LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Euphony

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
J. Meester

Euphony

Ongelezen bericht door J. Meester »

Geachte redactie,

Kunt u mij informeren over de betrouwbaarheid Euphony.
Dit bedrijf heeft een aantal voorwaarden voor goedkoop bellen, dat ik denk is dit nog winstgevend voor dit bedrijf.
U kunt de voorwaarden vinden op www.euphony.nl
Graag u reactie.

Met vriendelijke groet,

J. Meester
Windmolen 1
3642 DA Mijdrecht.

Martin Brozius

Re: Euphony

Ongelezen bericht door Martin Brozius »

Euphony is gerelateerd aan Amway, een Multi Level Marketing organisatie. (Een sekte die zeeppoeder verkoopt, zie: http://www.stelling.nl/simpos/amway_milieudefensie.htm)

:arrow: Oppassen dus!

amway

Ongelezen bericht door amway »

Ik ben geen amway vertegenwoordiger, maar gebruik wel hun produktien, zowel de multireiniger, wasmiddel en vaatwastabletten.

Over de produkten ben ik zeer tevreden. Bovendien gaat inderdaad het produkt veel langer mee, omdat je er veel minder van nodig hebt.

Bovendien heb ik geen last meer van dat vulmiddel wat altijd in je wasmachine achterblijft

de jong

Ongelezen bericht door de jong »

waarvoor oppassen? je kunt beter oppassen voor de KPN

KvdMaat

Ongelezen bericht door KvdMaat »

Beste Radar-mensen,

Een kennis van mij vertelde mij het verhaal van Euphony. Op mij komt het over als een pyramide spel in de vorm van telecomaanbieder.

Hoe betrouwbaar is deze organisatie. Hebben jullie over deze organisatie meer gegevens en/of klachten gekregen.

Vriendelijke groet,

Kim

gjaltema

Ongelezen bericht door gjaltema »

Ben blij dat meer mensen mijn twijfels delen. Heb het idee dat ze alleen bedrijven benaderen. Heb namelijk bezoek gehad van een 'vertegenwoordiger'. Op dit moment hebben wij 'last' van Verstatel welke ons ongevraagd heeft omgezet en een faktuur heeft gestuurd (welke ze automatisch willen innen). Het kost een hoop energie en tijd om alles terug te draaien. Zijn er meer mensen/bedrijven die deze ervaring al hebben ?

vg

Ongelezen bericht door vg »

Hoi,

Versatel gaat niet automatisch omsluiten zonder handtekening van de klant. Het feit dat er problemen zijn om terug te sluiten naar de KPN is larie. Eén simpel telefoontje is voldoende, of naar Versatel of naar de KPN.

Heeft u hieromtrent problemen dan mag u me steeds mailen :

[email protected]

mrtelecom

Ongelezen bericht door mrtelecom »

Allereerst is Euphony niet gerelateerd aan Amway.
Euphony maakt gebruik van relationshipmarketing. Iedere vertegenwoordiger weet dat het het moeilijkste is om de mogelijkheid te krijgen je verhaal te kunnen vertellen. Euphony gebruikt dus van dit concept omdat relaties nu eenmaal meer kans hebben het Euphony verhaal te kunnen vertellen.
Aangezien Euphony hierdoor enorm op de advertentie kosten (en op andere overheads als personeel en dure kantoorpanden) kan besparen, kan Euphony beduidend goedkopere telecomdiensten aanbieden.
Dat, gekoppeld met een uitstekende kwaliteit, en de mogelijkheid om nog goedkoper te bellen als je met andere klanten van ons belt, zorgt voor een ongekende klanttevredenheid (volgens een recent onafhankelijk onderzoek in Belgie meer dan 90% tevreden tot zeer tevreden), zorgt ervoor dat wij spectaculair groeien. Niet Euphony is degene die vertelt dat we goedkoper zijn, maar haar klanten.
En natuurlijk de onafhankelijke vertegenwoordigers als Scouting, De Dierenbescherming, FC Volendam en tal van prive personen.
Meer weten? Mail me op [email protected]

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Haha, wel lache hoor dit.
Ik heb zelf een agentschap bij het bedrijf ACN, maar die euphony vertegenwoordiger vergeet te vertellen dat zijn klanten minimaal een bepaald bedrag moeten verbellen en dat zijn klanten aan een contract vastzitten en bij sommige pakketen ( vooral bedrijven) hun borg pas terug krijgen als ze voor een bepaald bedrag verbelt hebben.
De euphonyvertegenwoordiger krijgt betaald om klanten in te schrijven.
Ik krijg betaald voor klantbehoud, een groot verschil lijkt me.
Ben benieuwd hoelang Euphony standhoudt in deze markt.

