| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Eurexcel.....Fantastisch!
-
Zelfstandige
Eurexcel.....Fantastisch!
Ik wil toch even kwijt dat ik vorige maand een zeer goede deal heb gesloten met Eurexcel.
Mijn pinautomaat loopt gewoon via de telefoonlijn.Pinnen duurt meestal nog geen 30seconde, dus ben ik het starttarief snel kwijt. Wat blijkt, Eurexcel werkt zonder starttarief, wat inhoudt dat ik bij elke pintransactie 5.12cent in mijn zak steek!Fantastisch! Een echte aanrader voor de kleine ondernemer.Ik bespaar hiermee ongeveer 145euro per maand.
Zo.....wilde ik even kwijt.
Mijn pinautomaat loopt gewoon via de telefoonlijn.Pinnen duurt meestal nog geen 30seconde, dus ben ik het starttarief snel kwijt. Wat blijkt, Eurexcel werkt zonder starttarief, wat inhoudt dat ik bij elke pintransactie 5.12cent in mijn zak steek!Fantastisch! Een echte aanrader voor de kleine ondernemer.Ik bespaar hiermee ongeveer 145euro per maand.
Zo.....wilde ik even kwijt.
-
??
Re: Eurexcel.....Fantastisch!
Ah, weer zo'n MLM / piramide bedrijf.
Vertel eens, wat heb je betaald om 'vertegenwoordiger' te mogen worden?
En waarom heeft EurExcel geen tarieven op de site staan? Oh, ik zie het al.
Binnen de regio is dit bedrijf duurder dan KPN Belbasis. Afrekening geschied niet per seconde maar per halve minuut. Je moet minimaal voor vijf euro per maand verbellen. Voor bellen buiten de regio zijn de verschillen dermate minimaal dat de afrekening per 30 seconden ipv per seconde er voor zorgt dat de gemiddelde klant duurder uit zal zijn dan bij KPN Telecom. Voor bellen naar een mobiele telefoon van bijvoorbeeld Telfort is Eurexcel overdag ook duurder dan KPN Telecom belbasis.
Kortom: Neem een fatsoenlijke CPS aanbieder. Dit bedrijf draait je een gigantische poot uit.
Vertel eens, wat heb je betaald om 'vertegenwoordiger' te mogen worden?
En waarom heeft EurExcel geen tarieven op de site staan? Oh, ik zie het al.
Binnen de regio is dit bedrijf duurder dan KPN Belbasis. Afrekening geschied niet per seconde maar per halve minuut. Je moet minimaal voor vijf euro per maand verbellen. Voor bellen buiten de regio zijn de verschillen dermate minimaal dat de afrekening per 30 seconden ipv per seconde er voor zorgt dat de gemiddelde klant duurder uit zal zijn dan bij KPN Telecom. Voor bellen naar een mobiele telefoon van bijvoorbeeld Telfort is Eurexcel overdag ook duurder dan KPN Telecom belbasis.
Kortom: Neem een fatsoenlijke CPS aanbieder. Dit bedrijf draait je een gigantische poot uit.
-
zelfstandige
Zoals je kunt lezen ben ik klant.Vertel eens, wat heb je betaald om 'vertegenwoordiger' te mogen worden?
En een klant betaalt niets.Maar dat wist jij al, dus stel niet van die domme vragen.
-
Gast
uhm hebben de meeste pinautomaten niet een semi-permanente verbinding? Oftewel opbellen als de winkel opengaat en ophangen als de laatste klant betaald heeft.
Zoek eens wat verder zou ik zeggen want eurexel is zo duur dat ik me niet voor kan stellen dat je de beste deal gesloten hebt
Zoek eens wat verder zou ik zeggen want eurexel is zo duur dat ik me niet voor kan stellen dat je de beste deal gesloten hebt
-
Gast
Als je 5,12ct per transactie 'in je zak steekt' en €145 per maand winst maakt doe je dus ongeveer 2800 pintransacties per maand.
Maar eurexcel berekend de gesprekken per minuut, dus betaal je voor een 'gesprek' van een paar seconde de prijs van een hele minuut. Je betaald dus als nog 2800*0,04=112 euro per maand aan 'starttarief'.
