zelf maak ik namelijk géén situaties mee die ik niet kan oplossen.
Wie is a3D eigenlijk ?
Gaat tekeer met het afsluiten van abonnementen, blijkt vele members te hebben en komt hier even binnen met 3 berichten.
Vervolgens gebruiken, Puma, Newmikey en anderen deze onbekende die in hun straatje praat, om wat extra olie te gooien op zaken waarbij ik géén enkele grondslag lees.
Als a3D een zijn BC nummer zou posten, kon ik tenminste enigzins zien wat er allemaal waar is. Wat mij betreft mogen alle a3D memebers zich bij mij melden. Uplines onvindbaar ??? niet door mij. Ook al is hen niet mijn upline, ik vind die wel en weet dan exact of het allemaal waar is wat hier zo door a3D gesteld wordt.
Ben benieuwd of de wijsneuzen net zo op de voorgrond blijven als blijkt dat a3D een alter ego van een van de wijsneuzen blijkt te zijn.
Anders kan a3D altijd een PB sturen met zijn gegevens. Zelf maak ik namelijk géén situaties mee die ik niet kan oplossen.
Re: euphony mobiel
hympi schreef:hallo allemaal ;
kent iemand euphony ,naart schijnt partner van mobistar , iemand ervaring goeie en slechte
Ja met Euphony heb ik persoonlijk goede ervaringen.
Dat anderen mindere ervaringen hebben heb ik inmiddels begrepen.
Zelf ben ik ook heel kritisch met het selecteren van teamleden en vraag slechts mensen als ik het idee heb dat ze moed en doorzettingsvermogen hebben.
Binnen mijn eigen klanten zitten géén familieleden. Als ondernemer houd ikzelf zaken en familie gescheiden. Dit staat overigens los van MLM.
Als er discussie of vagen zijn van klanten, dan tacht ik uit te zoeken hoe de vork in de steel zit. Als ik iets kan oplossen ben ik de eerste die daar moeite voor doet. MLM heeft voor- en nadelen. De warme contacten maken helaas dat "snelle" consultants snel zaken willen doen en dat de familie eerder geloofd wat een zelfstandige consultant vertelt, dan het contract goed te lezen.
Mijn idee is dat klanten, familie of niet, gewoon alles moeten vragen voordat ze ondertekenen en bij twijfel niet ondertekenen. In de meeste gevallen valt alles reuze mee, omdat de aanbiedingen in de meeste gevallen besparingen tot gevolg hebben.
Succes met het vinden van de beste oplossing !
Re: euphony mobiel
newmikey schreef:Misschien heeft HW007 wel een oplossing? Stuur hem een PB'tje zou ik zeggen. Heb je het al bij je eigen upline geprobeerd? Die zijn zéér deskundig ( ) en kunnen echt àlle problemen oplossen!
MIJN upline is zeer deskundig.
Wellicht herinner je nog dat ik zeer kritisch ben op teamleden en dat ik niet eens moeite doe voor iemand waarvan ik niet overtuigd ben. Ze kunnen wat mij betreft altijd aansluiten bij een ander team, hahaha. Net als a3D. Géén upline, ontevreden klanten en vervolgens je downline ook maar adviseren te stoppen ?!? Kijk a3D zou niet in mijn team zitten.
Re: euphony mobiel
helaas verkeerde upline getroffen, waardoor alles fout gelopen is maar ligt niet over algemeen aan de upline maar aan kantoor waar er een puinhoop van gemaakt is.
Re: euphony mobiel
Kun je mij via PB je BC-nummer geven en een paar namen uit je upline geven ?a3D schreef:helaas verkeerde upline getroffen, waardoor alles fout gelopen is maar ligt niet over algemeen aan de upline maar aan kantoor waar er een puinhoop van gemaakt is.
Uit je tekst word ik niet veel wijzer.
- helaas verkeerde upline
- ligt niet over algemeen aan upline
- ligt aan kantoor
Bij oversluiten met nummerbehoud ben ik wel problemen tegen gekomen omdat contracten onjuist waren ingevuld, geen opzegbrief, vorige provider die net doet of niet is opgezegd. Recentelijk een brief van Vodafone dat een klant het nymmer niet kan behouden, terwijl een klant daar recht op heeft,, etc, etc. Met het goed communiceren (ik doe dat via mail, met een incidenten formulier) is snel het probleem geanalyseerd en de oplossing opgestart. Euphony is daarnaast ook nog afhankelijk van 1. vorige providers en 2. van KPN met alle bureacratie en procedures.
Maar om je members te adviseren te stoppen, omdat je zelf niet verder wilt, lijkt me iets wat niet juist is. Jij hebt zelf je members geïntroduceerd en daarmee hun beloofd hun te ondersteunen.....(ook al doet jouw sponsor het fout). Je bent een eigen ondernemer !
Re: euphony mobiel
ben klant sinds kort voor mobiel en internet, tv en vaste telefoon. Bevalt uitstekend. Had wat vragen, gebeld en prima geholpen.
Re: euphony mobiel
Gefeliciteerd.Ten Voet schreef:ben klant sinds kort voor mobiel en internet, tv en vaste telefoon. Bevalt uitstekend. Had wat vragen, gebeld en prima geholpen.
Zelf heb ik ook mobiel en dat in de CIRCLE, zodat ik onderling ook nog kosteloos kan bellen met thuis en met mijn vrouw. Ik geniet voornamelijk van onbezorgd opnemen.
Re: euphony mobiel
Wordt perfect geholpen en het scheelt mij waanzinnig veel geld per maand. Mijn consultant is een topper, altijd bereikbaar en altijd hulpvaardig. Waarschijnlijk heb jij de verkeerde getroffen.
Ik heb er zelfs over nagedacht om te kijken of zij vacatures open hadden staan. Ik las MLM, maar daar draait half Amerika succesvol op. Alleen met een bijstanduitkering heeft dat geen zin.
Maar mijn mening is PERFECT, herel erg blij mee.
Zo zie je maar, meningen verschillen enorm!
Ik heb er zelfs over nagedacht om te kijken of zij vacatures open hadden staan. Ik las MLM, maar daar draait half Amerika succesvol op. Alleen met een bijstanduitkering heeft dat geen zin.
Maar mijn mening is PERFECT, herel erg blij mee.
Zo zie je maar, meningen verschillen enorm!