official ACN agent

mrtelecom

Is geen enkel probleem: wij staan zo sterk dat we een borg kunnen vragen. Bovendien zitten wij niet te springen om mensen die om de haverklap van aanbieder veranderen: die verhogen de kosten voor andere klanten alleen maar.
Verder ga ik er niet op in: geen zin in een oeverloze discussie met ACN

Gast

Die discussie hoef je ook niet te voeren aangezien het geen nut heeft, omdat er toch niks te winnen valt voor je!
Spreek je over 5 jaar nog wel!

mrtelecom

Hoezo?! Wou je dan pas in mijn team beginnen?!
Oh, en wij kletsen niet over ons mobiel aanbod; we doen het gewoon!
Vandaag zijn we begonnen, dus als je meer wilt weten....

mrtelecom

De tarieven van Euphony zijn wederom gedaald, internationaal zelfs zeer sterk. Voorbeeld: China 5 eurocent incl. p/m in de piek en 4 in de dal.
Nu zijn we op alle vlakken uitermate concurrerend, temeer daar men bij ons voor het gros van de binnenlandse gesprekken van vast naar vast geen gesprekskosten krijgt aangerekend.
Voor de hele tarieventabel: http://downloads.euphony.com/Belgie/Too ... 2-2003.pdf
Je mag dan raar tegen ons marketingconcept aankijken, maar dat we onze beloftes waarmaken blijkt wel.

Gast

Gast

Tja leuk site van dailycom en dan??
KPN heeft alleen maar te verliezen en staan al schaakmat daar heeft de overheid zelf voor gekozen door het dereguleringsverdrag te tekenen. Ik ken jullie bedrijf niet, vast weer een prijszetter, ben benieuwd hoelang jullie het gaan vol houden, de een na de ander gaat straks failliet dat is een feit wat zeker is, ben benieuwd of jullie daar bij zitten. Wie te goedkoop is gaat gewoon failliet en jullie hebben te weinig naamsbekendheid dus ik vrees het ergste, maar bewijs het tegendeel maar.

mvrg,

martijn

mrtelecom

Gewoon een beetje een ongebruikelijk marketingconcept zonder dure advertentie campagnes. Volgend jaar is Euphony volgens mij groter als T2. En dat hebben we al bewezen in Belgie, waar we inmiddels, na Belgacom, de grootste aanbieder zijn (groter dan de volgende 8 tezamen). Meer info: mail me maar.

mr. ervaring

Ongelezen bericht door mr. ervaring »

Kijkt u allereerst naar de voorwaarden alvorens met Euphony in zee te gaan. Je betaald om bij hun ingeschreven te worden, zefs de KPN doet dat niet, belachelijk!!!!
Maar dan er van af komen, dat is nog veel erger!!
Pas op wat je doet.
Een veel betere is ACN, echt een heel betrouwbare aanbieder!
bestaat al meer dan 10 jaar en groeit heel snel en is bovendien financiel zeer gezond! :D :D
Ga daar maar eerst eens informeren, kan beslist geen kwaad!!!

mrtelecom

Bij Euphony betaal je een borg, omdat we alleen mensen wensen die ook echt klant willen worden. Daar ben je je terdegen van bewust want dat teken je 2x!! En bovendien krijg je het sowieso terug; gewoon zodra je 179 Euro hebt verbeld en ons 3 maanden hebt geprobeerd. Waarom?? Omdat wij geen zin hebben kosten te maken met mensen die 'carrier-hoppen', daar moeten de andere klanten namelijk hogere kosten door betalen.
En er van af komen moeilijk??? Nou breekt mijn klomp. Maar ja, anonieme posters, wat heb je er aan, daar kun je bij van uitgaan dat het bange concurrenten zijn.

cees

Ongelezen bericht door cees »

Hoeveel klanten hebben jullie met euphony in Nederland ? :?:

mrtelecom

Weet de laatste cijfers niet, maar vorige maand dik 3000 nieuwe en als je dan ziet dat we het jaar begonnen met slechts 1000 per maand groei.
Belgie zijn we een jaar verder; daar is de groei inmiddels klaarblijkelijk dik in de 20.000 per maand.
Tja, spraakmakend goedkoper? Wij denken meer: 'Niet lullen, maar doen!' :D

Gesloten