Volgens mij ben je er behoorlijk ingestonken, sterkte.
Maar eurexcel berekend de gesprekken per minuut, dus betaal je voor een 'gesprek' van een paar seconde de prijs van een hele minuut. Je betaald dus als nog 2800*0,04=112 euro per maand aan 'starttarief'.
Volgens mij ben je er behoorlijk ingestonken, sterkte.
-
Gast
Pak gewoon het EuTalk pakket van Euphony: 35 Euro per maand en je kan bellen wat je wil naar vaste nummers in Nederland. Dat is dus geen starttarief en geen gesprekskosten.
Enige voorwaarde: Het is bedoeld voor particulieren en MKB, wat inhoud er een richtlijn is: via de KPN zou je maximaal zo'n 100 Euro per maand incl. BTW kwijt mogen zijn voor diezelfde gesprekken. Maar als je meer pint, kun je sowieso beter via een ander systeem pinnen.
Info?! http://www.gratizbellen.nl[/i]
Enige voorwaarde: Het is bedoeld voor particulieren en MKB, wat inhoud er een richtlijn is: via de KPN zou je maximaal zo'n 100 Euro per maand incl. BTW kwijt mogen zijn voor diezelfde gesprekken. Maar als je meer pint, kun je sowieso beter via een ander systeem pinnen.
Info?! http://www.gratizbellen.nl[/i]
-
Gast
pfffff en wat als ik nou 9 van de 10 mensen die ik bel al gratis bel??????????????????????
Tja dan kan ik beter bij de provider blijven waar ik nu zit aangezien daar geen andere tegen op kan.
Ik ga geen 35 euro betalen als me rekening nu onder de 10 euro ligt lijkt me anders ben ik een dief van me eigen portomonee:)
ik hoef hier geen reclame te maken aangezien dat niet het marketingconcept is van dit bedrijf.
mvrg,
elvira
Tja dan kan ik beter bij de provider blijven waar ik nu zit aangezien daar geen andere tegen op kan.
Ik ga geen 35 euro betalen als me rekening nu onder de 10 euro ligt lijkt me anders ben ik een dief van me eigen portomonee:)
ik hoef hier geen reclame te maken aangezien dat niet het marketingconcept is van dit bedrijf.
mvrg,
elvira
-
Gast
elvira: dan wordt het hoog tijd dat je ook mensen leert kennen die niet bij dat suffe mlm-gebeuren werken. Dat zal in vele opzichten verhelderend voor je werken
-
Gast
wat dachten jullie van Tele2 met hun actie: gratis bellen alleen het starttarief en ik geloof dat je € 3,99 per maand neer moet tellen omdaar gebruik van te maken.
ik weet het niet, iets zegt mij, hier klopt iets niet.
bij Tele2 zit er een addertje onder het gras.
ik weet het niet, iets zegt mij, hier klopt iets niet.
bij Tele2 zit er een addertje onder het gras.
-
Gast
3,95 en dan mag je zogenaamd gratis bellen in de daluren naar vaste nummers. Zogenaamd, want je dokt wel starttarief en dan is het al snel niet zo goedkoop meer. Plus je bent verplicht alle diensten bij ze af te nemen, want anders betaal je meer. Zullen vast nog meer addertjes zijn, maar die weet ik (nog) niet.
-
Gast
Bij Tele2 zitten geen addertjes, maar complete slangen onder het gras!!!
-
Henri1965
En wat dachten jullie dan van Freetel? die vraagt nu iedereen als "slikken of stikken" aanbieding 8,95 per maand extra!!! Om in de dal uren gratis te mogen bellen.
-
Floddertje
Heb een betere oplossing.
Bel voortaan alleen nog mobiel en heb legio belminuten per maand (500) die incl. ao 12,50 kosten.
Beel lang geen 500 minuten maar weet wel waar ik aan toe ben
Bel voortaan alleen nog mobiel en heb legio belminuten per maand (500) die incl. ao 12,50 kosten.
Beel lang geen 500 minuten maar weet wel waar ik aan toe ben
-
Gast
gewoon een aangetekende brief naar ze sturen, via 0800-1273 de CPS instelling verwijderen en het automatisch incasso annuleren.